کریستیانو رونالدو - النصر عربستان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به ادعای یکی از اسطوره‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، النصر کریستیانو رونالدو با سود بیش از ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.

از زمان ورود کریستیانو رونالدو، استعدادهای بزرگ اروپایی به عربستان هجوم آوردند. مبالغ نجومی برای ترویج فوتبال در عربستان سعودی رد و بدل می‌شود و مقامات آرزوهای بلندپروازانه برای این پروژه دارند. رونالدو به النصر کمک کرد تا جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. اکنون یک اسطوره لیگ حرفه‌ای عربستان ادعا می‌کند که النصر در این فصل قهرمان لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

با توجه به اینکه سود باشگاه در این فصل از ۵۰۰ میلیون دلار فراتر رفته است، اضافه کردن یک جام به مجموعه آنها خارج از برنامه به نظر نمی‌رسد. و با تایید یکی از اسطوره‌های لیگ عربستان، اعتماد به نفس النصر قبل از شروع تورنمنت بالا خواهد بود. النصر در این فصل آماده می‌شود تا برای قهرمانی در لیگ پرستاره عربستان بجنگد، و در عین حال امیدوار است تا در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز پرقدرت ظاهر شود.

صالح المحمدی، بازیکن سابق فوتبال عربستان سعودی و اسطوره لیگ، اخیراً با اطمینان ادعا کرده که النصر کریستیانو رونالدو در این فصل لیگ قهرمانان آسیا را فتح خواهد کرد. ادعای جسورانه او بلافاصله در اینترنت وایرال شد. ادعایی به قدری جسورانه که توجه طرفداران و کارشناسان را به خود جلب کرد. در توییتی که توسط @ByanNassr به اشتراک گذاشته شد، بازیکن سابق الاهلی اعلام کرد که النصر در حال آماده شدن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در این فصل است، علیرغم این که اولین بار است که با رونالدو در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند. در توییت آمده است: «صالح المحمدی: باشگاه در این فصل قهرمان لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.»

در گروه E در کنار تیم‌های پرسپولیس ایران، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان، راه رسیدن به قهرمانی در قاره ممکن است دشوار باشد. با این حال، با حضور کریستیانو رونالدو، النصر به عنوانی تیمی خطرناک وارد رقابت می‌شود. اما اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم شانس النصر برای برنده شدن چقدر است؟

کریستیانو رونالدو

این یک تورنمنت به شدت رقابتی است و هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. النصر اگر می‌خواهد جام را بالای سر ببرد باید در بهترین حالت خود باشد. رونالدو کلید شانس النصر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است. توانایی او اثبات شده است و در زدن گل‌های بزرگ در لحظات بزرگ مهارت دارد. اگر رونالدو بتواند فرم خوب خود در لیگ قهرمانان اروپا را در آسیا هم تکرار کند، النصر رقیبی سخت و ترسناک برای سایر تیم‌ها خواهد بود.

با توجه به اینکه الهلال نیمار جونیور و الاتحاد بنزما نیز خود را برای این مسابقات آماده می‌کنند، لیگ قهرمانان آسیا تماشایی خواهد شد. آیا حضور کریستیانو رونالدو در النصر می‌تواند جریان را به نفع آنها تغییر دهد؟ اگر اینطور بشود، یک جام دیگر به کلکسیون پر جام او اضافه می‌شود و میراث او را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران‌ها تثبیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    النصر اولین بار وارد لیگ قهرمانان آسیا میشه؟منظور فرمت جدید هست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی