نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
قلعه‌نویی: خیلی از این اتفاق خوشحال شدم اما قبلا هم سابقه تعلیق داشتیم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قلعه نویی می‌گوید با کمک هاشمی امیدوار به حل مشکلات تیم ملی است و برای شاد کرد دل مردم می‌جنگند.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص جلسه‌ای که با کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان داشت، بیان کرد: از آقای هاشمی تشکر می‌کنم که برای کادرفنی تیم ملی زمان گذاشتند تا درباره دغدغه‌ها و اردوهایی که داریم، صحبت‌ کنیم.

قلعه‌نویی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حضور قدرتمند تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: جام ملت‌های آسیا در پیش است و یک برنامه کوتاه‌مدت برای این رویداد در نظر داریم و در این خصوص توضیحات فنی مورد نظر را ارائه کردیم. در این جلسه همچینین در خصوص دغدغه‌هایی که بیشتر جنبه مالی داشت، صحبت‌هایی را مطرح کردیم و امیدوارم با رهنمودهای وزیر این مشکلات هم حل شود.

او ادامه داد: آقای هاشمی از قدیم به فوتبال اشراف دارد و ضمن خسته نباشید به آقای سجادی، خیلی خوشحالیم کسی به ورزش آمد که تجارب خوبی در زمینه ورزش دارد و از جنس ورزش است و امیدوارم با انتخاب ایشان، دغدغه و مشکلات ورزشی هم حل شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: ما در شرایط سختی قرار داریم. در گذشته فوتبال ما سابقه تعلیق شدن داشته و الان هم مشکلات خاص خودمان را داریم اما از روزی که کار را شروع کردیم، با همدلی داریم امور را پیش می‌بریم. بازیکنان و کادر تیم ملی هم با وجود مشکلاتی که وجود دارد، در پی این هستند تا دل مردم را شاد کنند.

قلعه‌نویی تاکید کرد: ما سربازان وطنیم و باید سفیر این مملکت باشیم و امیدواریم با جمیع مشکلاتی که هست به آن چیزی که لیاقت مردم است، ‌برسیم. در این ۶ ماه همه همدل بودیم و کار را داریم پیش‌ می‌بریم و امیدوارم آقای وزیر هم که از جنس ورزش است و از لایه‌های پایین ورزش به این مرحله رسیده، به مشکلات رسیدگی و آنها را حل کنند.

در ادامه همین مطلب بخوانید: صعود یک پله‌ای تیم ملی ایران در رده‌بندی فیفا/ شاگردان قلعه‌نویی روی پله بیست‌ویکم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Nima US ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    federasioun footbal, vezarate varzesh va teme meli rideand be footbale Iran, chera dat keshvarhaye araby in tefaghat va ya hata dar Turkye nemioftad, sazameane leage orzeh in karha ra nadarad, taetilate mazahaby ra berizid toye zarfe ashgal lotfan, aslan dar ayande nazdik kest mazhab ra ghaboul nemikonad che khsohetan biayad che nayayad
  • محمد IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    چرا فکر می کنید مردم با فوتبال شاد می شوند در حالیکه هزار و یک مشکل در زندگی دارند ،چرا باید همه از فوتبال خوششان بیاید ، چرا مسئولین با آمدن رونالدو کل مملکت را رها کرده و به وی پرداختند نکند خدای نکرده بخواهند سر مردم را گرم کنند !
  • سپاهان قهرمان IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    بیخیال باوا همون اول کار حذف میشی تو از اسکوچیچ بهتر نیستی فقط با پول دعوت میکنی تیم ملی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی