نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
۰ |
۰
رئال‌مادرید با من تماس گرفت و سر دو راهی ماندم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره فرانسوی رئال مادرید از دلیل انتخاب رئال مادرید باوجود پیشنهاد بزرگ پاری‌سن‌ژرمن پرده برداشت.

اورلین شوامنی این روزها از بازیکنان محبوب رئال مادرید است و هواداران روز به روز بیشتر به او علاقه‌مند می‌شوند. به نظر می‌رسد ستاره فرانسوی هم راه به دست آوردن دل هواداران رئال را پیدا کرده است.

شوامنی امروز در مصاحبه‌ای با کانال پلاس با این سوال شبکه فرانسوی مواجه شد که آیا تا کنون از پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی دریافت کرده است. شوامنی گفت: راستش را بخواهید من به فکر انتقال به پاری‌سن‌ژرمن بودم. آنها یک باشگاه بزرگ اروپایی هستند و ما به عنوان فرانسوی دوست داریم باشگاه‌های فرانسه موفق باشند.

ستاره رئال مادرید در ادامه از عشق و علاقه همیشگی‌اش به رئال گفت و ادامه داد: ولی می‌خواهم کاملا صادق باشم؛ وقتی رئال مادرید با شما تماس می‌گیرد خیلی سخت است که بتوانید جواب تماس‌شان را ندهید یا پیشنهادشان را رد کنید. به خصوص اگر عاشق رئال باشید.

این ستاره ۲۳ساله فرانسوی تابستان ۲۰۲۲ با قراردادی به ارزش ۸۰ میلیون یورو از موناکو راهی رئال مادرید شد. او با رئال قراردادی بسته که تا تابستان ۲۰۲۸ اعتبار دارد. شوامنی در اولین فصل حضورش در پایتخت اسپانیا با رئال سه جام به دست آورد و فاتح سوپرجام اروپا، کوپادل‌ری و جام باشگاه‌های جهان شد.

بیشتر بخوانید: عکس| زین‌الدین زیدان با این تیپ همه را غافلگیر کرد/ او یک مرد معمولی در پاریس است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی