نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
۰ |
۰
کلوب| خوش آمدگویی به فوق‌ستاره‌ها در تهران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بالاخره پس از مدتها دوباره تیم های ایرانی و عربستانی در کشورهای خود از یکدیگر میزبانی می کنند و این امتیاز و شانس به هواداران تیم ها داده شد تا دوباره همچون گذشته شاهد بازیهای تیم های محبوبشان باشند.

این فصل هم یک امتیاز ویژه دیگری که لااقل تیم های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا داده شد میزبانی از تیم هایی است که با جذب مهره های سرشناس و معروف اروپایی و آمریکای جنوبی نگاه تمام دنیا را به سمت خود جلب کرده اند.

شاید فوتبال ایران تا سالهای سال هرگز نتواند چنین مهره های سرشناسی را در لیگ خود به خدمت بگیرد و شاید اصلا هیچ یک از آن بازیکنان سرشناس هم حاضر به حضور در فوتبال ایران و لیگ برتر کشورمان نباشند اما حضور در لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با هر کدام از این مهره های سرشناس و میزبانی از آنها در کشورمان یک شانس برای دیده شدن، یک شانس برای رقابت هر چند نامتعادل با آنهاست.

پرسپولیس و سپاهان و نساجی   سه تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شاید نسبت به تیم های تا بن دندان مسلح و تقویت شده و پرستاره عربستانی و قطری و از آن سو تیم های قدرتمند و همیشه حاضر کره ای و ژاپنی حرفی برای گفتن نداشته باشند اما لااقل حضور در لیگ قهرمانان و رویارویی با این ستاره های سرشناس و معروف و خوش آمدگویی از آنها در تهران برای هواداران و اهالی فوتبال یک شور و شوق تازه ای دارد.

حضور این ستاره های سرشناس و بازدید لااقل از امکانات بسیار پایین و ناچیز فوتبال کشورمان آیا این تلنگر را به مسئولان فوتبال کشورمان خواهد زد تا از فصل های آینده لااقل اگر در رابطه با جذب ستاره های سرشناس در تیم های باشگاهی ناتوان عمل می کنیم لااقل در امکانات تمرینی و رفاهی و فوتبالی بتوانیم آبروداری کنیم.

وقتی فوتبال کشورهای دیگر از جمله عربستان و قطر لااقل در باشگاهی روز به روز و هفته به هفته و سال به سال در حال پیشرفت بسیار سریع است این انتظار از فوتبال ایران می رود که اگر همچنان ادعای بهترین و قدرتمندترین تیم آسیا را دارد این جمله را نه تنها در شعار و حرف بلکه در عمل هم به اثبات برساند والا نباید هیچ حرفی برای گفتن داشته باشد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی