نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
عکس| مهاجم فاینورد رسماً در لیگ برتر ایران/ تیم جدید بازیکن هلندی رونمایی شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم فوتبال گل گهر سیرجان یک بازیکن هلندی را به خدمت گرفت.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان که در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر دو پیروزی و دو تساوی داشته و روند خوبی طی کرده، در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود و برای تقویت خط حمله، با نظر مارینوس اوزونیدیس یک مهاجم گلزن تیم ملی سورینام را به خدمت گرفت.

میشل ته فرده که متولد هلند است و طی دو سال اخیر با تغییر تابعیت برای تیم ملی سورینام به میدان رفته و نمایش خوبی هم داشته، حالا با عقد قراردادی به مدت یک فصل به عضویت گل‌گهر سیرجان درآمد.

گل‌گهر سیرجان طی ماه‌های گذشته به شدت به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بود و حتی مذاکراتی با یک گزینه برزیلی داشت، اما در نهایت با میشل ته فرده قرارداد بست و این بازیکن را به لیگ برتر ایران آورد.

این مهاجم ۳۲ ساله در تابستان سال گذشته از ابهاء عربستان به الظفره امارات پیوست و در دور رفت لیگ برتر این کشور ۱۰ بازی انجام داد و دو گل به ثمر رساند، اما در دور برگشت به لیگ یک امارات رفت و در تیم حتاء عضویت داشت که توانست با زدن ۷ گل، نقش مهمی در قهرمانی این تیم و صعودشان به سطح اول فوتبال امارات داشته باشد ولی حالا تصمیم به حضور در گل‌گهر سیرجان گرفت.

میشل ته فرده در فصل ۱۲-۲۰۱۱ در باشگاه اکسلسیور عضویت داشت که ۱۸ بار در لیگ اردیویسه هلند به میدان رفت و ۲ گل به ثمر رساند و پس از آن طی سه فصل متوالی برای فاینورد به میدان رفت که دوران موفقیت همراه با این تیم سپری کرد.

این مهاجم همراه با فاینورد روزهای خوبی سپری کرد که بهترین عملکردش را در فصل ۱۵-۲۰۱۴ داشت که در ۲۰ مسابقه لیگ اردیویسه هلند ۷ گل به ثمر رساند و دو بازی لیگ قهرمانان اروپا یک گل و در پنج دیدار لیگ اروپا دو گل زد و پس از آن راهی هیرنفین شد و در این تیم هلندی ۲۸ بازی در لیگ انجام داد و ۱۰ گل به نام خود ثبت کرد.

ته فرده پس از یک سال و نیم عضویت در بولو اسپور ترکیه، مجددا به هلند بازگشت و برای تیم بردا به میدان رفت که در ۱۹-۲۰۱۸ دوباره عملکرد خوبی با زدن ۱۰ گل در ۳۰ مسابقه لیگ اردیویسه ارائه داد و سپس به فوتبال آسیا آمد و برای تیم‌های سعودی و اماراتی به میدان رفت و حالا هم سر از ایران درآورد.

این بازیکن از ابتدای فصل ۲۰۱۹ تا پایان فصل ۲۰۲۲ در الفتح عربستان عضویت داشت که در لیگ حرفه‌ای سعودی ۴۸ بازی انجام داد و آمار جالب توجه ۲۵ گل زده و ۳ پاس گل را به ثبت رساند و یک فصل بعد هم در ابهاء عربستان پنج گل و یک پاس گل در ۲۸ مسابقه لیگ داشت.

باشگاه گل‌گهر سیرجان با بررسی عملکرد «ته فرده» که در کنار این آمار باشگاهی درخشان، در دو سال اخیر نیز در تیم ملی سورینام عضویت داشته، این مهاجم را به خدمت گرفت تا خط حمله خود را تقویت کند.

در ادامه همین مطلب بخوانید: تعریف و تمجید سرمربی یونانی گل‌گهر از جواد نکونام و تیمش

عکس| مهاجم فاینورد رسماً در لیگ برتر ایران/ تیم جدید بازیکن هلندی رونمایی شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اسی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    میگما سقف فقط مال سپاهانه.تراکتور و گل گهتر کلا تیمشون را عوض کردند.لنگم ۳تا بازیکنش سقف را پرد کرد واستقلال با پنجره بسته همینجور بازیکن میخرد
  • محمدی از تبریز IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    این شله زردیا خیلی میسوزن چون همیشه قهرمانی رو به سرور لیگ پرسپولیس همیشه قهرمان تقدیم میکنن بسوزید ماکه حالا حالا قهرمانیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی