نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
هرگز برای استقلال حاشیه نمی‌سازم/ یک سال است که مصاحبه نکرده‌ام؛ از قول من مطالب دروغین منتشر کردند
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدرضا افتخاری مدیرعامل پیشین استقلال می‌گوید یک سال است که هیچ مصاحبه‌ای نکرده و دوست ندارد برای استقلال حاشیه درست کند.

سیدرضا افتخاری مدیرعامل سال‌های نه چندان دور استقلال در خصوص اظهاراتی که چند روز پیش از قول او منتشر شده بود، اظهار کرد: آن مصاحبه از دور هم داد می‌زد که دروغ است. من با خود آقای خطیر تماس گرفتم و گفتم که یک سال است هیچ مصاحبه‌ای نکرده‌ام و برای ایشان در این باشگاه بزرگ آرزوی موفقیت کردم. من دوست دارم استقلال موفق باشد و هیچ وقت حاشیه برای این تیم ایجاد نمی‌کنم.

وی افزود: موفق نشدم با آقای تاج صحبت کنم ولی به آقای نبی زنگ زدم و گفتم به آقای تاج هم بگوید که صحبتی علیه او نکرده‌ام. نمی‌دانم برخی به دنبال چه هستند و چرا از قول من مطالب دروغین را منتشر کردند. اصلا در بازی استقلال و السد من مدیرعامل نبودم که درباره آن بخواهم صحبت کنم.

افتخاری در پایان گفت: آرزوی من موفقیت استقلال و خوشحالی هواداران این باشگاه است و امیدوارم این تیم همیشه موفق باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • رضایاک اصلی۶ US ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    کیسه کشا اگه کلا مصاحبه نمیکردن واقعا بهتر بود
  • شاهین IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    لنگیام به فکر رونالدو بودن بهتر بود... آقای رضا یاک فرعی لنگی هر وقت دروازبان شما رو میبینم نمیدونم چرا یاد استاد اسدی عزیز میفتم؟؟؟ استاد اسدی تنها کسی بود که به تیم ملی خودمون گل زد و خوشحالی کرد، جوریکه دیگه همه ژاپنیها رو ول کرده بودن و استاد اسدی میگرفتن که دوباره بخودمون گل نزنه!! عین دروازبان شما که دروازرو ول کرد و استاد اسدی جدید(رفیعی عزیز) دروازه خودشونو باز کنه.... حالا متوجه شدی چه کسی نباید حرف بزنه رضا یاک فرع نخودی؟؟؟ بغل اسمت زدی ۶، میدونی که اون موقعه که بدنیا نیومده بودی ما ۷ بهتون زدیم آقای رضا یاک فرعی لنگی بیکلاس.... دیگه نیبنم تو کار سرورت اس اس دخالت و فضولی کنی ها.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی