نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
۰ |
۰
رابطه نامزد سابق پیکه و همسر لیونل مسی بد نیست!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همسر مسی زیر پست‌های شکیرا در شبکه‌های اجتماعی اظهار نظر می‌کند و نشان می‌دهد که رابطه او و خواننده کلمبیایی خوب است.

برای مدت‌های طولانی شایعه شده بود که شکیرا و آنتونلا روکوزو رابطه خوبی با هم ندارند، اما به نظر می‌رسد که آنها به خوبی با هم کنار آمده‌اند و حتی می‌شود گفت دوستان خوبی هستند.

همسر لیونل مسی بار دیگر حمایت خود را از این خواننده کلمبیایی نشان داد، و قبلا هم این کار را چند بار انجام داده بود. جدیدترین نمونه این بود که شکیرا یکی از لباس‌هایی را که در ام‌تی‌وی موزیک‌ویدئو اواردز پوشیده بود، که از برند مشهور ورساچی بود، منتشر کرد. او در کنار انتشار عکس‌هایش از این لباس آبی آسمانی نوشت: «با تشکر از ورساچی برای این لباس سفارشی خاص با یکی از رنگ‌های مورد علاقه‌ام.» همسر مسی کامنت گذاشت و در کنار اموجی تشویق نوشت: «زیبا». بیش از ۱۲۰۰۰ نفر پاسخ آنتونلا را لایک کردند و نظرات مثبت هواداران به سوی او روانه شد. مثل هواداری که نوشت: «درست مانند تو، فرشته».

این اولین باری نبود که آنتونلا روکوزو آشکارا و علنا حمایت خود را از شکیرا نشان می‌دهد. در اوایل سال جاری که شکیرا در مورد دلشکستگی و حال بدی که بعد از جدایی داشت صحبت کرده بود، آنتونلا با اموجی قلب شکسته به او پاسخ داده بود. همچنین در زمانی که پدر شکیرا در بیمارستان در وضعیت بسیار بدی قرار داشت، آنتونلا در رسانه‌های اجتماعی از این خواننده حمایت کرد. این دو نشان دادند که شایعات قدیمی نادرست هستند و شاید الان که هر دو در میامی زندگی می‌کنند پیوند دوستی عمیق‌تری بین‌شان به وجود آمده باشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی