نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
۴ |
۰
نکونام در ماجرای رعایت سقف بودجه راضی شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کسر ۴ امتیاز از سپاهان مهم‌ترین اتفاق لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جدید است.

جواد نکونام بارها و بارها گفته بود چرا فقط استقلال باید سقف بودجه را رعایت کند اما حالا می‌بینیم که از سپاهان ۴ امتیاز کسب شده و اجازه همراهی ۵ بازیکن این تیم در بازی‌های آینده را هم نمی‌دهند. از طرفی پای پرسپولیس هم در پرونده مالیاتی گولسیانی گیر است و حتی گفته می‌شود استقلال هم قرارداد سعید مهری را فقط ۱۶۰میلیون و قرارداد هاشمی‌نسب را ۵۰ میلیون ثبت کرده که این مسئله هم باید بررسی شود.

قاعدتا حالا که ۴ امتیاز از سپاهان کسر شده جواد نکونام باید راضی شده باشد که تیمش تا حد زیادی سقف بودجه را رعایت کرده است مگر این‌که استقلال هم تخلف کرده باشد که البته قطعی نیست و این مسئله باید بررسی شود.

سپاهان ۴ شاکی داشت و باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و پیکان از این باشگاه اصفهانی شکایت کرده بودند حالا امکان دارد شکایت‌هایی هم علیه سایر باشگاه‌ها مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتور و گل گهر انجام شود که قطعا کمیته انضباطی همه آن‌ها را بررسی خواهد کرد. از طرفی کمیته نظارت بر قراردادها را هم داریم که وظیفه‌اش رسیدگی به همین موارد است اما مسلما جواد نکونام حالا که استقلال بر خلاف بعضی از تیم‌ها سقف بودجه را رعایت کرده باید راضی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی۶ IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    این کیسه کشا هیچوقت راضی نیستن و نمیشن
  • کمال IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    فولاد،ذوب آهن،آلومینیوم وتراکتور هم باید از لنگ شکایت کنند.
  • طرفدار فوتبال US ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    خبر ورزشی عزیز ! خودتون رو زدید به اون راه یا واقعا شوخیتون گرفته ؟! قرارداد سعید مهری چه توجیهی دارد ؟! اظهر من الشمس است. منتظر اعتراف هستید؟ که اتفاق نخواهد افتاد . آن یکی اشتر را گفت که هی از کجا می آیی ای فرخنده پی گفت از حمام گرم کوی تو گفت خود پیداست از زانوی تو !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی