سال دیگر باید برگردم و در خدمت استقلال باشم/ بالاخره یک روز شفاف سازی خواهد شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دروازه‌بان جوان و تازه وارد شمس آذر قزوین ابراز امیدواری کرد بتواند در تیمش عملکرد خوبی داشته باشد و با شرایط خوب به استقلال برگردد.

سینا سعیدی فر بعد از چند فصل حضور در استقلال در نهایت راهی شمس آذر قزوین شد و در لیگ برتر پیراهن این تیم را برتن می کند. او که همراه تیم ایران در بازی های آسیایی هانگژو قرار دارد، درباره جدایی از استقلال، حضور در شمس آذر ،حذف تیم امید از المپیک پاریس و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی انجام داده است.

سعیدی فر با اشاره به جدایی از استقلال بیان کرد: فصل نقل و انتقالات بوده و هرکسی پیشنهادی دارد و می خواهد جا به جا شود. برای من حضور در تیم ملی یکی از اهدافم بود. از لحاظ باشگاهی پارسال یکی از اهدافم این بود که برای استقلال بازی کنم که یک بازی جلوی تراکتور انجام دادم و خداراشکر از آن سربلند بیرون آمدم. باشگاه استقلال این چند سال به من زیاد کمک کرد. هم تجربیاتم را بالا برد و هم کنار گلرهای بزرگی تمرین کردم. بالاخره من از جوانان به بزرگسالان اضافه شدم و برای من آرزویی بود که به واقعیت پیوست. تقریبا ۳ فصل و خرده ای را از عمرم در استقلال گذراندم و مسیر فوتبالی ام از اینجا استارت خورد.

او ادامه داد: امسال قرضی از استقلال جدا شدم و امیدوارم در تیم شمس آذر عملکرد خوبی داشته باشم. سال دیگر باید برگردم و در خدمت استقلال باشم امیدوارم این اتفاق به نحو احسنت بیفتد و در این راه خدا کمک کند تا سربلند باشم.

دروازه بان سابق استقلال درباره مسائل مدیریتی این باشگاه تاکید کرد: درباره مسائل مدیریتی و مشکلاتی که پیش آمد من ترجیح می دهم صحبتی نکنم. بالاخره یک روز شفاف سازی خواهد شد.

سعیدی فر درباره وضعیت شمس آذر قزوین افزود: از بازی دومی که در خدمت شمس آذر بودم کارت بنده صادر شد و بر روی نیمکت نشستم. تصمیم آقا سعید(دقیقی) و کادر فنی هرچه که باشد ما احترام می گذاریم و هر موقع که به ما نیاز باشد به نحو احسنت و با تمام وجودم به تیم کمک خواهم کرد. شمس آذر امسال تیم خوبی نشان داد همانطور که در بازی با مس مشاهده کردید. پارسال هم نتایج این تیم درخشان بود امسال هم حرف های زیادی در لیگ برتر برای گفتن دارد و قطعا موفق خواهیم شد.

دروازه بان تیم امید ایران درباره حذف از رقابت های المپیک پاریس هم گفت: تمام بازیکنان و کادرفنی امید تمام تلاششان را کردند. بازی های خوبی بود به یک سری دلایلی که نمی دانم اسمش را چه بگذارم! ساده، بچگانه یا بی‌تجربگی ما نتوانستیم به مرحله بعدی برویم. این تیم پتانسیل رفتن به مرحله مقدماتی انتخابی المپیک را داشت همه زحمت کشیده بودند ولی به دلیل کارت زرد یا گل زده کمتر حذف شدیم. انشاالله که در بازی های آسیایی که الان هستیم موفق باشیم و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و پرچم کشورمان را بالا ببریم.

سعیدی فر در پایان افزود: از همه کسانی که در این مدتی که در استقلال بودم به من کمک کردند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم در شمس آذر فصل خوبی را پشت سر بگذارم. در تیم امید هم باید نتیجه دلخواه را بگیریم و به قهرمانی آسیا برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    من موندم کیسه پارسال تمام مهاجم ها را جذب کرد که پرسپولیس مهاجم نداشته باشه امسال دروازه بانا را جمع کرده واقعا متاسفم برای کیسه
    • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      لنگی جان احوال شما خوبه؟ وقتی دروازبانتون برادر منقاروند را از صف نانوایی برداشتن اوردن به لنگستان و بعد چند سال دروازبانی هنوز اینقدر حالیش نیست و بهش نگفتن که بابا دروازه ملک شخصی نیست و باید یکی دوتا دروازبان کمکی هم داشته باشیم میگه نه به من گفتن دروازه و تیر دروازه فقط و فقط همش مال خودمه، تقصر سرورت استقلاله؟؟ کل باشگاه لنگ حیرون و انگشت به دهان مانده این چرا اینکارو میکنه،تقصیر ماست... این برا اینکه دروازبانتون توجیح نیست لنگی عزیز دل انگیز!! حکایت مارادونا ول کن غضنفر بگیر حکایت منقاروند شماست...گلممدرو سلام برسون رضا جان
    • ف دال IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      والا دروغ چرااااا، من‌م حیرون و انگشت به جون موندم که مهملات و مزخرفات موهن یکی مثل تو رو خبر ورزشی چطور و با چه استدلالی نشر میده؟؟؟ بیایید یه چارچوب خودساخته تعریف کنیم و پارامترهائی رو که یک کامنت شایسته و مهم‌تر بایسته هست که ازشون برخوردار باشه تا در رسانه‌ای پرمخاطب و با قدمت و پیشینه‌ای در حد خبر ورزشی منتشر شه رو مرور کنیم. شخصا ادب، محتوا و چاشنی طنز رو تعیین‌کننده می‌دونم و در کنارشون مؤلفه «سواد» رو هم حالا با اهمیت کمتر لازم می‌دونم (یعنی همه که نبایستی مرحوم دهخدا باشن! و با اغماض می‌شه برخی غلط‌ها رو نادیده گرفت). بیایید ببینیم کامنت این کاربر "رضا یاک فرعی ۷ تایی" کدوم پیش‌شرط رو داره (خدای‌نکرده البته!). / ادب.. که اصلا حرف‌شو نزن! در حد زیر صفر! صواط هم که.. نگم براتون، یه‌چی تو مایه‌های قندعلیِ دوم ابتدائی‌رَدّی که سخت بشه بی‌ثواتی این و امثال این رو بقول خودش توجیح کرد! بلحاظ محتوا هم که.. بذارید مطلقا هیچی نگیم و به واژه «محتوا» توهین نکنیم! از منظر چاشنی طنز و طنازی هم.. کمتر کاربری به تِفلون‌ـیَّت و «توچیزنرو»ئی این کاربر بتونیم تو بخش نظرات خبرورزشی بجوریم! یاهو.
  • پژهان IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    به نحو احسن،نه به نحو احسنت حداقل گذاشتن یه خبر،بدین یه آدم باسواد یک بار بازخوانی کنه
  • Ali IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    کاربری با عنوان رضایاک فرعی 7 با گفته ها ونوشته اش نشان داده وثابت کرده که فرعی فکر،وفرعی ذهن وفرعی وجود است ،پسوند عدد7هم نشانگر میزان دریافت او از ادب است که افراد را با صفت هایی که درفکروذهن و وجودش نهادینه شده خطاب قرارداده وبادیگران صحبت میکندوآن واژه ها را به دیگران میچسباند،مثلا اگر بیرانوند در تیم موردعلاقه ات بود نام اورا باهمین عنوان میگفتی ؟؟یا آنگاه عقاب ایران برایش کم بود اورا عقاب آسیا مینامیدی وچه بسا او را بهترین دروازه بان جهان مینامیدی ومیدانستی ،از آفتاب تا سایه ات ببین چقدر تفاوت است !!
  • جهان BG ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    سعید عزیز بابت همراهی سه ساله و نیمه از رده جوانان و امید تا بزرگسالان تیم محبوبم از شما متشکریم.امیدوارم با کسب تجربه کافی و آبدیده شدن در کوران مسابقات بازگشتی سرافرازانه به تیم محبوبمان که در حقیقت خانه توست داشته باشی. مطمئنا در آینده ای نه چندان دور شما را در باشگاه تاج و تیم ملی خواهیم دید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی