نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
مردم بدانند بازیکن داشتیم که برای دو فصل ۱۰۴ میلیارد هزینه کرد/ سپاهان درخواست سقف ۶۰۰ میلیارد را داشت
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نایب رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید باشگاه سپاهان تقاضای سقف ۶۰۰ میلیارد را داشت و مبلغ باقیمانده قرارداد بازیکنانشان را به سال بعد انتقال دادند.

منصور قنبرزاده، نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس کارگروه نظارت بر قراردادهای ورزشی اظهارکرد: کارگروه ناظر بر قراردادها کارش را از ابتدا بسیار جدی شروع کرد. سپاهان، پرسپولیس و نساجی نمایندگان ایران هستند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. ما سپاهان را در دستور کار گذاشتیم و چهار باشگاه هم از این باشگاه شکایت کرده بودند. کارگروه بررسی کرد و نتایج را به کمیته انضباطی ارسال کرد. به هر شکل آرا صادر شد و ما هم حوصله کردیم و در این چند روز صحبت نکردیم اما متاسفانه مسئولان باشگاه سپاهان اعتراضات زیادی انجام دادند و مدیران را مافیا خطاب کردند و کمیته انضباطی را به باد انتقاد گرفتند.

او ادامه داد: در رابطه با کسر این تعداد امتیاز، اگر ظرف ۲۴ ساعت اول باشگاه مربوطه اعتراض می‌کرد، شاید امتیازات بیشتری کسر می‌شد. حالا اینگونه رای صادر شده که هر بازی یک امتیاز کسر شد. شش بازیکن باشگاه سپاهان قراردادهای نامعقولی بستند. این شش نفر تا زمانی که قراردادشان اصلاح نشود، حق بازی کردن ندارند. اگر قرارداد سال دوم نسبت به سال اول بیش از ۲۵ درصد باشد، خلاف است و حدودا باید ۲۰ میلیارد از قرارداد بازیکنان کسر شود.

قنبرزاده درباره بیانیه‌ها و پاسخ باشگاه سپاهان در این رابطه گفت: مدیرعامل سپاهان از ارکان فدراسیون است و از آن‌ها انتظار بیشتری داریم. آن‌ها حق تجدید نظرخواهی را دارند اما اینکه برعلیه ارکان فدراسیون و کارگروه بیانیه صادر کنند درست نیست. من به مسئولان و مردم اصفهان قول می‌دهم عدالت رعایت شود. نمایندگان محترم اصفهان قطعا ملی فکر خواهند کرد. البته خود نمایندگان اصفهان در جلسه‌ای که داشتیم، خواستار ساماندهی قراردادها در فوتبال شدند و از آن‌ها می‌خواهم تحت تاثیر قرار نگیرند.

او درباره تخلفات باشگاه‌های دیگر گفت: پرونده پرسپولیس هم در کمیته انضباطی است و بعد از تعطیلات به آن می‌پردازند. این مساله را باید بگویم باشگاه تضمین پرداخت مالیات بازیکن را نمی‌تواند انجام دهد. بررسی جرایم باشگاه‌ها ادامه دارد و هر جا خلافی صورت گرفته باشد، به کمیته انضباطی ارجاع خواهیم داد. در رابطه با باشگاه سپاهان بگویم آن‌ها تقاضای سقف ۶۰۰ میلیارد داشت و فاصله‌ای که با سقف قرارداد داشتند را به سال بعد انتقال دادند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: شاید به این نیت این کار را انجام دادند که قوانین سال دیگر اجرا نخواهد شد. ما جلسات متعددی با باشگاه‌ها داشتیم که این موضوع را رعایت کنند. درباره بیانیه‌های سپاهان ناچار هستیم پاسخ دهی. درباره مساله کارگزاران بازیکنانی مثل هادی محمدی، طبق اصول قراردادها را روی سایت بارگزار می‌شود و قراردادهایی که روی سامانه می‌گذارند امکان اصلاحیه ندارد. قراردادی که از هادی محمدی بارگزاری شد ۱۷ میلیارد تومان بود. همچنین قرارداد بارگزاری شده و قرارداد فیزیکی با هم نمی‌خواند. در قرارداد فیزیکی و اصلاح شده امضا و مهر کارگزار وجود ندارد و در قرارداد بارگزاری شده امضای کارگزار وجود دارد. در قرارداد فیزیکی فقط مدیرعامل امضا کرده و مهری پای آن وجود ندارد. این شاید مصداق تقلب باشد.  

او ادامه داد: ما قبلا گفتیم این موضوع را جدی بگیرید و حالا هر کسی که خربزه خورده باید پای لرزش هم بنشیند. من شرافتا قسم می‌خورم این کارگروه بدون حب و بغض کارش را انجام می‌دهد. خواهشم این است مجامع این باشگاه‌ها ورود کنند تا مشکلی پیش نیاید. من از نمایندگان اصفهان هم می‌خواهم منطقی نگاه کنند. من قول شرف می‌دهم که عدالت برای همه رعایت شود. مردم بدانند بازیکن داشتیم که برای دو فصل ۱۰۴ میلیارد هزینه کرد داشته و البته برای رضایت نامه هم هزینه کردند. ما در مقابلش دو باشگاه دیگر را داشتیم. جمع هزینه دو باشگاه پیکان و هوادار زیر ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • ناشناس IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    سپاهان بازی های آسیایی داشت نباید درگیر حاشیه اش می کردید
    • رضایاک اصلی۶ IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      من مطمئنم کیسه ۱۰۴ میلیارد هزینه یه بازیکن کرده
  • Hamid IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    ما که از قوانین سقف قراردادها چیزی نمیدونیم الا خودتون ولی چرا وقتی تیمی بازیکن گرفته و نمیتونه بخاطر رعایت نکردن سقف قرارداد از اونا استفاده کنه و بعد اونا رو رد میکنه که دوباره بازیکن بگیره چرا همچین تیم هایی متخلف حساب نمیشن !؟ تیمی بوده که بارها تخلف کرده ولی بازهم طلبکار است 🤷‍♂️ پرونده پرسپولیس ‌‌و شماها بارها بارها که بررسی کنید اخرش بهونه ای دارید خودتون که از اول بررسی کردید و اعلام کردید مشکلی ندارن بعد دارید همه رو ول میکنید اخرش به پرسپولیس گیر میدید 🤷‍♂️ بقیه تیم ها صد یا دویست میلیارد خرج کردن خنده داره 🤷‍♂️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • طرفدارفوتبال IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    دیشب مطلبی راجب واکنش نمایندگان اصفهان درمجلس خواندم که جای بسیارتاسف داشت که کسانیکه خودشان قانونگذارهستنداماازبی قانونی حمایت میکنند. درودبرشرفت جناب اقای قنبرزاده شماکارتان راانجام بدهید وبجزخداازکسی واهمی نداشته باشید. مردم بهترازهرکس میدانندکه حق باکیست.
    • اشنا IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      کسانیکه با قانون در مجلس قانونگذار مقابله و دشمنی میکنن مصداق گرفتن شاسی بلند ها هستند که کتمان کردند. نمایندگان اصفهان مانند وکیل شخصی شده اند که قتل کرده و بهر حال دارند در محکمه از قاتل حمایت میکنند. وظیفه نمایندگان ملی هست نمیتوانید بخورید و بقیه نخورند چون وصل قلک فولاد هستید همینها هم مصداق گران شدن فولاد در همه سالها هستند . باور کنید اصلا بازرسان دولتی هیچ چیزی از اینها نمیتونن بیرون بکشند یا سیرشان میکنند یا اینقدر زمان بر میکنند که شیطانک ها هم یادشون میره . کدام نظم ؟ کدام قانون؟ کدام وکیل المله ؟ کدام عدالت ؟ شب و روزشان شده پول. ویلموتس مه یادتان رفت، ۹۲ یلیون هم یادتان رفت حالا هم رسیدند به ۶۰۰ میلیارد و بقیه مافیا خودشان هم پاک و منزه و فرشته. سیماههم وجوههم .از قیافه و ادله هاشون معلومه چقدر نیرنگ بازن
  • عشق‌سپاهان IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    بااین‌کارمیخاستندفکرمردم‌درگیرسپاهان‌کنندکه‌ناکامیهای‌تیم‌امیدتوچشم‌نباشد
  • امیرعلی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    جناب قنبرک. میشه بفرمایید اونوقت چطور به ملک ۹۰ میلیارد که اسپانسر به بیرانوند داده ورود نمی‌کنید. یا پولهایی ک به سایر بازیکنان پیروزی خارج از روال داده شده. چون فلسفه وجودی شما قهرمان کردن پیروزی هست. امسال استقلال که نابود کردید دیدید سپاهان خیلی قوی شده گیر دادید نابودش کنید. فیلم هر ساله تون هست. بقیه امتیازاتی داوری به پیروزی هدیه میکنه. تقسیم وظیفه کردیذ
  • سینا IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    برین زندانهارو ببینید مردم بخاطر چقدر بدهی یا دیه توی زندان هستند.. بعد هین حضرات پول بیت المال رو اینجوری هدر میدن بعد صاف صاف راه میرن.. هوچیگری میکنند.. مصداق بارز تشویش اذهان عمومی میکنند.. بعد هیچ نهادی رسیدگی نمیکنه.. قوه قضاییه هم مثل همیشه ساکت هستش.. بعدش نمایندگان مجلس شما اگه خیلی زرنگید پیگیر قوانین مجلس باشید.. جلوی ارتشا. مفاسد. رانت.. ظلم خودروسازو شرکتهای دولتی و خصولتی رو بگیرید نه موج سواری کنید برای رای.. مردم که رای نمیدن.. شما انتصابی هستید.. حداقل یه جوری رفتارکنید که انگار نماینده مجلس هستید.. نه نماینده آدمای خاص یا شرکتهایی مثل سپاهان و....
  • محمد IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    آقای قنبر زاده شما چند شغل در این فدراسیون بی صاحب دارید به یکباره تاج بی اراده را هم از کار بر کنار کن و اما مگر توی بی شرف شرف داری که به شرافت نداشته ات قسم می خوری مواظب خودت باش
    • . IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      میسوزی
  • یاشار IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    این حکم کاملابه نفع پرسپولیسه مگراینکه قرارداداوناهم بررسی بشه احتمالاقراردادبیرانوندسقف قراردادلیگ روبزنه
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    کیسه از همه تیمها متخلف تره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی