جامانده‌های پرسپولیس از آخرین مصاف با النصر/ این دو بازیکن ۳ سال پیش هم به تیم رونالدو گل زدند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

از جمع بازیکنان پرسپولیس در آخرین رویارویی مقابل تیم النصر تنها ۴ نفر در جمع سرخپوشان هنوز در این تیم باقی مانده‌اند.

نگاهی به اسامی ترکیب تیم پرسپولیس در دیدار مقابل النصر عربستان در آخرین رویارویی این دو تیم مشخص می‌کند پرسپولیسی‌ها در دیدار حساس و جنجالی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ با نفراتی به مصاف تیم النصر عربستان رفتند که حالا از آن جمع (چه روی نیمکت و چه در ترکیب اصلی) تنها ۴ نفر در این تیم باقی مانده‌اند. مسابقه‌ای که در روز شنبه ۱۲ مهر ماه سال ۱۳۹۹ برگزار شد.

محمد حسین کنعانی‌زادگان و وحید امیری دو بازیکن پرسپولیس در آن دیدار بودند که هر کدام ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمشان به میدان رفتند و سپس در وقت‌های تلف شده نیز تا پایان ۱۲۰ دقیقه برای یحیی گل محمدی بازی کردند.

مهدی عالیشاه نیز از ابتدا تا پایان بازی روی نیمکت نشست و نظاره‌گر آن مسابقه بود که حالا هنوز هم در جمع بازیکنان تیم پرسپولیس حضور دارد و بازوبند کاپیتانی را نیز بر دست می‌بندند.

مهدی سرلک هم در آن دیدار از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کرد اما در دقیقه ۹۶ بازی جای احمد نوراللهی را در ترکیب اصلی گرفت. دیداری که در چهارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ برگزار شد و دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک بر یک دست یافتند.

در آن دیدار ابتدا تیم النصر با ضربه پنالتی چیپ عبدالرزاق حمدالله در نیمه اول به گل برتری دست یافت. اما در نیمه دوم روی ارسال بشار رسن و ضربه سر مهدی عبدی کار به تساوی کشیده شد.

در وقت‌های اضافه نیز در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس به لحاظ بدنی اوضاع خوبی نداشتند احسان پهلوان هم به دلیل دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا پرسپولیس از دقیقه ۱۰۴ تا پایان بازی ۱۰ نفره بازی را ادامه دهد.

اما در ضربات پنالتی پرسپولیس موفق شد حریفش را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست داده و به فینال راه یابد.

جامانده‌های پرسپولیس از آخرین مصاف با النصر/ این دو بازیکن ۳ سال پیش هم به تیم رونالدو گل زدند

کنعانی‌زادگان، نعمتی، سرلک، خلیل‌زاده و شجاعی هر ۵ پنالتی تیم پرسپولیس را تبدیل به گل کردند که حالا پس از قریب سه سال دو تن از همین ۵ نفر باز هم در جمع سرخپوشان توپ می زنند و این بار در حالی رودرروی النصر می ایستند که رونالدو هم در ترکیب این تیم به زمین می رود.

یادآور می شود؛ حالا و در آستانه دیدار این دو تیم که پس از حدود ۳ سال (دو سال و ۱۱ ماه و ۱۳ روز) بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت، این ۴ بازیکن به همراه یحی گل محمدی تجربه خوبی برای مصاف مقابل النصر خواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سورن DK ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    مهدی عالیشاه دیگه کیه؟!
    • محمد IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
      داداش اشتباه تایپی بوده تورو خدا کوتاه بیا بیخیال...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی