نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
۰ |
۱
یک اعتراف بزرگ؛ اشتباه کردم رونالدو را برگرداندم!
منبع: The Guardian
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوله‌گنار سولشائر از خودخواهی برخی از بازیکنان منچستریونایتد ناامید شده بود و اعتراف می‌کند خرید رونالدو اشتباه بوده است.

اوله گنارسولشائر اعتراف کرده که وقتی سرمربی منچستریونایتد بود خرید کریستیانو رونالدو «احساس خوبی داشت اما اشتباه بود»، و از خودخواهی بازیکنانی که نامشان فاش نشده ناامید شده بود، و همه این‌ عوامل را باعث اخراجش می‌داند.

سرمربی نروژی از ۱۹ دسامبر ۲۰۱۸ تا ۲۱ نوامبر ۲۰۲۱ هدایت یونایتد را برعهده داشت و پس از باخت ۴-۱ از واتفورد، سِمت خود را از دست داد. در تابستان ۲۰۲۱ رونالدو در ۳۵ سالگی برای دومین بار به باشگاه ملحق شد. در حالی که این بازیکن پرتغالی در بازی ابتدایی خود دو گل به نیوکاسل زد، اضافه شدن او باعث شد که تیم سولشائر تعادل نداشته باشد و پس از ۹ بار گلزنی قبل از سفر به واتفورد، مربی نروژی شغل خود را از دست داد.

سولشائر به نشریه اتلتیک گفت: «رد کردن این تصمیم دشوار بود و من احساس می‌کردم باید او را بگیریم، اما کار اشتباهی بود. زمانی که او قرارداد امضا کرد همه احساس خوبی داشتند و هواداران در آن بازی نیوکاسل خوشحال بودند و اولدترافورد غرق هیجان بود. او هنوز یکی از بهترین گلزنان جهان بود و قوی به نظر می‌رسید.»

در اواخر اکتبر یونایتد ۵-۰ به لیورپول در اولدترافورد باخت و با وجود پیروزی ۳-۰ خارج از خانه مقابل تاتنهام در هفته بعدی، باخت به منچسترسیتی و واتفورد سرنوشت سولشائر را تغییر داد. او گفت: «دوره تعیین‌کننده‌ای بود. زمانی که اوضاع درست پیش نمی‌رفت می‌شد منیت‌های برخی از بازیکنان را دید. ما تاتنهام را قاطعانه با نتیجه ۳-۰ در خارج از خانه شکست دادیم، اما سپس دو بازی را باختیم.»

سولشائر اظهار داشت که برخی از بازیکنان دیدگاه‌های غیرواقعی نسبت به خود داشتند. او ادامه داد: «آنها آنطور که خودشان تصور می‌کردند خوب نبودند. نام نمی‌برم، اما وقتی چند نفر شانس کاپیتان شدن را رد کردند بسیار ناامید شدم. ناامید شدم وقتی برخی گفتند که بازی نمی‌کنند یا تمرین نمی‌کنند زیرا می‌خواهند به زور از باشگاه خارج شوند.»

اریک تن‌هاخ، جانشین سولشائر پس از انتصاب موقت رالف رانگنیک، شروع سختی در این فصل داشت، زیرا یونایتد در سه بازی از پنج بازی ابتدایی خود شکست خورد. سولشائر گفت: «می‌دانم به او چه می‌گذرد. این یک شغل رویایی است اما واقعا دشوار است. شما با انسان‌ها با تمام مشکلات و پیشینه‌هایشان سر و کار دارید. اما بیشتر آنها بازیکنان حرفه‌ای خوبی هستند که می‌خواهند خوب کار کنند. برخی دوست دارند شماره ۱ باشند، اما بیشترشان به باشگاه فکر می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی