خبرورزشی‌گردی| برانکو: به من گفتند اعتبارت را روی پرسپولیس نگذار/ به بازیکنان پرسپولیس لقب رونالدو هم می‌دهند/ پرسپولیس بیرون زمین زلزله است، داخل زمین پس‌لرزه!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حرف‌هایی که برانکو ایوانکوویچ در مورد پرسپولیس می‌زند همیشه جذاب است.

بدون هیچ شک و تردیدی برانکو بهترین سرمربی پرسپولیس طی دو دهه اخیر بوده است. مردی که با این تیم در داخل کشور افتخارات فوق‌العاده ارزشمندی کسب کرد و تا فینال لیگ قهرمانان آسیا هم بالا رفت. اما شاید خیلی از هواداران پرسپولیس یادشان رفته یا ترجیح بدهند یادشان نیاید که همین سرمربی ۸ سال قبل وقتی پرسپولیس در هفته‌های آغازین لیگ پانزدهم نتایج خوبی نمی‌گرفت، به‌شدت تحت فشار بود و شایعاتی مبنی بر احتمال برکناری او هم به گوش می‌رسید.

برانکو روز ۲۸ شهریور سال ۱۳۹۴ در گفت‌وگو با خبر ورزشی با صراحت مسائل بسیاری را افشا کرد و گفت: وقتی پرسپولیس به من پیشنهاد شد، خیلی‌ها گفتند آن را قبول نکنم. حتی یکی از دوستانی که مدعی است خیلی من را قبول دارد و موفقیتم برایش فوق‌العاده مهم است به من تاکید کرد چنین کاری را نکنم. افراد زیادی گفتند اعتبارت را روی پرسپولیس نگذار اما من گذاشتم و به تهران آمدم تا هدایت این تیم را بپذیرم. این یک چالش بزرگ است و من تمام تلاش خودم را می‌کنم تا در آن موفق شوم. البته قبول دارم که پرسپولیس در این شرایط تمرکز لازم را ندارد و این ضعف باید برطرف شود اما بازیکنان فوق‌العاده خلاقی در اختیار دارم که می‌توانند شرایط را عوض کنند.

سرمربی وقت پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش با تاکید بر این‌که برخلاف ادعای رسانه‌ها او هرگز مربی تدافعی نبوده و به فوتبال تهاجمی علاقمند است، ادامه داد: پرسپولیس با چنین هواداران زیاد و بازیکنان لایقی نباید در جایگاه چهاردهم جدول باشد ولی مطمئن باشید شرایط این‌گونه نمی‌ماند و ما نتایج بهتری کسب خواهیم کرد. بازیکنان پرسپولیس در رسانه‌ها با القابی همچون رونالدو، گتوزو و جرارد شناخته می‌شوند بنابراین تیمی که چنین نفراتی را دارد نباید در پایین جدول قرار داشته باشد. هواداران حق دارند نگران تیمشان باشند اما مطمئن باشید شرایط بهتر خواهد شد. طرفداران پرسپولیس این تیم را با شعار پرسپولیس زلزله تشویق می‌کنند و دقیقا باید همین وضعیت هم برای تیم ما ایجاد شود ولی در حال حاضر بیرون از زمین زلزله هستیم و داخل مستطیل سبز پس‌لرزه. این قاعده باید عوض شود و قطعاً در هفته‌های آینده چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

در روزی که برانکو با خبرورزشی مصاحبه کرد این تیم رتبه چهاردهم جدول را در اختیار داشت اما هفته به هفته بهتر شد و در پایان فصل نایب قهرمانی مسابقات را به دست آورد. دقیقا همان اعتماد به برانکو بود که زمینه برای قهرمانی‌های متعدد سرخ‌پوشان پایتخت در فصول بعدی را فراهم کرد.

این مطلب را هم بخوانید: پیام جالب برانکو برای پرسپولیسی‌ها در آستانه دیدار با النصر و رونالدو

خبرورزشی‌گردی| برانکو: به من گفتند اعتبارت را روی پرسپولیس نگذار/ به بازیکنان پرسپولیس لقب رونالدو هم می‌دهند/ پرسپولیس بیرون زمین زلزله است، داخل زمین پس‌لرزه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • الف - م IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    معمار کبیر پرسپولیس
    • . IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      تا قیامت لایک
  • حمید IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    با سلام بهترین مربی تمام دوران پرسپولیس تنها مربی دیگرکه باوی هم ردیف است آلن راجرز بود به امید پیروزی بر النصر توسط شاگردان گلمحمدی
  • پرفسور IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    ای کاش امروز تو به جای یحیی رو نیمکت پرسپولیس بودی پرسپولیس فقط چوب تعویض های بی موقع یحیی میخوره یحیی تو تعویض ضعف داره رضا شاهرودی تو شبکه ۳ فهمید سعید صادقی ریده باید تعویض بشه یحیی کنار زمین نفهمید میلاد سرلک هم که تریده بود اگه می‌گفتیم وینگر یا هافبک نداریم یه چیزی بازیکن تو این بازی حساس کارت زرد داره بعد ریده چرا با سروش تعویضش نکردی چرا سلمانی به جای ترابی نیاوردی بابا یحیی مربی نیست تمام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی