نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کلوب| آموزنده و جذاب؛ مثل بایرن و منچستریونایتد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو تیم منچستریونایتد و بایرن مونیخ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و این بازی با نتیجه پر گل چهار بر سه به سود بایرن به پایان رسید.

علی‌رغم جذابیت و حساس بودن این بازی، نکته‌ای که بسیار به چشم می‌آمد نظم تاکتیکی بایرن و میل فراوان آنها به گلزنی بود، به طوری که در کل بازی بازیکنان بایرن با پاسکاری‌های متعدد و کارهای تاکتیکی و تکنیکی قدرت خود را به رخ بازیکنان یونایتد کشیدند و خط دفاعی آنها را آزار دادند.

گرچه یک نکته‌ای که در هر دو تیم مشترک بود، دفاع متزلزل و شکننده‌شان بود. با وجود اینکه بایرن شکست سنگینی را به منچستریونایتد تحمیل کرد، اما بازیکنان منچستر هم دست از تلاش برای بازگشت برنداشتند و اگر گل چهارم را دریافت نمی‌کردند، احتمال مساوی گرفتن در آلمان هم وجود داشت.

اگر بخواهیم این بازی را در چند کلمه خلاصه کنیم، می‌توان گفت که این بازی ترکیبی از تلاش، انگیزه، امید و میل به برتری و بازگشت بود و این موارد در هر دو تیم دیده میشد.

بلاشک اگر مربیان و مدیران فوتبال ما بازی دیشب را به عنوان الگو و سرمشق کار خود قرار دهند، فوتبال ما هم پیشرفت می‌کند.

بازی دیشب نه تنها برای فوتبال‌دوستان که برای همه افراد می‌تواند الگوی مناسبی باشد. اینکه باید جنگید، زمین خورد و دوباره بلند شد و نا امید نشد...

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی