نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
۵ |
۰
سوال مهم بعد از باخت آسیایی پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران فوتبال انتظار نمایش به مراتب بهتری را از پرسپولیس در دیدار با النصر عربستان داشتند.

پرسپولیس مقابل النصر نه فوتبال خوبی بازی کرد و نه نتیجه گرفت تا یک بار دیگر این سؤال در ذهن افکار عمومی شکل بگیرد که نکند مربیان باتجربه داخلی مثل یحیی گل‌محمدی فقط برای لیگ ایران خوبند؟

یحیی پارسال ۲ بار استقلال را برد و ۲ جام گرفت اما در آسیا... بله، او یک بار پرسپولیس را به فینال آسیا رسانده اما به هر حال نمی‌شود در شکست‌ها و ناکامی‌ها نقش کادر فنی را نادیده گرفت، همان‌طور که باید پذیرفت بازیکنان هم اصلاً خوب نبودند و قطعاً مصدومیت ترابی و اخراج میلاد سرلک هم در شکست پرسپولیس تأثیرگذار بود اما واقعاً چرا پرسپولیس اینقدر ضعیف بود و چرا یحیی نتوانست از شاگردانش به خوبی بازی بگیرد؟ او ترکیب ابتدایی را بدون مهاجم تخصصی چید و شهاب زاهدی هم که به اجبار راهی زمین شد درست مثل بازی‌های لیگ برتر چیز خاصی نشان نداد.

اگر زمین آزادی بد بود (که بود) برای هر دو تیم بد بود و یحیی حداقل جایی که بازی گره خورد باید با تغییر نفرات و تغییر تاکتیک کاری می‌کرد که تیمش موقعیت گل خلق کند. پرسپولیس اما نه موقعیت آنچنانی داشت و نه حتی یک شوت در چهارچوب! باور کنید اگر قهرمان ایران خوب بازی می‌کرد و می‌باخت همه راحت با این شکست کنار می‌آمدند اما پرسپولیس در طول ۹۰ دقیقه آن تیمی نبود که حتی هوادارانش به آن افتخار کنند. فقط امیدواریم حالا که چپ و راست بازی‌های پرسپولیس مثل استقلال در لیگ برتر لغو می‌شود، در دیدار ۱۰ مهر با الدحیل قطر فوتبال بهتر و پرسپولیسی‌تری از تیم گل‌محمدی ببینیم.

فراموش نکنید که با توجه به شکست در بازی اول، مقابل الدحیل کسب نتیجه هم برای پرسپولیس خیلی مهم است. الدحیل قطر از پس استقلال تاجیکستان برنیامد و انتظار می‌رود پرسپولیس این تیم را شکست بدهد تا باخت به النصر به نوعی کمرنگ شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • زهرا IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان
  • diako IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    وقتی که در جایگاهی هستی که نبایست باشی و حق دیگران رو ضایع کرده باشی و جای دیگران و بزرگان نشسته باشی ' قطعا اعتماد بنفس و عزت نفس نداری و بدون این دو هیچ موفقیتی بدست نمیاری ' منتظر شکست های پی در پی بایست بود
    • محمد صادق🚩 IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      شما اصلاً در حدی هستی که در مورد سرورت اظهار نظر میکنی؟ کیسه کش جماعت چی از فوتبال می‌فهمه
  • N.h IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    ما به عنوان قهرمان لیگ رفتیم نه جای کسی رفتیم نه حق کسیا ضایع کردیم .اقای بزرگ برو مشکل تیمتا درست کن تا راش بدن آسیا. فوتبال برد و باخت داره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی