نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
عالیشاه: وقتی زمین برای رونالدو بد است، برای ما هم بد است/ هنوز چیزی از دست نداده‌ایم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از شرایط چمن ورزشگاه آزادی پرداخت.

امید عالیشاه پس از شکست خانگی پرسپولیس مقابل النصر، اظهار داشت: باید خیلی بهتر از این باشیم. شرایط خوبی نداشتیم. توپ را نگه نداشتیم و پاس ندادیم. آن‌ها هم مثل ما فوتبالیست هستند. از مریخ نیامده‌اند. تیم ما باید خیلی بهتر باشد. بچه‌های ما لیاقتش را دارند و خیلی بهتر از این‌ها هستند اما متاسفانه شرایط ایده‌آل را نداشتند.

وی افزود: امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم خیلی بهتر باشیم. تک تک بچه‌ها می‌دانند شرایط آسیا فرق دارد. باید فوتبال بازی کنیم. در رختکن هم همین را گفتم بازی‌تان را کنید. باختید هم فدای سرتان ولی حداقل از فوتبال لذت ببرید. متاسفانه این اتفاق نیفتاد. امیدوارم در بازی آینده بتوانیم جبران کنیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه نبود هوادار به این تیم لطمه زد، گفت: قطعا همینطور است. قدرت اول پرسپولیس هوادارانش هستند و نبود آن‌ها متاسفانه به ما آسیب زد.

عالیشاه در خصوص ادامه راه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: هنوز چیزی از دست نداده‌ایم. دست و پا بسته هم نیستیم. می‌توانیم جبران کنیم به شرطی که از فردا دوباره شروع به کارکردن کنیم. باید مثل همیشه فوتبال بازی کنیم. امروز آن تیمی که می‌شناختم واقعا نبودیم.

وی در خصوص شرایط زمین که باعث مصدومیت ترابی و کارت اول سرلک شد، گفت: حتی در تیم‌های دیگر هم بودم ندیدم زمین انقدر بد باشد. شرایط شرم آور بود. تیم النصر با آن ستاره‌ها به ایران می‌آید که فوتبال بازی کند. شرایط زمین را می‌بینند می‌گویند مزرعه است یا چمن؟

عالیشاه در مورد اینکه رونالدو از شرایط زمین شاکی بود، اظهار داشت: نه تنها او، همه حتی بازیکنان خودی هم شاکی بودند. دیروز زمین را دیدیم هنگ کردیم. مگر چنین چیزی داریم؟ وقتی برای آن‌ها بد است برای ما هم بد است. حتی قبل از آمدن به پرسپولیس، در تیم‌های دیگر هم که بودم ندیده بودم آزادی اینطور باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عرفان IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    واقعا به خودتان می‌گوید فوتبالیست اگر فقط نصف بازی خودتان را انجام می‌دادید برنده بازی بودیم. افسوس از دادن یک پاس ساده افسوس از ترسو بودن سرمربی که برای باخت به زمین رفته بود افسوس از سرمربی که بعد از مصدومیت ترابی پلن دیگری ندارد افسوس از تیمی که در همه بازی‌ها حتی اگر ترابی بد باشد تا آخر در زمین می‌ماند و هرگز تعویض نمی‌شود تا در اینگونه شرایط هنگ نکند. و افسوس های دیگر .....
  • سوراخ سرخ آسیا IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    اگه وی ای آر نباشه بهتون قول میدم منچستر سیتی و رئال هم میبریم فقط بی زحمت خسروی به عنوان کارشناس داوری بعدش بماله بره…🤣🤣
  • آریا US ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    باز غیرت کردید که جلوی منتخب جهان و بدون تماشاگر و ۱۰ نفره؛ با ۲ گل باختید! ۱ گل به خودی؛ ۱ مصدومیت دقیقه ۵ و یک خطای بچه گانه از سرلک که خداروشکر دیدار بعد نیست! کیسه از العین ۶ تا خورد و تصور میکرد که پرسپولیس از منتخب جهان ۸ تا بخوره😂 ترکیب یحیی هم ایراد داشت! مهاجم خارجی و سلمانی و امید؛ باید در بازی بعدی؛ از ابتدا در ترکیب باشند❤❤❤🏆🏆🏆 دمتون گرم که باز غیرت داشتید که ۱۰ نفره جلوی بهترین تیم آسیا دوام آوردید!
  • زیگزاگ IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    اشتباه میکنی برادر.ما خیلی چیزها رو از دست دادیم.
  • Nima US ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    dar morde zamin hage kamelan ba shoma hast, Vezarate varzesh va Taj masoule in kar hastand ke bayad estefae dahand valey chera shoma modatha hast ke intoury bad bazy mikonid faghat zamin nist
  • علی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    مگر دیشب عالیشاه هم بازی کرده است؟!راستی النصر درخواست تعویض سرلک و بروزوویچ را به اضافه ۲میلیون دلار تقدیم درویش کرده است.و اینکه آقای درویش چطور زاهدی را بالاتر از آل کثیر از نظر قراردادی میدانستی؟وقتی ضربه سر بلد نیست بزند...
  • حمید IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    د اگه زمین خوب بود که بیشتر از چهار گل میخوردین ' شکر کن زمین ناهموار بوده '
  • رضا IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    جناب عالیشاه کاش این رو هم میگفتی داوران ایرانی نیستن که بیخود و بی جهت برامون پنالتی بگیرن و هزار تا جانب داری دیگه
  • اکبرمعراجی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    آقای عالیشاه لطفاً در خصوص تفاوت داوران ایرانی وخارجی اظهار نظر فرمایید
  • قرمز مثل خون IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    من پرسپولیسی بیشتر از اینکه باخت برام مهم باشه، این برام مساله هست که پرسپولیس خوب بازی نکرد. نصف تیمی که فینال حذفی رو برد هم نبود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی