نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
۲ |
۰
پرسپولیس – النصر؛ مینی دربی با ریتم ۶ و ۸!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از حساس ترین دیدارهای هفته اول لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و النصر در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

شکی وجود ندارد که بهترین بازیکن پرسپولیس در دربی رفت فصل گذشته گیورگی گولسیانی بود که با دبل خود اجازه نداد، یحیی گل محمدی برابر ریکاردو ساپینتو شکست بخورد. این مدافع گرجستانی به همراه مرتضی پورعلی گنجی و با کمک علیرضا بیرانوند عنوان بهترین خط دفاع فصل گذشته را از آن پرسپولیس کرد.

نمایش فوق العاده فصل گذشته گیورگی گولسیانی هم باعث نشد که او در لیگ بیست و سوم جای ثابتی در لیگ بیست و سوم داشته باشد. محمدحسین کنعانی‌زادگان خریداری شد و پیراهن شماره ۶ پرسپولیس را هم پوشید تا زوج اصلی مرتضی پورعلی گنجی باشد که پیراهن شماره ۸ می‌پوشید. ریتم ۶ و ۸ اما در فصل جدید خوش نواز بوده و توانسته است دفاع مستحکمی برای پرسپولیس به وجود بیاورد.

 اگر دربی به تعویق نمی‌افتاد به طور یقین همین زوج مرتضی پورعلی گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان برابر استقلال بازی می‌کردند اما حالا همه چیز به عملکرد زوج ۶ و ۸ در بازی حساس پرسپولیس و النصر بستگی داشته باشد. یک دیدار که شاید مینی دربی در قاره آسیا باشد و شاید لغزش یکی از مدافعان پرسپولیس راه را برای بازگشت ستاره گرجی دربی فصل گذشته برای دربی لیگ بیست و سوم باز کند!

لازم به یادآوری است؛ شاید بیشتر اهالی فوتبال از اختلاف کنعانی‌زادگان و پورعلی‌گنجی خبر داشته باشند. این اختلاف مربوط به حضور در تیم ملی و رقابت‌شان برای بازی کردن در ترکیب اصلی است. در دوره ۸ ساله حضور کی‌روش روی نیمکت حتی بعد از اینکه کنعانی پیراهن ملی را پوشید پورعلی‌گنجی در مرکز دفاع فیکس بود اما وقتی اسکوچیچ آمد کنعانی‌زادگان و شجاع بازی کردند. با این حال بازگشت کی‌روش در آستانه جام جهانی رویاهای کنعانی و شجاع برای حضور در این تورنمنت بزرگ و جذاب را خراب کرد و پورعلی‌گنجی که تمام بازی‌های مراحل مقدماتی را به خاطر مصدومیت و البته سلیقه اسکوچیچ از دست داده بود در مرکز خط دفاع تیم ملی فیکس شد و کنعانی و شجاع بیرون نشستند.

این مسأله اختلاف گروه شجاع و کنعانی با پورعلی‌گنجی را بالا برد چرا که آنها حق خودشان می‌دانستند که در قطر ۲۰۲۳ بازی کنند و اعتقاد داشتند کی‌روش حق‌شان را ناحق کرده است. در عوض پورعلی‌گنجی که خودش در مصاحبه‌ای می‌گفت ایمان داشته در جام جهانی بازی می‌کند همواره به کی‌روش نزدیک بود و همین مسأله باعث اخلاف کنعانی و شجاع با او شد.

حالا خبری از شجاع خلیل زاده نیست اما محمدحسین کنعانی‌زادگان و مرتضی پورعلی گنجی با کنار گذاشتن اختلافات پنهان و آشکار گذشته برای سربلندی پرسپولیس در لیگ برتر از جان مایه گذاشته و سعی می‌کنند بهترین عملکرد را مقابل النصر عربستان نیز داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار US ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    این حاشیه های که شما خلق میکنید به قول معروف به عقل جن هم نمی‌رسه!
  • اس اس.تیم مردمی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    به امید خدا النصر تیم سوگلی وزارت ورزش را گلباران نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی