نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
۲ |
۰
تشکیل ستاد استقبال از نیمار!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قابل پیش بینی بود حضور النصر در تهران با حضور کریس رونالدو با استقبال بی‌اندازه تماشاگران مواجه شود اما برنامه‌ریزی درستی برای این اشتیاق صورت نگرفت و در نهایت صحنه‌هایی خلق شد که گلایه‌ها و حتی تمسخرهایی به همراه داشت.

بعد از النصر حالا قرار است دیگر تیم عربستانی یعنی الهلال با یک ستاره جهانی به تهران سفر کند. یعنی نیمار. بازیکنی که شاید به اندازه کریس در ایران تماشاگر و طرفدار نداشته باشد اما فوتبالی‌های زیادی هستند که دوست دارند نیمار را از نزدیک ببینند. بعد از صحنه‌ها خلق شده در استقبال از نیمار که به بالا رفتن از کوه‌ها و شکستن درهای هتل اسپیناس مواجه شد، باشگاه نساجی و فدراسیون فوتبال برای استقبال از نیمار و تیم الهلال ستاد تشکیل داده اند و قرار است اشتیاق تماشاگران برای دیدن نیمار ساماندهی شود.

این خبری است که از سوی صادق درودگر مدیر عامل باشگاه نساجی اعلام شده است. او می‌گوید: «ما یک ستاد داخلی استقبال در باشگاه نساجی تشکیل دادیم و همین‌طور یک جلسه‌ای هم در فدراسیون برگزار شده است. قرار است ستادی هم در فدراسیون فوتبال تشکیل شود تا از تیم الهلال و تمام ستاره‌هایش به بهترین شکل میزبانی کنیم.»

البته کریس بعد از ترک تهران از استقبال مردم ایران از خود تشکر کرد و میزبانی ایرانی‌ها را ستود.یکی از کارهای ماندگار این ستاره دیدار با فاطمه حمامی نقاش معلول بود که بازتاب جهانی داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهروند IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    بعد نوبتی هم که باشه نوبت کریم بنزماست،جمع کنید این بساط رو فکر مشکلات اقتصادی مردم باشید
  • هادی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    گوساله تا گاو شود, دل صاحبش کباب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی