غول کوبایی شانس طلای ایران را شکست داد/ ساروی هم به فینال نرسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرنگی‌کار کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم در نیمه نهایی مقابل حریف کوبایی شکست خورد و مانند محسن‌نژاد از رسیدن به فینال بازماند.

محمدهادی ساروی فرنگی‌کار کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم در نیمه نهایی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان مقابل کوبا نه الکسانیان از کوبا با نتیجه ۳-۰ شکست خورد تا از رسیدن به فینال محروم شود.

ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با مارکوس راگینگر از اتریش رفت و با نتیجه ۳ بر یک این کشتی‌گیر را شکست داد تا راهی یک هشتم‌نهایی شود.

اما در حاشیه این مسابقه زمانیکه ساروی یک امتیاز از راگینگر اتریشی پیش بود با ضربه سر عمدی این ورزشکار به صورتش  ۲امتیاز دیگر گرفت اما ساروی به داوری اعتراض کرد و اعلام کرد که صحنه را مجددا تماشا کنند تا مجازات سنگین‌تری برای کشتی‌گیر اتریشی درنظر گرفته شود ولی این حرکت به چشم داروان نیامد و نادیده گرفته شد.

در ادامه ساروی کورنیزاک کشتی‌گیر لهستانی را با نتیجه ۷ بر یک شکست داد و به یک چهارم رسید و در این مرحله نیز بالدوف از نروژ را با نتیجه ۴ بر یک از پیش رو برداشت تا به نیمه‌نهایی برسد اما در این مرحله مغلوب شد و مانند محسن‌نژاد دیگر فرنکی‌کار کشورمان به دیدار رده‌بندی رفت.

در ادامه همین مطلب بخوانید: حرکت غیراخلاقی و ناجوانمردانه ورزشکار اتریشی علیه قهرمان ایرانی/ واکنش عجیب داورها به اعتراض ساروی +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی