دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
۲ |
۰
دست همه درد نکند؛ متشکریم النصر عربستان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ما هم مثل یحیی گل‌محمدی از کسانی که رونالدو را جذب کردند و به ایران آوردند تشکر ویژه می‌کنیم.

اگر النصر عربستان با رونالدو و ستاره‌هایش به تهران نمی‌آمد معلوم نبود ورزشگاه آزادی را به این سرعت بازسازی کنند. تازه در روز ورود النصر یادمان افتاد که جلوی ورزشگاه آسفالت مناسبی ندارد و سکوها هم که می‌دانید در آخرین ساعت‌ها بازسازی شد.

به طور کلی ما ۹۵ درصد کارها را بعد از دقیقه ۹۰ انجام می‌دهیم. مثلا همین دیروز ناگهان مردم هجوم بردند به هتل محل اقامت رونالدو و وقتی درِ ورودی هتل شکست عده‌ای یادشان افتاد که قضیه مهم است! این‌که نمی‌توانیم امثال رونالدو و مسی را به ایران بیاوریم چون پولش را نداریم، اشکالی ندارد اما این‌که نمی‌توانیم از پرطرفدارترین تیم‌های خودمان هم پول دربیاوریم و آن‌ها تا خرخره زیر قرض هستند جزو نکات جالبی است که هنر و توانش را فقط ما داریم.

رونالدو در حالی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی بازی می‌کند که این بازی راحت می‌توانست ۱۰۰هزار تماشاگر (و حتی بیشتر) داشته باشد. خوشبختانه این‌جا هم امضای مدیران کاربلد زیر این هنرنمایی! دیده می‌شود. درست مثل هنر حذف کردن استقلال از آسیا که انصافا کار بزرگی بود و یادمان رفته از باعث و بانیان این هنرنمایی تقدیر و تشکر کنیم!

ختم کلام این‌که دست مسئولان النصر بابت جذب رونالدو درد نکند چون باعث شدند ورزشگاه آزادی زودتر نونوار شود و جلوی ورزشگاه را هم آسفالت کنند. دست مسئولان AFC هم درد نکند که اجازه دادند این بازی در تهران برگزار شود. ان‌شاءالله عمری باشد تا جبران کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی