دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
۰ |
۰
این کشتی‌گیر به سبک رونالدو شادی می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلاد والی زاده ملی پوش ۱۸ ساله کشورمان در مسابقات جهانی بلگراد به رغم دو پیروزی و تلاش فراوان از این رقابت ها حذف شد.

نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جهانی ۲۰۲۳ بلگراد، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۱ رضوان کواکس از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر ۴ علی عباس رضازاده قهرمان اروپا از آذربایجان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.او در این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل زلیم خان آباکاروف قهرمان جهان از آلبانی مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در مورد میلاد والی زاده بد نیست بدانید او در مسابقات داخلی، جام تختی و انتخابی تیم ملی پس از پیروزی‌هایش به سبک کریستیانو رونالدو شادی می‌کند! خود والی زاده در این رابطه می‌گوید: الگوی ورزشی من در ورزش کریستیانو رونالدوست و به همین خاطر به شیوه او شادی می‌کنم!

چه بسا اگر این جوان ۱۸ ساله به فینال مسابقات جهانی بلگراد یا قهرمانی می‌رسید با شادی رونالدویی همه دنیا را غافلگیر می‌کرد اما با توجه به سن و سال و تجربه‌اش در مجموع قابل قبول ظاهر شد.

گفتنی است که میلاد والی‌زاده اهل مازندران بوده و در رده نونهالان در رشته کشتی فرنگی کشتی گرفته و حتی به عنوان قهرمانی نیز رسیده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی