نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۹۴
پدر حسن یزدانی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پدر حسن یزدانی گفت: باعث تاسف است که کشور زورگوی آمریکا بعد از این‌که در دنیا به همه زور می‌گوید حالا روی تشک کشتی هم دست از این کارش برنمی‌دارد.

علی‌اعظم یزدانی، پدر حسن یزدانی نایب‌قهرمان کشتی آزاد کشورمان در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جهان در بلگراد صربستان و اتفاقات قبل و بعد از مسابقه حسن یزدانی مقابل تیلور آمریکایی اظهاراتی را مطرح کرد.

پیش بینی شما در رابطه با شرایط کتف آسیب‌دیده حسن یزدانی تا چه اندازه درست از آب درآمد؟
متاسفانه اتفاقی که دوست داشتیم بیافتد رخ نداد و شرایط به شکل دیگری رقم خورد.

به نظر شما به دلیل حضور حسن یزدانی در فینال مسابقات و رویارویی مجدد با نماینده کشور آمریکا فشار رسانه‌ای روی پسرتان بیش از حد نبود؟
من خبر ندارم! چون من در اردو نبودم و اطلاع دقیقی از این‌که چه شرایطی برای پسرم ایجاد شده باشد ندارم. ما هم در منزل نشسته بودیم و توکل کردیم به خدا تا ببینیم چه اتفاقی برای کشتی حسن در فینال رخ می‌دهد.

گلایه شدید پدر حسن یزدانی؛ سر پسرم را بریدند/ آمریکا به همه زور می‌گوید، حالا زورش به تشک کشتی رسیده/ اگر در فیلا نفوذ داشتیم این اتفاق نمی‌افتاد!

کارشناس تلویزیونی بعد از مسابقه اعلام کرد که حسن یزدانی معمولا در ۳ دقیقه‌های دوم به تیلور باخته است. آیا این موضوع نباید از سوی کادر فنی به حسن یزدانی منتقل می‌شد؟
من در این خصوص خبر ندارم که چه صحبت‌هایی قبل از مسابقه با حسن صورت گرفته. به هر حال این‌ها نظرات و صحبت‌های کارشناسی است. قطعا کادر فنی تیم ملی بهتر از ما در این باره اطلاع دارد. در چنین شرایطی حسن که در اختیار ما نیست، در اختیار کادر فنی تیم ملی است.

این‌که گفته شد حسن یزدانی طی ۴۸ ساعت گذشته خودش را در اتاق محبوس کرده بود تا با کسی حرف نزند و تمرکزش روی مسابقات باشد تا چه اندازه صحت دارد؟
من در این باره هم اطلاع دقیقی ندارم. چون ما این‌جا بودیم و از اتفاقاتی که در صربستان رخ می‌داد بی‌خبر هستیم. اگر هم این کار را کرده من خبر ندارم.

گروه تصویربرداران صداوسیما هم در منزل شما بودند؟
بله اینجا تشریف داشتند و تا زمانی که مسابقه تمام شد هم کنار ما بودند. بعد از آن هم رفتند. انشاالله اتفاقات خوبی در مسابقات آینده رخ بدهد تا حسن بتواند در دیدارهای آینده این شکست را برای خودش و ملت کشتی‌دوست کشورمان تلافی کند.

گلایه شدید پدر حسن یزدانی؛ سر پسرم را بریدند/ آمریکا به همه زور می‌گوید، حالا زورش به تشک کشتی رسیده/ اگر در فیلا نفوذ داشتیم این اتفاق نمی‌افتاد!

درباره حرکت پایان مسابقه و شمارش انگشتان دست توسط تیلور چه صحبتی دارید؟ آیا این رفتار او جوانمردانه و ورزشی بود؟
به هر حال  می‌دانیم که آمریکایی‌ها نفوذشان را در خیلی از مسائل تا حد زیادی بالا برده‌اند. به همین خاطر به خودشان اجازه می‌دهند روی تشک کشتی هم رفتاری را به نمایش بگذارند که شاید از نگاه دیگران درست نباشد، اما آن‌ها این نفوذ را دارند هر کاری بخواهند می‌کنند.

درباره امتیازی که در ۳ دقیقه اول برگردانده شد چه صحبتی دارید؟ به نظر شما در لحظه‌ای که داوران وسط ۴ امتیاز به یزدانی دادند چه اتفاقی افتاد که به یک‌باره امتیازات به این شکل برگشت؟
آمریکایی‌ها استاد حق‌خوری هستند. اصلا نفهمیدیم این آقا از کجا این ۵ امتیاز را گرفت! چه کسی این ۵ امتیاز را به تیلور داد؟ اصلا چه اتفاقی رخ داد که ۵ امتیاز باید به او می‌دادند! مگر او کاری کرد؟ در صورتی که مجری فن و کسی که فن را به شکل دقیق و زیبا اجرا کرد حسن بود! پسر من بود که او را روی پل برد. باید این امتیاز به او می‌رسید.

در آن لحظه تعجب نکردید؟
متاسفانه آمریکا همه‌جوره زور دارد و به همه زور می‌گوید. آمریکایی‌ها زورگویی‌شان را در روی تشک کشتی هم به رخ کشیدند و سر پسر من که نماینده ایران بود را به این شکل بریدند. وقتی یک کشور تا این اندازه به خودش اجازه می‌دهد که به همه کشورها زور بگوید دیگر روی تشک کشتی کاری برایش ندارد که بخواهد چنین امتیازی را برگرداند. این رفتار و این امتیاز به هیچ عنوان جوانمردانه نبود.

به نظر شما اگر ما در فیلا کرسی‌ داشتیم و نفوذمان بیشتر بود، باز هم می‌توانستند به این راحتی سر کشتی‌گیرمان را ببرند؟
آرزو می‌کنم شرایطی به وجود بیاید که ما باز هم مثل گذشته در فیلا جایگاه مستحکمی داشته باشیم و بتوانیم در چنین شرایطی از حق بچه‌های این مملکت دفاع کنیم. در آخر باز هم از همه ملت ایران که یک‌دل پشت حسن بودند و او را دعا کردند ممنونم ولی وقتی عدالت بر روی تشک کشتی رعایت نشود دیگر کاری از دست پسر من و دیگر بچه‌های تیم ملی ساخته نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • بهرام IT ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    بابا این اصلا انگار مقابل این یارو تیلور اعتماد به نفس را از دست میده و در ضمن قدرت بدنی کافی هم نداره!!امروز در فینال که اصلا افتضاح و بی حس و حال و بی انگیزه بود.....زور چی آمریکا زور میگه؟؟ضربه فنی شدنش هم دیگه میخواهید گردن آمریکا بیندازید؟این دیگه کشتی گیر شش دانگی نیست و دورخ اش به سر آمده و باید یک قدر را برای این وزن پیدا کنیم.
    • قبول واقعیت IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      اینقدر بعضیها سطح فکرشون پایینه که فکر میکنن نقطه ی وسط عالمن!امریکا اینقدر بزرگ و با عظمته که اگه از ۹۰درصد مردمش بپرسند ایران کجاست یا ادرس عراق رو میدن یا افغانستان! اصلا اونا نمیدونن حسن !کیه که بخان حق خوری کنند .برعکسش اینجا طرف یارانه ش واریز نشه یا پیاز و گوجه گرون بشه میگه امریکا!البته تقصیری هم ندارن.۴۵ ساله تمام بی مدیریتیها و نفهمیها و بیسوادیها و خرابکاریهای خودشون رو با وقاحت انداختن گردن جایی بنام امریکا ! و با تبلیغات مسموم تو کله ی بعضیها کردند که هر چی خراب و داغونه مسببش امریکاست و هر چی خوبه بانیش ما بودیم اونم با زحمات و تلاشهای شبانه روزی و خلق حماسه! طرف ۴ بار باخته نه یبار .هر ۴ بار هم فیلمش موجوده .بار قبل همین انداخت گردن دبیر ! حالا هر چی ازش میپرسند میگه من اونجا نبودم خبر ندارم ! اما از امریکا خبر داره و مرکز واشینگتن و کاخ سفید بوده .
    • امیر IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      زور چی چرا چرت میگی کوری یا خودت زدی به نفهمی من جا حسن بودم خودم خودم رو ضربه فنی میکردم تا شاید خودم ببرم اخه قشنگ انگار امتیاز دهی برعکس شده بود بعد از اون طرف حسن تمام انرژیش رو گزاشت که تیلور رو کنده زد اگه امتیاز دهی درست بود تا اخر مسابقه هی روش خیمه میزد تا ببره وقتی حقت خورده میشه کاملا نا امید میشی
    • ملابرادر IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      باید روی بدنسازی و تمرینات استقامتی کار کند. تیلور قد بلندتری دارد و عضلاتش هم پر تر است. یک مربی ژاپنی هم برای آنالیز و تکنیک‌هایش احتیاج دارد حسن.
    • مجید IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      ببین دوست عزیز یچیزی راست میگه 5امتیاز ازکجا اومد. نهایتا باید 2.2 میداد که نتیجه میشد 3بر2 به نفع یزدانی. چون کنده از بالا تابوند 4امتیاز برای یزدانی و یک امتیاز برای رو کردن برای تیلور داشت. نتیجه میشد 5بر1.این حق خوری نیست چیه پس.5امتیاز واقعا برای چه فنی بود شما بگید ماهم بدونیم. تشکر
  • تاج کبیر IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    چرا قبول نمیکنید تیلور بهتر بوده.تا کی میخواهید بهانه بیارید.زورش به تیلور نمیرسید.برای همین هیچوقت پیشرفت نمیکنیم.اگه یازدانی تیلور شکست داده باز هم این حرفا میزدید.
  • علی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    به جای این همه چس ناله کردن، بهتر نیست واقعیت را بپذیرید وقبول کنید که هوش و آماده سازی تیلور به مراتب از یزدانی بالاتر وبهتر بوده؟؟ حسن شما همون بهتر که بره و از دست قالیباف بازوبند بگیره
    • اشنا IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      چون حسن یزدانی زیر گیری بلد نیست و بیشتر برده و نمیدانه با اجرای فن حریف چه عکس العملی را نشان دهد این هست که ایراداتش هیچوقت دیده نمیشه . تا بحال بدلکاری و زیر گیری از حسن یزدانی ندیدم . خدایی و تجربه نشان میده فقط زور داره تمرین زیرگیری و بدلکاری را بلد نیست کشتی گیریست که بهتره فرنگی کار میشد . لطفا از حرفای طعنه امیز هم خودداری کنیم
  • محمد IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    حسن یزدانی رو صدا و سیما بزرگش کرده در حالی که در سطح پایینی کشتی میگیره
    • NBA IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      یعنی صدا سیما بهش ۳ تا طلای جهان و ۱ طلای و ۱ نقره المپیک داده ؟!
  • کوهمره جروق IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    همیشه توهم توطئه دارید.
  • فرهنگی بازنشسته IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    حسن نباخته است داوران باختند .
  • محمود IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    چرا نمیخوای قبول کنی که تیلور فنی برد حستو، این یه واقعیت هستش، یزدانی حتی یه زیرم نتونست بگیره،عادت کردیم ضعفمونو گردن اینو اون بندازیم، ایرانی جماعت یه ضعف و بهونه تراشی
  • محمد IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    تیلور قوی تر هست باید بپذیریم حالا داور شد یا فیلا همه اینا داستان سرایی هست باید بپذیریم که تیلور قوی تر هست
  • طرفدارفوتبال IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    حسن جان اگرچه مقدارزیادی ناداوری درباخت تودخیل بوداما تاهمیشه عزیز دل ماهستیدوهمیشه قهرمانید ازخوزستان شوشتر
  • رضا IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    بیخیال پدر جان ناراحتی قبول ولی دیگه یه سری صحبت ها درست نیست. باید به تیلور احترام گذاشت واقعاً تکرار نشدنی این مرد درکشتی
  • پهلوان حسن IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    ماندگار باشی حسن جان قربون اون سکوتت در عین حق خوری بازهم احترام گذاشتی مرد بزرگ بخدا خیلی ها اشک ریختند جان جانان کاش داوری شرف داشت و میدید که سرباز ایران چقد زحمت کشید از نظر مردم ایران که هیچ از نظر دنیا حقت خورده شد و تا ابد این حق خوری ادامه دار هست جواب این حق خوری را تماشاگران صربستان هم دادندضمنا همش که ایرانی نبودند! اتحادیه جهانی مزخرف حسن در قلب مردم دنیا هست مدال رنگش مهم نیست حسن خودش طلا هست
  • حسین IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    با داور یا بدون داور می باخت. چون کلا تو عمرش یه بار برده اینو. پس قضیه رو سیاسی نکنید و به جای فرافکنی و بهونه آوردن روی قدرت بدنی و سبک کشتیش کار کنید که با این اشتباهات مهلک و این سبک کشتی رنگ طلای جهانو نخواهد دید
  • جهان FR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    ما ایرانی ها متاسفانه عادت به فرافکنی داریم گاه پیروزی نه شانس نه اشتباهات داوری و نه ضعف حریف را در پیروزی خود دخیل نمی دانیم اما در زمان شکست همگان دست به دست هم دادند تا پیروزی را از ما بربایند. در زمان شکست نه رقیب را قویتر و شایسته پیروزی می دانیم و نه خود را سرزنش می کنیم و به دنبال دستهای پنهان و دشمنان خیالی میگردیم. در زمانی که یزدانی در مقابل تیلور پیروز می شد آمریکایی ها در فیلا قدرت نداشتند و امروز به ناگاه صاحب قدرت و نفوذ شدند؟اگر از قبل صاحب این نفوذ بودند چرا در مسابقاتی که فاصله امتیازی کمتر بود و یزدانی پیروز شد از این قدرت استفاده نکردند؟چقدر زیباتر است در زمان باخت ضعف خود را قبول کرده و به حریف ظفرمند تبریک بگوییم
  • محمد IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    خسته نباشید به حسن عزیز ، اما الحق و الانصاف تیلور بسیار قوی تر و بابرنامه تر بود ، اصلا داوری به ضرر ما ولی حسن چه برنامه ای داشت؟؟حتی یکبار هم دستش به پاهای تیلور نخورد ، بنظر من باید وزارت ورزش ورود کنه و نزاره حسن بیشتر ازین زیر دست دبیر و درستکار نابود بشه ، ضربه فنی کردن قهرمان المپیک کم دردی نیست ، چه کردی آقای درستکار و دبیر در یکسال گذشته؟؟؟؟؟
  • جهان FR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    یزدانی از شش مسابقه رودررو در پنج مسابقه مغلوب تیلور شده است ولی پدر او از نفوذ آمریکاییان و حق کشی دم می زند،فرافکنی تا کجا؟خوب است در عصر ارتباطات زندگی می کنیم و همه مردم مسابقه را دیدند،اگر یزدانی با امتیاز مدال طلا را از دست می داد جایی برای بهانه و توجیه بود اما ضربه فنی و این آبروریزی دیگر جای حرف و سخنی باقی نمی‌گذارد. حداقل اگر از مردم عذرخواهی نمیکنید و یک کلام به ضعف خود و قدرت حریف اذعان ندارید حداقل سکوت کرده و نمک به زخم مردم و دوستداران کشتی نپاشید.بهانه های رنگارنگ از نفوذ آمریکا تا دوبنده قرمز و آبی آیا یک جمله ملت ایران من تمام و قدرت و توان خود را بر روی تشک به کار بردم اما حریف بهتر بود و من توانایی پیروزی بر اورا نداشتم و از همه عذر میخواهم گفتنش آنقدر سخت است که یک کتابچه بهانه می آورید که این یک جمله را نگویید
  • امید IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    عمو جان پسرت ضربه فنی شده کجای کاری
  • کیانا IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    برنده واقعی آقای حسن یزدانی هست پارتی بازی کردن .ازش امتیاز کم کردن چون خواستن روحیشو از دس بده .امریکاییها همه جا پارتی بازی میکنن حتی رو تشک کشتی ذاتا بی فرهنگ و عقده ای هست امریکا .
    • علی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      حالت خوشه
  • اﻳﺮاﻥ IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    ﻫﻤﻪ ﺷﻜﺴﺖ ﻫﺎﻱ ﭘﺴﺮﺕ ﺭا ﺑﻪ ﻧﻮﻉ ي ﺑﻪ ﮔﺮﺩﻥ ﺩﻳﮕﺮاﻥ اﻧﺪاﺧﺘﻲ ﻣﻂﻤﻌﻦ ﺑﺎﺵ اﻳﻦ ﺷﻜﺴﺖ ﻫﺎي ﭘﺴﺮ ﺗﻮ ﺑﻴﺸﺘﺮﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﻫﺎﻱ ﺗﻮ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﻧﮕﺬاﺷﺘﻲ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺎﺷﻪ
  • ترنم IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    حسن فقط روحی روانی پایینه زودکم میاره روحیه نداره نصفونیمه کارمیکنه.مربیهاکم میزارن
  • ناشناس IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    پدر جان این موارد دیگه کهنه شده .پسرت روبروی تیلور نه روحیه داره نه فن مناسب .یه مقدارم ازش ایراد فنی بگیر که چرا مدام به تیلور میبازه
  • بهاره IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    وقتی که پارتی بازی بشه همین میشه .برنده واقعی اقای یزدانی بود .الکی به تیلور امتیاز دادن . در قوی بودن تیلور شکی نیست اما تیلور با پارتی بازی برنده شد .الکی بهش امتیاز دادن
    • رضا IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      باید واقعیت‌ها رو قبول کنین که زورش به اون نمیرسه اینو تو کله تون بزارین بیخودی حرف نزنین
    • علی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      طرف مگه سر‌کار می خواد بره پارتی بازی بشه جمع کنین این حرفهای خاله زنکی رو
  • رضا GB ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    حرفهایتان مث بهانه های مسئولان استقلاله یزدانی از لحاظ فنی خیلی پائین تر از این آمریکایی است
    • قهوه ساز دلونگی CH ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      آق رضا! چون یزدانی لنگیه فقط می تونی درباره ی لنگ صحبت کنی. آق رضا حیا کن ....... سرورتو رها کن با سپاس فراوان
    • میناوندی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      انگار بعضیها رو اجبار کردن که حتما بیاید نظرات مسخره تون رو به اشتراک بزارید؟ برای بعضیا کمی #شعور هم آرزوست! #جنبه ..:))
  • ... IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    نه عمو جان... خواهشمندم فلسفه بافی نکن و بهانه نیار.این دفعه حق خوری شد،چهار پنج دفعه قبل که حسن به تیلور باخت چه دلیلی داشت ؟؟؟حسن حق قاسمپور رو خورده و.... تنها کسی که بتونه این اعجوبه رو شکست بده قاسمپور هست.
    • reza IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      اصلا خبر داری که یزدانی چندین سال تو انتخابی تیم ملی قاسم پور رو برده ؟
  • آبی رنگ عشقه IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    باز هم بهانه گیری باز هم پایین آوردن ارزش کار دیگران چیزی که ما در آن استاد هستیم . جناب پدر حسن یزدانی این بار از دید شما حق خوری شد 4 بار قبلی که پسرت به تیلور باخت چی؟ لابد آنها هم حق خوری بود ؟ مطمئن باس حتی اگر آن 5 امتیاز هم به پسرت میدادند باز هم تیلور برنده میشد . حالا افراد متعصب بیایند هر چه از دهانشان در میاید به من بگویند و شاید هم مرا وطن فروش بخوانند ولی حقیقت کتمان ناپذیر است و هیچ کس با تعصب خشک و بی منطق نمی تواند حقیقت را کتمان کند
  • سعید مادریدیستا IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    واقعا از مطالعهء صحبت های یکی از برجسته ترین کارشناس ها و پیشکسوت های کشتی لذت بردیم!!! پسر ایشون مجری فن بود که شونه هاش روی تشک پاهاش رو هوا و دستاش موقع اجرای فن باز و جدا از حریف بود؟؟نظر داورها و امتیاز داده شده کاملا درست و عادلانه بود حتی ۲امتیاز یزدانی زیادهم بود چون تیلور نه خاک شد نه به پل رفت ؛ تیلور هم ۴ امتیاز برای از بالا به پل زدن و یک امتیاز هم برای خاک بعد از فن ۴ امتیازی گرفت؛
  • جودی IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    حقیقت اینه تیلور برد خوبم برد و آمریکا و نفوذ فیلا و هیچ چیزی جز توان و برتری تیلور توی بردش تاثیری نداشت اصلا اگر ضربه نمیشد خیلی بدتر و با امتیاز بالا می باخت کاش یاد بگیریم توی باخت ها به رقبا احترام بذاریم توی برد که همه جهان پهلوانند
    • خوشنام IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      فیلا یه شرکت معروف تولید لباس ورزشی در کره جنوبی هستش، منظور شما اتحادیه جهانی کشتی هستش!
    • حامد IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      چی میگی خوشنام.میشه اطلاعات زیاد و دقیقت رو واسه خودت نگهداری.
  • مهدی IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    حرف رو تو زمین باید زد،دیگه تموم شد
  • Ali IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    خوب بهانه ای افتاده دستتون دیگه
  • محمد IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    آقا چرا حرف الکی میزنی چه ربطی داره که تو کشتی زور میگه پسرت باخت تیلور از نظر فنی ومدنی آماده تر بود وبهتر اگه می خوای با همین طرزفکر جلو بری بهتره همیشه ببازه
  • سیاووش US ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    آقای یزدانی، باید قبول کنید که در این چند سال مربیان خوب تیلور را آنالیز نکردن و یزدانی با روحیه نبود و تیلور با قدرت جنگید. با نون خشک نمی شود به جنگ استیک خوران رفت! کشتی زیر نظر دبیر فاجعه است و درستکار هم فقط توجیه می کند. پیشکسوتان و مربیان کارکشته را کنار گذاشته اند و فقط حرف می زنند. کجای آقایون موحدها، جوادی ها، برزگرها و خادمها!!
  • ات IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    کاملا درسته بعد از اون اتفاق حسن دیگه روحیشو باخت و کشتی رو وا داد
  • Name IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    ای بابا آمریکا همینجوری قهرمان این دوره بود. برگ از درخت میفته میندازیم گردن آمريکا، پسرت باخت نظم جهانی بهم ریخت؟؟؟؟ آنقدر که یزدانی رو حماسی جلوه دادین وهم داشتین و فکر کردین تنها کشتی گیر ایرانی همینه،عاقبت غرور چیزی جز شکست نیست. نتیجه کاملا مشخصه 6 بار مسابقه دادن 5 بار رو تیلور برده.
  • رضا IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    فکر کنم یه رگ استقلالی داره پدر یزدانی، هرموقع میبازه میگه تقصیر داور و ب زمین زمان گیر میده
    • کوهمره جروق IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      دقیقا😂👍
  • کامیارفرزام IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    همش بهانه الکی.چقدر میخواهید خودتون رو فریب بدید دفعه مربیان مقصر بودن حالا آمریکا.یزدانی چه فنی زد چکاری غیر هول دادن و از تشک بیرون کردن حریف بلده تیلور قشنگ فنی امتیاز میگیره چندساله داره میبازه.مگه میشه همه مقصر باشن این نه‌مقصر اولش هم همین پدرشه بعد خودش و غرور کاذبش که مطیع مربیان نیست چهارتا کشتی گیر معمولی رو با هول دادن بیرون امتیاز گرفته برده باد کرده.تعصب و غرور آدمو نابود میکنه
    • رضا IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      حقیت را قبول کنیم . حسن از تیلور می‌ترسد.باید از لحاظ روحی روانی آماده بشه. اگه این تیلور را گریم بکنند و حسن اون را نشناسد.در ۳ دقیقه اول تیلور را ۱۰ بر هیچ میبرد
  • علی IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    ای بابا اینقدر حساسیت باعث باخت می‌شود.یک مسابقه معمولی مثل بقیه مسابقه ها ولاغیر
  • احمد IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    یک کلمه بگو حریف قوی تر بود خودتو خلاص کن آمریکا فلان بود بیسار بود فقط حرفه یارو کشتی گرفت برد یزدانی زورش به تیلور نمی رسه اون چهار بار قبل که داوری مشکل نداشت چرا نبرد
  • جعفر اتحادی IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    شکست یزدانی نتیجه عدم استفاده صحیح از علم در ورزش است. با این که یزدانی از لحاظ فنی بسیار برجسته هست از نظر قدرتی و سرعت و تنفس از رقیب خود یعنی تیلور شکست می خورد. در ضمن تمرکز کافی برای مقابله با حریف را ندارد.
  • میثم IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    بشین خوب کشتیهای تیلور رو ببین کشتی های پسر خودت رو هم ببین میفهمی ستی گیر کیه اخه با یه امتیاز و دو امتیاز که نباخت با امتیاز ۹ بر۳ عقب بود تازه ضربه فنی هم شد دیگه خواهشا بگو کشتی رو ببوسه بذاره کنار
  • رضا IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    فعلا فرصت هستش تا ۱۰بار
  • جادوگر IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    ما هم ناراحت شدیم از باخت پسرت و برو عامو به پسرت بگو بره کشورای دیگه تمرین کنه با مربی خصوصی اگه میخواد تیلور رو شکست بده مث مسئولین از تئوری های من در آوردی به بهانه باخت استفاده نکن . اشک پیروزی نمیاره تمرین و پشت کار و آنالیز .
  • پرویز IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    بیخود سنباده الکی به خودتون نکشید.یزدانی علیرغم استعداد ، زحمات و شایستگی هاش ، جلوی تیلور حرفی برای گفتن نداره.واقع بین باشیم ، چند بار دیگه باید به تیلور ببازه تا باور کنیم.ورزش قهرمانی در این سطح به غیر از تاکتیک و تکنیک و قدرت بدنی و... نیاز به تمرکز و استراتژی داره که در قاموس ما ایرانی ها هیچ جایی نداره و کماکان معتقد به سیستم یِلخی هستیم.بحث یزدانی نیست ، من در تمام این سالهایی که ورزش‌های مختلف رو رصد میکنم ، تنها ورزشکار ایرانی که دیدم حین مسابقه تمرکز و زیرکی لازم رو داره و با استراتژی وارد میدان شده هادی ساعی بوده.بقیه فقط تمرین و تلاش و... .در حالیکه تمام این زحمات اگر در کنارش آمادگی روح و روان و ذهن نباشه ، جواب نمیده.در مقابل کشورهای توسعه یافته به شدت به این موضوع توجه دارن .تیلور رو ببینید.از نظر من نماد تمرکز ، زیرکی و توسعه پایداره .چند ساله یزدانی به تیلور میبازه ، یدونه مربی کاریزماتیک نداریم از نظر روانی یزدانی رو آماده کنه.یزدانی زحمتش رو کشید،این،شکست یک ساختار ورزشی یلخی در مقابل یک سیستم علمی و هوشمند بود،نه باخت یزدانی.اینجوری تا ابد نمیشه تیلور و باروز رو بر
  • رضا IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    کجا زور گفت؟ حق تیلور برد بود و امتیازاتش هم درست بودند. یزدانی با این تفکر،این شیوه تمرین و آماده سازی،این شیوه مبارزه و با این کادر فنی و فدراسیون هزار سال دیگه هم با تیلور مبارزه کنه بازنده است.
  • رضایاک IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    وقتی بیراوند دربازی دربی اون حرکت زشت را در پایان بازی از خود نشان می دهدچه انتظاری از امریکاییها دارید؟
  • حميد کلاش IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    اقاي يزداني با احترامي که به موي سفيد شما قاﺋل هستيم پسر شما داشت خاک ميشد امد فيتور نشون بده رفت رو پل اين همه کشير گيرا ميدونن هيچ قضاوت نادعادلانه نشد تازه يک امتيازم به تيلور ندادن من از ته قلبم ارزو داشتم حسن يزداني ببره ولي حسن يزداني دوتا سرگردن پاين تر هست کشتي گير انقدر بايد خوب باشه بهانه جو نباشه بغيه نماينده مارو جلو نماينده امريکا ديديد به هيچ عنوان نا داوري نبود حسن به پل رفت
  • امانی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    منهای اینکه آقای حسن یزدانی برای ما کشتی گیر محبوب و دوست داشتنی و قهرمان هست باید اذعان کرد که فکورانه با تیلور کشتی نگرفته است غیر از بار قبل ۲۰۲۱ ظاهرا که تیلور را شکست داد آنهم با گوشزد کادر فنی که یزدانی باید خودش را به تیلور بچسبانه تا امکان زیر گیری را از او سلب ویا حداقل برسونه بهرصورت با این روش کشتی گرفتن جناب یزدانی با تیلور متاسفانه شاید ما سالهای بعد هم شاهد پیروزی ایشان نخواهیم بود امیدواریم که حسن یزدانی عزیز بازنگری در نحوه کشتی گرفتم مخصوصا با تیلور داشته باشه اما بارها شاهد قهرمانی او در میادین جهانی و المپیک باشیم انشا اله
  • رضا IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    باز هم بهونه پسرت باید بیشتر و بهتر و با مربی های با دانش روز تمرین کنه نه با یه مشت لات و لوتی که اسمشونو گذاشتم مربی
  • ایرانی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    حیف حسن یزدانی که به خاطر مردم این همه فشار روانی رو تحمل می‌کنه مردم قدر نشناس حریف ناعادل
    • م IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      یا مث خودت...طرفدار بی منطق
  • 0 IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    سلام داوران نظر دادن بله تیلور خوبه فنی کاره ولی حق به حسن بدید چون وقتی همان اول پارتی بازی وناامیدی در حقش شد باعث شد که روحیش ببازه وگرنه باید حسن می‌برد از نطر مردم ایران برنده هستن ایشون من چون بی طرف هستم میگم من یه خانم هستم که کشتی رو دوست دارم مخصوصا که بچه های جویبار باشن
  • ارش DE ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    نمیدانم ، اطلاعی ندارم خخ مجری فنی تیلور بود و دستش زمان اجرای فن باز نشد پس حداقل نظرات داورهای بین المللی ایرانی را قبول کن پسرت در مقابل تیلور یک بازنده همیشگی ست و بازنده تا ابد در نزد مردم ایران و شرافت خود
    • reza IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      خوبه اتحادیه جهانی کشتی توی توضیحی که داده گفته مجری فن یزدانی بود . بعد تو میگی فن رو تیلور زد ؟ عجب !
  • ali US ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    باز هم بهونه حق تیلور برد بود
  • ه IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    ما یک نفر رو مثل گواردیولا در کشتی می خواییم
  • ناشناس IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    این کشتی حقش بود تیلور ببره. باید یزدانی بیشتر تلاش میکرد از تیلور پایین تر بود. واقعیت تلخه. ولی واقعن حق یزدانی برد نبود.
  • خوشنام IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    این پدر پارسال طوری توی فرودگاه صحبت می‌کرد که از همه جزئیات تمرین و مسابقه پسرش باخبر بود. می‌گفت پسر من دنبال نماینده مجلس نیست، دنبال شورای شهر نیست و...بگذریم. که یزدانی رو رسانه ها بزرگش کردن در حالی که بزرگتر از اون هم داشتیم و داریم. آقای یزدانی بدجوری باخت! گفت که من ورزشکارم و به سیاست کار ندارم. در فضای مجازی و واقعی هم پشت مردمو خالی کرد و سکوت در مقابل اعتراضات که تمرکزش بهم نخوره. آخر هم میره و ضربه فنی میشه! باختی بد باختی! هم طلا هم اخلاق، پهلوون پنبه! البته این بچه تقصیر زیادی نداره! اونایی که الکی اینو بزرگش کردن و میخوان تمام شکست ها و کمبود ها و عقده های فروخورده یه ملت رو با یه برد ورزشی بشورن و ببرن، اونا مقصر وضعیت فعلی هستند. البته زارع که مدالش رو تقدیم به از مردم بهترونِ ساکن کاخ بیت پاستور میکنه، یزدانی هم همینطور. روی دوبنده هاشون هم که شجره نامه یه مشت عرب رو با همراه اول چاپ کردن. اون اعراب واقعا به کارتون میان؟ 😂 البته به قول جدبزرگ بابای ایران کوچولو که میگن تازه به دنیا اومده، شماها ایرانی نیستین که، مُسلمید، مُسلِم!🤮
  • آرش IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    همه کارشناس های کشتی گفتن تیلور چون مجری فن بود و حسن رو به پل زد باید ۵ امتیاز می‌گرفت و حسن هم با بدلکاری دو امتیاز گرفت و داور وسط اشتباه کرد و اعتراض به جای مربی آمریکا رای رو برگردوند، حالا هی بگو ناداوری
  • هومن IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    دوباره باختید و بهانه شروع شد این توهم توطئه و دشمن سازی شایسته نیست
  • Mohammad IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    اتفاقا داوری عالی بود و تمامی کارشناسان خودی و غیر خودی هم تایید کردند چرا فقط دنبال احساسات هستیم ما ؟؟!!
  • ح IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    آقای محترم پسر شما هم داره حق یکی دیگرو میخوره ک‌نمیزارن جاش کشتی بگیره... آقای قاسمی خیلی بهتره ولی باند بازی اجازه نمیده ... اگر صد بار دیگه هم کشتی بگیره ۹ بر صفر هم اولش جلو باشه تیلور آخرش برندس... ضربه فنی کرد و تمام و هیچ حرفی باقی نزاشت ... کشتی گیری ک ب قول خود دبیر رئیس کشتی نتونه زیر بگیره باید بره کنج خونه بشینه
  • ناشناس IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    شانس اورده همیشه فینال به تیلور میخوره وگرنه باید خواب فینال ببینه
  • ناشناس IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    آمریکا اگه میتونست جلوی گرون شدن دلارشو میگرفت دیوید دیوید او اس آ
  • ایرانی IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    ببین داداش ی اصطلاح تو کشتی هست میگن فن تو فن مثلاً تو کشتی فرنگی زیاد پیش میاد که مهاجم کمر گیری میکنه و مجری فن هستش و فن تو دستشه ولی فن تو فن مدافع فن تندر میزنه و میشه چهار صفر واسه مدافعی که فن تو فن تندر زده اینجا هم همین بود حسن توی حمله تیلور فن تو فن زد و چون بدون زانو زدن اجرا کرد فن حسن چهارتایی بود و تیلور یک امتیاز حقش بود واسه خاک کردن از پایین . خود حسن یک بود چهارتا واسه فنی که زد یکی جریمه اعتراض اشتباه نتیجه میشد شش یک به نفع حسن و این یعنی برد حسن حق خوری شد شک نکنید
  • سعید IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    چرا بزرگش میکنید خب .باخت دیگه.به نظر خیلیا هم قضاوت درست بود.چرا سیاسیش میکنید همه چیزو.
  • تاج کبیر IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    چرا قبول نمیکنید تیلور بهتر بوده.تا کی میخواهید بهانه بیارید.زورش به تیلور نمیرسید.برای همین هیچوقت پیشرفت نمیکنیم.اگه یازدانی تیلور شکست داده باز هم این حرفا میزدید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی