نگاهی به برنامه چلسی برای ایجاد تیم ۱۰۰ امتیازی/ بولی و اقبالی به دنبال منبع تغذیه در اسپورتینگ هستند!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

چلسی قصد دارد یک تیم فوق‌العاده ۱۰۰ امتیازی بسازد. و تاد بولی هنوز می‌تواند اسپورتینگ لیسبون را به دومین منبع تغذیه خود تبدیل کند.

آبی‌ها فصل دوم را زیر نظر تاد بولی و شریکش بهداد اقبالی، که سال گذشته باشگاه را به قیمت ۴.۲۵ میلیارد پوند از رومن آبراموویچ خریدند، شروع کرده‌اند. اولین فصل آنها یک فاجعه غیرقابل انکار بود، زیرا چلسی قبل از اینکه مائوریسیو پوچتینو را به خدمت بگیرد، ۴ مربی را اخراج کرد. آبی‌ها تنها ۱۱ بازی لیگ را بردند و در رده دوازدهم قرار گرفتند.

اما بولی و اقبالی در حال حاضر خیلی نگران نیستند و به دنبال ساختن تیمی با قابلیت رسیدن به ۱۰۰ امتیاز در هر فصل هستند. این دو مصمم هستند تا چلسی را به نیروی برتر لیگ تبدیل کنند. آنها بر این باورند که با امضای قرارداد با بهترین استعدادهای جوان حال حاضر دنیا می‌توانند تیمی برنده تشکیل و پرورش دهند که در نهایت منجر به رکوردشکنی خواهد شد.

تنها منچسترسیتی در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ با ۳۲ پیروزی و تنها دو شکست به ۱۰۰ امتیاز رسید. چلسی برای آینده سرمایه‌گذاری می‌کند و تنها در سه پنجره بیش از یک میلیارد پوند برای ایجاد تیمی با میانگین سنی ۲۳ سال هزینه کرد.

یک منبع به تلگراف گفت: «مالکان پیوسته به این فکر می‌کنند که تیم ۱۰۰ امتیازی چگونه است، و بازیکنان مناسبی را کنار هم قرار می‌دهند که به آن تیم ۱۰۰ امتیازی تبدیل شوند.»

حال باید دید که آیا بولی و اقبالی روی ستاره‌های مناسبی سرمایه‌گذاری کرده‌اند یا خیر، چرا که بازیکنانی مانند انسو فرناندس، میخایلو مودریک و مویسس کایسدو با قرارداد هشت ساله‌ای که بسته‌اند به این زودی‌ها به جای دیگری نخواهند رفت. در عین حال چلسی به پرورش جوانان خارج از تیم اصلی ادامه خواهد داد و احتمالاً به سمت تیم تغذیه‌کننده دیگری می‌رود. مالکان آبی‌ها پیش از این کنترل تیم فرانسوی استراسبورگ را به دست گرفتند و آنجلو وینگر برزیلی را به آنها قرض دادند. و آنها اکنون اسپورتینگ لیسبون را در نظر دارند که با ۱۹ بار قهرمانی در لیگ پرتغال بستر بزرگتری را برای رشد جوانان فراهم می‌کند.

چلسی همچنین قصد دارد با ارتقای استمفوردبریج رشد خود را در داخل و خارج از زمین ادامه دهد. این فرآیند تاکنون به دلیل موقعیت مکانی و اندازه سایت دشوار بوده و بولی و اقبالی از اینکه دنبال زمین دیگری برای چلسی بگردند ترسی ندارند. این دو قصد دارند تمام جنبه‌های تجاری برند چلسی را به حداکثر برسانند.

هواداران امیدوارند تا نتایج مثبتی کسب کنند. اما با توجه به سرمایه‌گذاری قابل توجهی که انجام شده، ممکن است مدتی طول بکشد تا دانه‌های کاشته شده به ثمر بنشینند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی