نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شوک بزرگ به پرسپولیس؛ غیبت قطعی کاپیتان مقابل الدحیل
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید امیری به دلیل پارگی همسترینگ مدتی دور از ترکیب این تیم خواهد بود.

جدال با النصر علاوه بر شکست دو گله در گام اول لیگ قهرمانان آسیا، عواقب تلخ دیگری نیز برای سرخپوشان داشت.

مهدی ترابی که در همان دقایق ابتدایی از ترکیب به دلیل مصدومیت خارج شد و در ادامه نیز نوبت به وحید امیری رسید تا با خروجش از زمین به دلیل مصدومیت همسترینگ در دقایق پایانی و با اتمام تعویض‌ها، سرخپوشان ۹ نفره کار را دنبال کردند.

امیری که علی‌رغم شکست پرسپولیس در این جدال توانسته بود نمایش بهتری از خود به جا بگذارد، روی یک کورس نصفه و نیمه از سمت چپ ناگهان سرنگون شد تا اتفاقی مشابه آنچه که بر سر مهدی ترابی آمد، این بار کاپیتان سرخ‌ها را درگیر کند. در این رابطه گفته می‌شود امیری با مصدومیت همسترینگ مواجه شده و به صورت قطعی دیدار این تیم مقابل الدحیل را در قطر از دست داده و تیم را همراهی نخواهد کرد.

این پایان نگرانی یحیی گل‌محمدی و کادرفنی‌اش برای این بازی نخواهد بود و علاوه بر وحید امیری، آنها نبیل باهویی را به دلیل سرماخوردگی در اختیار ندارند و مهدی ترابی نیز با مصدومیت مچ پا درگیر است و وضعیت دانیال اسماعیلی‌فر نیز نامشخص است. میلاد سرلک نیز به دلیل اخراج قادر به حضور برابر الدحیل قطر نخواهد بود و علیرضا بیرانوند نیز که پیش از دیدار برابر النصر با مصدومیت مواجه بود، باید مراقبت‌های پزشکی خود را دنبال کند.

پرسپولیس با شکست مقابل النصر در رتبه چهارم جدول جا گرفته و چشم به پنج جدال باقی‌مانده خود خواهد داشت و باید دید در گروه مرگ و با شرایطی که دنبال می‌کنند، قادر خواهند بود به امتیاز صعود دست یابند یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    اینا همه بخاطر اینه که مافیای کیسه نذاشت چمن ورزشگاه آزادی را درست کنن و بازیکنامون مصدوم شدن
    • بیماری سرخک حقیر معیشتی بگیر IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      مصاحبه مسئول ورزشگاه آزادی موجوده( باشگاه پرسپولیس گفتند که درست کردن چمن رو بذارید واسه بعد از بازی النصر که نتونن تاکتیک های خودشون رو پیاده کنن) . کاری نکنین فیلمشو واسه النصری ها بفرستیم تا دوباره محرومتون کنن . تیم کثیف و حقیرتون با این کار میخواست کارو واسه النصر سخت کنن که خدا آورد رو سر خودتون .
    • میلاد IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      بیار جان اگه ننه ایمیلیها همچین چیزیو داشتن تا الان صدبار برای afc فرستاده بودن . ضمن اینکه چمن رو نمیشه یک شبه درست کرد وگرنه الان که بازی با النصر تموم شده چرا درستش نمیکنن .
  • میلاد IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    هزینه کل تیمای لیگ برتر 5000 میلیارد هم نمیشه ولی یک اختلاس کوچولوی آقایون و رفقا 92000 میلیارد بود . اونوقت برای تیمها سقف گذاشتن و بدتر اینکه از سهمیه بزرگسال هم یک بازیکن کم کردن تا تیمهای ایرانی دست و پا بسته به میدون برن . باور کنید سیرک هم فوانیبنش منطقی تر و بهتر از لیگ ماست . بهتره برای اختلاس سقف بزارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی