نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
حمله داماشی‌ها به داور سرشناس؛ صورت حیدری زخمی شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقه تیم‌های لیگ یکی خیبر و داماش در همان دقایق ابتدایی دچار وقفه شد.

 تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد که در سه مسابقه اخیرش در لیگ دسته اول فوتبال ایران یک پیروزی و دو شکست داشت، در حالی عصر امروز در دیداری خانگی به مصاف تیم یک امتیازی داماش گیلان رفت که از حمایت تماشاگران لرستانی برای کسب پیروزی بهره می‌برد.

کوروش ملکی، حسن مرادی‌فرد، حسین ابرقویی نژاد، امیرحسین عسکری، سجاد دانایی، علیرضا دغاغله، مهدی کیانی، حسین نخودکار، مهرداد قنبری، حمید طاهرخانی و حسین شهابی در ترکیب اولیه خیبر خرم‌آباد حضور داشتند و از ابتدا برابر داماش به میدان رفتند.

مسعود پورمحمد، مجتبی بیژن، حسین خیری، محسن انبساطی، سعید طالبی، آزاد جعفرزاده، سعید دلاور، مصطفی آقاجانی، محمد رستمی، رضا زاهدتبار و رضا پورمهدی‌آبادی نیز ۱۱ بازیکن آغاز کننده بازی برای داماش گیلان در این دیدار خارج از خانه بودند ولی مسابقه از همان ابتدا دچار تنش شد.

دیدار تیم‌های خیبر و داماش گیلان که از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه تختی خرم‌آباد آغاز شده بود، در دقیقه ۶ بخاطر عدم اعلام خطای پنالتی در یک صحنه مشکوک روی داماشی‌ها، با اعتراض شدید سیامک فراهانی، سرمربی و کادر فنی این تیم همراه بود ولی میثم حیدری، داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت.

میثم حیدری که در هفته دوم لیگ برتر قضاوت بازی جنجالی مس رفسنجان و نساجی مازندران را برعهده داشت و پس از آن قضاوت نکرده بود، امروز در شروع دیدار خیبر و داماش تصمیمی گرفت که موجب اعتراض گیلانی‌ها شد و بازی را دچار تنش کرد، اما در ادامه این تنش‌ها بیشتر شد.

شروع مجدد بازی در همین صحنه با ارسال مهرداد قنبری از جناح چپ زمین به مقابل تیرک دوم همراه بود که در ادامه پاس حمید طاهرخانی را حسین شهابی با ضربه سر وارد دروازه کرد تا خیبر خیلی زود و در دقیقه ۷ گل اول بازی را به ثمر رساند.

کادرفنی داماش که پس از اعتراض همچنان در کنار زمین حضور داشتند، پس از باز شدن دروازه تیم‌شان وارد زمین شدند و با سرعت به سمت میثم حیدری رفتند و به این داور حمله کردند که موجب زخمی شدن صورت او شد.

بازی پس از این صحنه و گل دقیقه ۷ خیبری‌ها و حمله به داور مسابقه، متوقف شد و میثم حیدری و کمک‌های او تصمیم گرفتند به رختکن بروند که تا این لحظه و با گذشت حدود ۳۰ دقیقه به زمین برنگشتند و بعید نیست این بازی لغو شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی