نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی همراه با اهدای جام قهرمانی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است سوپرجام فصل گذشته در اولین بازی به میزبانی پرسپولیس و در حضور تماشاگران، به این تیم اهدا شود.

با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی، این تیم به عنوان قهرمان سوپرجام فوتبال ایران معرفی شد تا سه گانه جذابی داشته باشد.

در همین رابطه سازمان لیگ اعلام کرده بود که در جریان بازی‌های لیگ برتر این جام را به پرسپولیس خواهد داد. قرار بود این اتفاق در هفته سوم و در بازی با ذوب آهن رخ بدهد اما برخی مدیران پرسپولیس برای حضور در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا راهی کوالالامپور شده و این مراسم برگزار نشد.

همچنین پرسپولیسی ها خواهان اهدای سوپرجام در دربی شدند که با توجه به حاشیه های احتمالی، با این خواسته بلافاصله مخالفت و به اطلاع مسئولان این باشگاه رسانده شد. حالا قرار است در اولین میزبانی پرسپولیس، سوپرجام به قهرمان لیگ برتر و جام حذفی اهدا شود.

روی کاغذ اولین میزبانی پرسپولیس دیدار با گل گهر سیرجان، یکشنبه ۱۶ مهر و در چارچوب هفته هفتم است اما اگر تیم امید به فینال بازی های آسیایی هانگژو صعود کند، باز این مراسم اهدای سوپرجام به تعویق خواهد افتاد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ف دال IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    مملکت و همه اموراتش (از فوتبال گرفته تا سینما و فرهنگ و هنر و و و..اش) شده عینهو نونوائی؛ که یا نون رو زود درمیارن و خمیر شِفته‌ی نیم‌پز تحویل خلق‌الله میدن یا انقدر دیر می‌کنن که نون‌سوخته از تنور دربیارن. منِ پرسپولیسی دیگه یادم رفته بود همچین جامی هم گرفتیم، حقیقتش ذوق هم دیگه کور شده.. حالا من (نوعی) هیچی، چه عجله‌ای بود حالا؟! نمی‌شد بزنید تنگ سوپرجام بعدی که الکی خرج برگزاری مراسم و این‌ها هم متقبل نشید؟ قهرمان که همون همیشگیه..
    • شاهرخ خان: IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
      سوپرجام باید همون شب بازی با استقلال اهدا میشد. اصلا چه دلیلی داشت که به قول کیسه‌کشا با اسنپ برامون بیارنش. هیچ چیز این مملکت رو روال نیست. تیمهای حاضر تو آسیا لیگشون برگزار میشه و با آمادگی کامل میان جلوی تیمهای ایرانی پرسپولیس، نساجی و سپاهان اون وقت لیگ ما بنابر هر دلیل بیخود و باخودی تعطیل میشه و یه تیم ناآماده رو میفرستیم تو آسیا و توقع برد هم داریم ازش. پارسال هم همینطوری بود و پرسپولیس تقریبا ۵۰ روز بدون اینکه بازی کنه رفت به الهلال باخت با اون اوضاع رفتنش که همه ازش خبر دارن. وقتی سهیل مهدی و دوستاش از عهده برگزاری یه بازی داخلی بر نمیان توقع داری چمن و صندلیهای استادیوم درست باشه. شرکت تجهیز هر بازی یه میلیارد پول زور از پرسپولیس استقلال میگیره بدون اینکه به تماشاچی اجازه حضور بده. اینم از چمن ورزشگاهه که انگار بز خوردش!! یعنی خاک تو سرتون با این مدیریتتون. واسه برگزاری یه بازی معمولی تو تهران باید از صد جا اجازه بگیرن اوضاع بهتر از این نمیشه. جالبه تو شهرستانها همه چی گل و بلبله و نیاز به گرفتن اجازه از جایی نیست.
  • نسیم آسیا لکه ننگ آسیا⛳ IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    افتخار آبرومند بین المللی که ندارن با همین کارا میخوان دل ۴۰ میلیون هوچیگر شاد کنن😑
    • کیسه‌کشی بس حقیرم IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
      می‌خوای بگم دوماد (العین) بیاد و یه حال مشتی هم به دل شما 3، 4 میلیون استقلالی بده.. راست و دروغش گردنِ باجناق اصفونی‌م اما می‌گه اصفونی‌ها یه مَثلی دارن که (قابل بازگوئی و نشر نیست اما) اگه صحت داشته باشه، دل شماها رو علاوه بر شاد کردن، خنک هم می‌کنه.. یا بقولا خودی اصفونیا، خونک!
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    تنها تیمی در جهان که بدون برگزاری بازی بهشون جام میدن و با اسنپ براشون ارسال می کنن. در تمامی لیگ های معتبر جهان قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی اگه یک تیم باشه برای سوپرجام، تیم قهرمان جام حذفی باید با تیم دوم لیگ مسابقه بده که در اینجا باید پرسپولیس به عنوان قهرمان جام حذفی با تیم سپاهان به عنوان تیم دوم لیگ فصل پیش مسابقه سوپرجام رو برگزار کنن. البته فصل پیش پرسپولیس حکومتی نه در لیگ قهرمان شد و نه در جام حذفی. بلکه در هر دو به صورت مهندسی شده جام رو بهشون دادن و جام سوم که سوپرجام بود هم بدون برگزاری بازی بهشون دادن. ویترین پرسپولیسیا که محل نگهداری گل و اب معدنی بود بعد از مسعود سلطانی فر و محمد جواد آذری جهرمی کلی جام مهندسی شده و جعلی توش چیدن و همچنان حکومت می خواد با انواع جام های مهندسی شده، فاصله پرسپولیس رو از استقلال(تاج) تا می تونه زیاد کنه. متاسفانه خودشون رو به خواب زدن چون 1000 جام قهرمانی واقعی به یک قهرمانی آسیا نمی ارزه چه برسه به دو قهرمانی استقلال در آسیا. چه برسه به این جام های مهندسی شده و جعلی که پشیزی ارزش ندارن مگه برای خود لنگیا
    • فس فس US ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
      زیاد پرو بشی میگیم تو بازی با دربی جام را بدن که قشنگ برد دربی را لذت بخش تر کنه🤣🤣🤣 راستی در آسیا تو کدوم گروه قرار دارید🤔 چرا هر چی میگردیم پیدا نمیشید؟ نپال و هند و تاجیکستان و افغانستانم هستن اما شیشتقلال نیست🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️
    • 😁😁😁 IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
      هر کشوری قانون خودشو داره. قانون سوپرجام همه کشورهای دنیا مثل هم نیست. درست‌ترین قانون مربوط به سوپرجام مال کشور خودمونه. چه لزومی داره قهرمان همزمان لیگ و حذفی کشور با تیم دوم لیگ بازی کنن برای سوپرجام؟! تنها قانون درست فدراسیون ایران همین قانون سوپرجامه. سوپرجام باید به صورت اتوماتیک‌وار به قهرمان همزمان لیگ و حذفی کشور اهدا بشه. در ضمن خوبه سوپرجام رو از دهن گنده شما بیرون کشیدیم. گلهای آل کثیر و عالیشاه که یادت نرفته تو بازی‌ای که پرتغالی پررو اخراج شد و کمک داور بازی اومد تو جشن پیروزی ما شرکت کرد!! 😁😁😁
  • شصت سال حسرت IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    پیش فصل محتاج تاراج و غارت بیت المال در طول فصل محتاج کمکهای غیبی( پنالتی سایه پنالتی معیشتی گل آفساید معیشتی بریدن سر تیمهای بیرون زمین فوتبال بذل و بخشش میزبانی) پایان فصل محتاج اسنپ آفتابه از منیریه توسط حکومت و باباهای لنگی در خارج ایران با لقب بین المللی عروس..... اسیا مضحکه و سوژه اعراب الخصوص عمر خربین داماد سر خانه سوگلی لنگ عبده
  • هادی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    نام پرسپولیس برگرفته از نام شهر باستانی پرسپولیس که در زمان هخامنشیان توسط داریوش اول بنا نهاده شد. و عظمت پرسپولیس مانند عظمت حکومت هخامنشیان در تمام ممالک دور و نزدیک برهمگان آشکار است.پرسپولیس فقط یک باشگاه ورزشی نیست , بلکه بخشی از هویت و تاریخ این ملت بزرگ است که در تیم پرسپولیس نمود پیدا کرده است, اگر بازیکنان پرسپولیس بدانند پیراهن چه تیم بزرگی را برتن دارند هیچوقت در هیچ نبردی با هیچ حریفی جز به پیروزی و موفقیت نمی اندیشند. ایران عزیز اکنون جزء بزرگترین قدرتهای جهان است و پرسپولیس باید درخور نام خود و نام ایران برحریفان دست و پنجه نرم کند. به امید بردپرسپولیس بزرگ در بازیهای لیگ قهرمانان و لیگ خلیج تا ابد فارس.
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    در حسرت پلی آف آسیا
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    در حسرت پلی آف آسیا
  • زهرا IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی