نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
بازیکنان منچستریونایتد در رختکن درگیر شدند!/ امیدوارم این بلا سر تن‌هاخ نیاید!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیاطین سرخ روزهای بدی را سپری می‌کنند و چند نفر از بازیکنان بعد از شکست مقابل برایتون در رختکن با هم درگیر شدند.

چهار ستاره منچستریونایتد پس از شکست خانگی روز شنبه مقابل برایتون در رختکن با هم درگیر شدند. و گری نویل، اسطوره یونایتد، معتقد است که بازیکنان ناراضی باگ‌های تیم اریک تن‌هاخ هستند که باعث ناراحتی و عدم اطمینان می‌شوند.

به گزارش نشریه «سان»، برونو فرناندش پس از سومین شکست یونایتد در چهار بازی با اسکات مک‌تامینی درگیر شد، و زوج دفاع میانی لیساندرو مارتینس و ویکتور لیندلوف نیز پس از یک نمایش دفاعی فاجعه‌بار کنترل خود را از دست دادند و دست به یقه شدند.

سرمربی تیم، اریک تن‌هاخ، که در جریان شکست ۳-۱ دائما از سوی هواداران هو شد تلاش کرد تا نظم را برقرار کند. این مربی ۵۳ ساله جیدون سانچو را از تمرین با تیم اصلی منع کرد. او همچنین میسون گرین‌وود و آنتونی را به دلیل مسائل اخلاقی در اختیار ندارد و همچنین هری مگوایر را از کاپیتانی خلع کرد و جایگاه ثابت را از او گرفت.

گری نویل، مدافع کناری سابق انگلیس در ویدئوی تیک‌تاک گفت: «سانچو چقدر در رختکن محبوب است؟ مگوایر چقدر محبوب است؟ تن‌هاخ باگ‌هایی در رختکن دارد که ما از بیرون نمی‌توانیم ببینیم که چه ناراحتی و عدم اطمینانی در داخل ایجاد می‌کنند. بازیکنی مجبور به تمرین با تیم آکادمی است. مگوایر ۱۲ ماه پیش کاپیتان این بچه‌ها بود و الان با همه غریبه است. تن‌هاخ مشکلاتی دارد که من از آن بی‌اطلاعم. از زمانی که سر الکس فرگوسن رفت مربیان زیادی آمدند، مربیان خوبی که در یونایتد دچار چالش شدند. امیدوارم این فقط شروعی سخت برای این فصل باشد و تکرار آنچه قبلا دیده‌ایم نباشد، مثل موقعی که برای ژوزه مورینیو، لوئی فان‌خال، دیوید مویس، رالف رانگنیک و اوله‌گنار سولشائر چالش‌برانگیز شده بود.»

یونایند با شروع وحشتناکی که در فصل لیگ برتر داشت، در دیدار بعدی با بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا روبرو خواهد شد. آنها از ۵ بازی تنها ۶ امتیاز کسب کردند و در رده ۱۳ جدول قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی