توصیه مهم مربی به جوان جویباری پیش از فینال مقابل حریف آمریکایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیرمحمد یزدانی کشتی گیر وزن ۷۰ کیلوگرم کشورمان فردا باید در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان به مصاف حریف آمریکایی برود.

یزدانی کشتی گیر جوان جویباری بسیار کشتی گیر فنی و تکنیکی است اما یک نقطه ضعف بزرگ دارد که در مسابقات مهمی کار دست او داده است.

امیرمحمد یزدانی در حین مسابقات حساس خیلی زود از کوره در می‌رود و عصبانی می‌شود! بر همین اساس از بلگراد خبر می‌رسد که پژمان درستکار به شاگرد خود در وزن ۷۰ کیلو توصیه کرده است در دیدار فینال برابر زاین رترفورد دارنده مدال نقره جهان از آمریکا نه با حریف و نه با داور جروبحث کرده و درگیر شود.

امید می‌رود امیرمحمد یزدانی با توجه به توصیه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بتواند فردا یک مدال خوشرنگ از بلگراد صید کرده و خاطره تلخ سال گذشته خودش را فراموش کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    بابا تا کی میخواهید به تیلور ببازید چرا خودتون رو گول میزنید کشتی گیری که نتواند یک زیر بگیرد و در خاک هیچ کار مثبتی نتواند انجام بدهد چطور میخواد از تیلور کشتی بلد ببرد بیایید مردانگی کنید کامران رو بزارید تو المپیک تو وزن ۸۶ کیلو کشتی بگیره کامران احترام حسن رو داره و باهاش کشتی واقعی خودش رو نمیگیره ما اعصابمون خوردشده که تیلور اینهمه رجز خونی میکنه و حسن رو ضربه فنی میکنه و به راحتی ازش میبره باید یک مربی روس یا آمریکایی بیاد که بچه های ما رو واقعا آموزش بده آخه این باخت دقیقه آخرها تقصیر کادر فنی و سرمربیه
  • بهرام IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    با سلام نظرمن یزدانی به زور تیلور نباخت به هوش او باخت تیلور یک نیمه کشتی زانو میزنه روی تشک و یزدانی مثل بلدوزر زور میزنه که ببرش بیرون انرژیش تحلیل میره نیمه دوم تیلور تازه نفس استراحت کرده بلند میشه کشتی را تمام میکنه برادر من کسی که زانوش روی تشک است شما ببریش بیرون هم امتیاز نداری چرا خودتو خسته میکنی قربان سرت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی