نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سرمربی پرسپولیس کدام ستاره را با خود به نشست خبری می‌برد؟/ پورعلی‌گنجی، کنعانی‌زادگان، بیرانوند یا...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد. زمان نشست خبری سرمربیان دو تیم نیز اعلام شده است.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد. زمان نشست خبری سرمربیان دو تیم نیز اعلام شده است.

براین اساس قرار است یحیی گل‌محمدی روز دوشنبه از ساعت ۱۶ روبروی خبرنگاران بنشیند و سرمربی النصر عربستان نیز از ساعت ۱۷:۱۵ پاسخگوی سؤالات خواهد بود.

این احتمال وجود دارد کریستیانو رنالدو، سرمربی النصر عربستان را در این نشست خبری همراهی کند. اما شاید پرسش این باشد که کدام بازیکن پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم را همراهی خواهد کرد؟

بازیکنانی که شانس حضور در نشست خبری را دارند؟

۱- علیرضا بیرانوند؛ بحث رسیدن یا نرسیدن علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس به این بازی در روزهای گذشته باعث حواشی زیادی شده بود، چراکه بعد از مصدومیت این دروازه‌بان، در بازی تیم ملی کشورمان مقابل بلغارستان این شایعه مطرح شد که او این بازی را از دست خواهد داد. حالا شنیده می‌شود با تلاش پزشکان، علیرضا بیرانوند به این دیدار خواهد رسید. شاید حضور بیرانوند با توجه به تقابل قبلی و مهار پنالتی رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸ از لحاظ رسانه ای برای خبرنگاران جذاب باشد اما احتمال حضورش در این نشست کم خواهد بود. یحیی گل‌محمدی دوست ندارد تا لحظه آخر دستش را رو کرده و خیال النصر را از بودن یا نبودن بیرانوند راحت کند!

۲- مرتضی پورعلی‌گنجی؛ با توجه به اینکه او یکی از بازیکنان با تجربه پرسپولیس به شمار می‌رود، می‌تواند گزینه جذابی برای حضور در نشست خبری باشد اما یک نکته مهم وجود دارد. در تیم پرسپولیس بازیکنان باسابقه تری حضور دارند و بردن مرتضی پورعلی‌گنجی به نشست خبری ممکن است دلخوری بازیکنان با سابقه تر پرسپولیس و حواشی را به دنبال داشته باشد. بنابراین شانس پورعلی‌گنجی برای حضور در این نشست خبری کم خواهد بود.

۳- محمدحسین کنعانی‌زادگان؛ از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد، کنعانی زادگان مأمور مهار کریستیانو رونالدو شده است. شاید بردن کنعانی زادگان به نشست خبری از لحاظ روحی و روانی به او کمک کند اما شمشیر دولبه خواهد بود! ممکن است سؤالات حاشیه ای یا کُری خوانی برای فوق ستاره پرتغالی نیز می‌تواند برای این مدافع سرزن حواشی به همراه داشته باشد. بدین روی احتمال حضور محمدحسین کنعانی زادگان در نشست خبری پیش از دیدار با النصر عربستان کم خواهد بود.

۴- وحید امیری؛ بیشترین شانس برای حضور در نشست خبری قبل از دیدار با النصر را باید برای کاپیتان پرسپولیس قائل شد. وحید امیری با توجه با تجربه و آرامش خاصی که دارد و اهل کُری خوانی هم نیست، گزینه ایده آل یحیی گل‌محمدی برای حضور در این نشست خواهد بود. او نیز مصدومیتی از ناحیه همسترینگ داشت که گفته می‌شود مرتفع شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی