نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
۲ |
۰
رای شکایت یاغی استقلال از پرسپولیس مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند پرونده اعلام کرد.

با توجه به شکایت مهدی داغر از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۸ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت آرمان رمضانی از باشگاه پرسپولیس، کمیته وضعیت با توجه به اعلام رضایت خواهان قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت محمد آران از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت امیرحسین نعمتی از باشگاه ون پارس نقش جهان، کمیته وضعیت دعوی خواهان را مردود اعلام کرد.

*با توجه به شکایت مهدی کمیجانی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۷۲ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت علی غیبی از باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۷ میلیون و ۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت رضا صادقی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۰ میلیون و ۵۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت هادی فرامرزی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۴۴ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۰ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۶۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت باشگاه ایران خودرو از محمد امین درویشی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۴ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عدالت خواه IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    پس کسر امتیاز از تیم پیروزی تهران چی شد؟!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی