نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
مجتبی جباری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داستان قهر بازیکنان استقلال به واسطه عدم دریافت به‌موقع مطالبات خود سر دراز دارد؛ مسئله‌ای که البته پرسپولیس هم با آن دست و پنجه نرم کرده است.

استقلال در روزهای پایانی شهریور ماه سال ۱۳۸۷ یک تحول بزرگ مدیریتی را به چشم دید. علی فتح‌الله‌زاده برکنار شد تا امیررضا واعظی آشتیانی به جای او مدیرعامل استقلال شود و این مدیر جدید خیلی زود فهمید با چه حجم از مشکلات باید دست و پنجه نرم کند.

بلافاصله پس از پیروزی پرگل استقلال مقابل همنام اهوازی، مشکلات مالی در استقلال خودش را نشان داد و چک‌ها یکی پس از دیگری برگشت خوردند. پس از این‌که چک تعدادی از بازیکنان استقلال طی دو مرحله در دوره مدیریت علی فتح‌الله‌زاده برگشت خورد و پول به اندازه کافی در حساب برای نقد شدن آن‌ها موجود نبود، این اتفاق برای سومین مرتبه در دوره آشتیانی نیز به وقوع پیوست تا آبی‌ها از بابت برگشت خوردن چک‌ها هت‌تریک کرده باشند.

همه بازیکنان از وقوع چنین اتفاقی به‌شدت ناراحت بودند اما مجتبی جباری که به مراتب ناراحت‌تر از بقیه افراد بوده و سابقه درگیری با کادر مدیریتی قبلی باشگاه را هم داشت، به نشانه قهر تمرینات استقلال را ترک کرد. این ماجراها در شماره روز دوم مهر سال ۱۳۸۷ خبرورزشی بازتاب پیدا کرد و سر و صدای فراوانی در جامعه فوتبال به راه انداخت.

خبرورزشی‌گردی| هت‌تریک چک‌های برگشتی استقلال/ ستاره آبی‌ها از تمرین قهر کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کلنگلیس IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    گلها وپاس گلهاش تودربی ها هیچ وقت ازیادنمیره
  • عادل IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    فاقد ارزش آخه این خبر بود مثلا سال ۷۸ چیش به حالا دلمون ریخت گفتم شاید هم اختلاف افتاده این یک نوع فریب شده هم واس اتلاف وقت هم واس صرف اینترنت روزانه ۲۰ خبر اینچنینی وجدانا کار درستی نیست آخه این اطلاعاتو فوتبال دوستان میدونن خبر یعنی اطلاعات جدید وداغ نه خبرهای سوخته
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    کیسه بد حساب ترین و ولخرج ترین تیم لیگه البته اینا بخاطر حکومتی بودن کیسه هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی