نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
۴ |
۰
یک ملی‌پوش دیگر به تیم سپاهان پیوست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان اعلام کرد:"مرضیه فیضی" فوتبالیست ملی‌پوش با عقد قراردادی به تیم بانوان این باشگاه پیوست.

بر اساس اعلام روز یکشنبه باشگاه سپاهان، مرضیه فیضی فوتبالیست شهر گز بُرخوار اصفهان با عقد قراردادی به تیم بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیوست و سپاهانی شد.

فیضی که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی بانوان کشورمان را دارد، در تیم‌های اروپایی نیز توپ زده است.

در روزهای گذشته الهام فرهمند کاپیتان فصل گذشته سپاهان و فاطمه عادلی مدافع ملی پوش این تیم نیز قراردادهای این فصل خود را با سپاهان بصورت سفید امضا کردند.

سفید امضا در قراردادهای ورزشی به این معناست که بازیکن به باشگاه وکالت می‌دهد تا مبلغ قرارداد و شرایط فسخ آن را طبق مصلحت باشگاه تکمیل کند.

الهام فرهمند دومین سالی است که قراردادش را با سپاهان بصورت سفید امضا می‌کند.

فرهمند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال زنان کشورمان را در کارنامه دارد، همسر حسین پاپی ستاره سابق تیم مردان سپاهان است و سال‌ها برای طلایی‌پوشان توپ می‌زند.

فرهمند که در پُست دفاع بازی می‌کند، تاکنون ۲ بار همراه تیم سپاهان به جایگاه سومی و سال گذشته به جایگاه دومی لیگ برتر زنان رسیده است.

بر اساس اعلام باشگاه سپاهان، فاطمه عادلی مدافع ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان نیز در روزهای گذشته قرارداد این فصل خود را با سپاهان، بصورت سفید منعقد کرد.

نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان پنج روز پیش با این تیم قرارداد بست و باشگاه سپاهان بر اساس فهرست سرمربی خود در حال تمدید قرارداد با ستاره‌های این تیم است.

تیم فوتبال بانوان سپاهان فصل گذشته نائب قهرمان ایران شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مملی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    سفید امضا کردن قرارداد در سپاهان به نفع بازیکنه چون سپاهان توی قراردادها دست و دلبازه مثلا بازیکن قیمت ۲ ملیارد باشه ۲۰ ملیارد میده بهش مالیاتشم میده پول ایجنتشم ۱۰ ملیارد میده
  • عدالت خواه IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    پس لطفا ۳ امتیاز به تیم پیروزی تهران اضافه کنید
  • داریوش AU ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    سپاهان ۶۰ باشگاه در همه رده سنی داره. به بانوان خودش و به معلولان بها میده. بازیکن‌ها از همه ایران میاند در رشته های مختلف ثبت نام می‌کنند. در رده امید از همه رشته ها تیم داره. و ملی درآمد زایی میکنه اصلا احتیاجی به پول فولاد مبارکه نداره. اگر تیم سپاهان برای فولاد مبارکه درآمد زا نبود. یک دقیقه هم تیمداری نمیکردند. میدونید برا چی صدا و سیمای ایران با سپاهان دشمن هست. چون. فولاد مبارکه تا وقتی تیم‌های ورزشی سپاهان را داره. پول تبلیغ به صدا و سیما نمیده. و این باعث فشار به صدا و سیمای میلی شده. لطفا مردم عزیز. وقتی میخایند قضاوت کنید. مرد باشید. و غرض ورزانه. قضاوت نکنید.
  • مهران IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    حالا انصافا اینهمه از سپاهان انتقاد شد ولی کسی ندید بیستر بازیکنان تیم امید و جوانان تو همین سپاهان یا شایدم کمی ذوب اهن پرورش پیدا میکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی