نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ترس و احتیاط مقابل رونالدو جواب نمی‌دهد/ پرسپولیس با شکست دادن النصر، آسیا را متوجه خود می‌کند/ در عربستان روی اعصاب ما می‌روند، ما شیک میزبانی می‌کنیم!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است مساوی در دیدار با النصر عربستان کمک زیادی به این تیم نخواهد کرد.

دیدار دو تیم پرسپولیس و النصر عربستان قرار است سه شنبه ۲۸ شهریورماه جاری در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

محسن بنگر مدافع سابق پرسپولیس در این رابطه به خبرورزشی گفت: امیدوارم شاهد یک بازی خوب و جاندار باشیم چرا که مساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد. به نظرم پرسپولیس می‌تواند در استادیوم آزادی با یک بازی شجاعانه حتی ۳ امتیاز را بگیرد و با شکست دادن تیم پرستاره النصر عربستان دوباره آسیا را متوجه خود کند. البته رسیدن به این هدف کار آسانی نیست و قطعا بازی سختی پیش روی بچه‌هاست اما این تیم با یحیی گل محمدی توانایی شکست دادن النصر در خانه خودش را دارد.

وی ادامه داد: شاید روی کاغذ به نظر برسد که احتمال تساوی این دیدار بیشتر از هر نتیجه دیگری است اما واقعیت امر این است هر تیمی برنده شود می‌تواند سایر رقیبان آسیایی را هم بترساند و یک گام بلند خود را به سوی صعود به مرحله بعدی نزدیک‌تر کند. این به این معناست که در بازی پرسپولیس و النصر عربستان احتیاط و ترس معنای ندارد و هر تیمی شجاع‌تر باشد برنده خواهد شد. اساسا بازی‌های بزرگ همین است و قانون نانوشته هر تیمی نترسد برنده می‌شود در بازی پرسپولیس و النصر نیز صدق می‌کند.

محسن بنگر ضمن انتقاد از بدون تماشاگر شدن دیدار دو تیم پرسپولیس و النصر در استادیوم آزادی، یادآور شد: در فوتبال اروپا یا لیگ قهرمانان این قاره شما کمتر دیده یا ندیده باشید که یک تیم به خاطر تخلفی از حضور تماشاگرانش محروم باشد. می‌گویند به خاطر یک پُست اینستاگرامی‌علیه یک تیم هندی این اتفاق رُخ داده که اصلا توجیهی ندارد. بابت چنین اتفاقاتی یا حتی موارد بدتر، تیم‌ها جریمه مالی می‌شوند اما تماشاگران محروم نمی‌شوند. شک نکنید اگر پرسپولیس می‌توانست از حضور تماشاگران خود بهره‌مند شود، می‌توانست با فشار تماشاگران النصر را شکست دهد ولی متأسفانه از این موهبت الان برخوردارنیست.

وی افزود: مطمئن باشید در بازی برگشت در عربستان هزاران تماشاگر طرفدار النصر با بوق، طبل، بلندگو و سروصدا روی اعصاب بچه‌های پرسپولیس راه می‌روند و هر کاری برای برد انجام می‌دهند. حالا در بازی رفت النصری‌ها با خیال راحت به ایران می‌آیند، کلی میزبانی شیک هم می‌کنیم و بدون اینکه صدای تماشاگران پرسپولیس را بشنوند یک بازی انجام می‌دهند و می‌روند. میزبانی حق مسلم تیم‌های باشگاهی ما در تقابل با عربستانی‌ها بود که بالاخره گرفتیم اما کاش آن قدر در کنفدراسیون فوتبال آسیا نفوذ داشتیم یا شرایطی فراهم بود که تماشاگران پرسپولیسی هم می‌توانستند به استادیوم آزادی بروند، آن گاه شرایط برای تیم حریف هم سخت و دشوار می‌شد.

ترس و احتیاط مقابل رونالدو جواب نمی‌دهد/ پرسپولیس با شکست دادن النصر، آسیا را متوجه خود می‌کند/ در عربستان روی اعصاب ما می‌روند، ما شیک میزبانی می‌کنیم!

مدافع سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در خصوص ستاره‌های سرشناس النصر عربستان نیز خاطرنشان کرد: شکی وجود ندارد النصر ستاره‌های بزرگی دارد که سرآمد همه آنها رونالدوی پرتغالی است اما این به معنای این نیست که این تیم از پیش برنده است. این تیم سادیو مانه، برزوویچ و ... را هم دارد اما پرسپولیس هم به نظر من مدافعان خوبی در اختیار دارد. این طور نیست که پرسپولیس از پیش بازنده باشد و این تیم قهرمان ایران است. در دیدار مقابل النصر فقط باید مراقب باشیم اشتباهات عجیب نکنیم و لغزشی نداشته باشیم تا بازی به اما و اگر نکشد. این ستاره‌های خارجی و گرانقیمت النصر بسیار حرفه‌ای هستند و می‌توانند از کوچک‌ترین موقعیتی پاس گل و گل بسازند ولی بچه‌های ما هم پتانسیل لازم را دارند. کافی است خودشان باشند و با تمرکز وارد زمین شوند. چند بازیکن پرسپولیس در جام جهانی بوده و حتی مقابل رونالدو بازی کرده اند. این موضوع می‌تواند به کل تیم کمک کند.

محسن بنگر در خصوص پیش بینی بازی پرسپولیس و النصر نیز تصریح کرد: باز مجبورم تکرار کنم که بزرگ‌ترین ایراد و اشکال این بازی غیبت تماشاگران است. راموش نکنیم روزگاری در همین استادیوم آزادی بیش از یکصد هزار هوادار برای تشویق تیم‌های محبوب خود به آزادی می‌آمدند و همه یادشان است چه شور و هیجانی را به فوتبال هدیه می‌دادند. حتی دربی را با ۱۲۰ هزار تماشاگر را هم برگزار کردیم و این یعنی اگر فضا باشد هوادار هم خواهد بود و این فوتبال را زیباتر می‌کند. همه می‌دانند در این دیدار فشار زیادی روی دوش بازیکنان و مربیان پرسپولیس است و اگر تماشاگر در استادیوم بود با تشویق‌های خود از روی سکوها از این فشار کم می‌شد. با حضور تماشاگران راحت‌تر می‌شد النصر را شکست داد اما با این وجود می‌توان حتی به شکست النصر خوشبین بود. این تیم پرستاره و گرانقیمت است اما شکست ناپذیر نیست و کافی است نتایج یک سال گذشته النصر با رونالدو در لیگ عربستان را مرور کرد.

کاپیتان سابق و مازندرانی پرسپولیس در پایان در مورد شکست حسن یزدانی برابر دیوید تیلور آمریکایی نیز گفت: حسن یزدانی نه تنها افتخار ورزش مازندران بلکه کل ایران است. او ۹ مدال جهانی و المپیکی برای ایران آورده و با این شکست گرچه حال همه ما گرفته شد اما باز فدای سرش! او آن قدر ما را خوشحال کرده که این شکست هم تأثیری بر دوست داشتن و محبوبیت او نداشته باشد. کشتی و اصولا ورزش برد و باخت دارد ولی من فکر می‌کنم اشتباه داوری در صحنه بازبینی کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور هم روی نتیجه این مسابقه بزرگ تأثیرگذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس.تیم مردمی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    انشااله شکست تیم منفور مردم ومحبوب وزارت ورزش وکمیته انضباطی
  • سجاد خلاف IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    این همه اعتماد بنفس خدایش از کجا میاد ، اینجا که دیگه ریس فدراسیون، وزیر ورزش و داور نیست که بخواد به نفع بگیره
  • زیگزاگ IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    در نظر داشته باشید این تیم ششم جدول لیگ عربستانه.
  • قرمز IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    دمت گرم محسن بامعرفت و دوست داشتنی
  • m IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    عربستان ببین چقدر اذیتمون کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی