اولین باخت کهکشانی‌ها در بدترین زمان ممکن/ سه سر و سه امتیاز برای تیم ال‌چولو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دربی مادرید، اتلتیکومادرید موفق شد همشهری‌اش رئال را در ورزشگاه واندا متروپولیتانو شکست دهد.

حساس‌ترین دیدار هفته ششم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی پایتخت برگزار شد، جایی که اتلتیکومادرید به مصاف رئال‌مادرید رفت و با نتیجه ۳-۱ پیروز شد.

اتلتیکو بازی را پرهیجان و کوبنده شروع کرد. ارسال ساموئل لینو در دقیقه ۴ به خوبی روی سر آلوارو موراتا فرود آمد تا این مهاجم دروازه تیم سابقش را باز کند. در دقیقه ۱۸ هم گل دیگری مشابه با گل نخست اتلتیکو زد و فاصله را دو برابر کرد. این مرتبه سائول نیگس ارسال کرد و آنتوان گریزمن با ضربه سر گل زد. اما رئال که نمی‌خواست ناامید به رختکن برود، از حملاتش یک مرتبه نتیجه گرفت. کنترل و شوت دیدنی تونی کروس در دقیقه ۳۵ فاصله را کمتر کرد و نیمه نخست با نتیجه ۲-۱ به پایان رسید.

نیمه دوم هم برای رئال خوب شروع نشد. باز هم ارسال از سائول نیگس به روی دروازه آمد تا آلوارو موراتا در دقیقه ۴۶ گل دوم خودش و سوم تیمش را بزند. رئالی‌ها در ضربه زدن به اتلتیکو در ادامه این بازی ناکام بودند و در نهایت اولین شکست فصل‌شان در دربی رقم خورد.

رئال‌مادرید پس از باخت در این بای مهم ۱۵ امتیزای باقی ماند تا به رده سوم جدول سقوط کند. بارسلونای ۱۶ امتیازی صدرنشین است. اتلتیکومادرید ۱۰ امتیازی هم به رده پنجم رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی