نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه استقلال با چند ماه تاخیر به این نتیجه رسیدند که باید با جواد نکونام جلسه بگذارند!

خانی عضو هیئت مدیره استقلال با ادبیاتی عجیب گفته مرگ یک بار شیون یک بار؛ ما باید با جواد نکونام جلسه بگذاریم. این در حالی است که علی خطیر هنوز واکنشی نسبت به این ماجرا نشان نداده و معلوم نیست که خیلی موافق برگزاری جلسه باشد.

البته شنیده می‌شود خطیر و نکونام قبلا جلساتی با یکدیگر داشتند که به‌هرحال خروجی آن چندان مثبت نبوده اما حالا عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال به این نتیجه رسیده که چاره دیگری جز برگزاری جلسه وجود ندارد. نکته‌ای که رسانه‌ها و البته هواداران استقلال بارها و بارها آن را یادآوری کرده بودند.

ساده‌ترین کار در یک باشگاه این است که مدیرعامل و سرمربی دور یک میز بنشینند و تا جایی که امکان دارد اختلافات را به حداقل برسانند. این‌جا دیگر بحث درآمدزایی یا ماجرای بلوکه‌شدن پول‌های ایران نیست که هیچ راه حلی نداشته و یا زمان‌بر باشد. نکونام و خطیر قطعا هر دو ویژگی‌های مثبتی دارند و البته انتقاداتی هم به کارشان وارد است اما در هر شرایطی باید بتوانند به ساده‌ترین شکل ممکن همدیگر را پیدا کنند و دور یک میز بنشینند تا هر در کنار هم مشکلات استقلال را حل کنند.

نکونام قبلا گفته بود همه ما در یک کشتی هستیم و اگر غرق شویم با هم غرق می شویم. نکته‌ای که باید سرلوحه کار خودش و البته مدیران استقلال قرار می‌گرفت اما حالا تازه بعد از چند ماه عضو هیئت مدیره استقلال به این نتیجه رسیده که مدیران باید با جواد نکونام جلسه بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    کیسه اگه نکونام را اخراج نکنه دو دستگی در کیسه بوجود میاد و این به ضرر کیسه خواهد بود
  • طرفدار فوتبال US ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    دوستان خبرنگار ، خوب یا بد ، در پایان بازی آخر استقلال در لیگ اعلام شد که جلسه ای با حضور مدیر عامل و سرمربی در جلسه ی هیات مدیره برگزار میشود . اما صراحتا سرمربی اعلام کرد در این جلسه شرکت نخواهد کرد. انتظار حافظه ی بهتری ازتون داشتم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی