نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
باز هم پای پرسپولیس در میان است؛ دردسر تازه نکونام هم از راه رسید!/ روزهای عذاب‌آور میلیاردرهای استقلال تمام نمی‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بدون شک سخت‌ترین شرایط برای یک فوتبالیست تحمل تمرینات مداوم و تکراری و مسابقه ندادن است.

با اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال مشخص شد پس از لغو دیدارهای هفته پنجم و ششم به دلیل حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا از جمله پرسپولیس، سپاهان و نساجی، حالا قرار است هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر تازه از روز پنجشنبه سیزدهم مهرماه جاری استارت بخورد.

در این برنامه اعلام شده که استقلال باید روز شنبه پانزدهم مهرماه در شهر رفسنجان به مصاف مس برود. دیداری که از ساعت ۱۷:۴۵ آغاز خواهد شد که قطعاً یک مسابقه خوب در هوای مطبوع به نظر می‌رسد.

اما با نگاهی به روزهای قبل از امروز و ۱۲ روز باقیمانده تا شروع این مسابقه می‌توان دریافت که استقلال در بدترین شرایط ممکن خودش را برای حضور دوباره در لیگ برتر آماده می‌کند.

آخرین بار که استقلال در یک مسابقه رسمی به میدان رفت تاریخ ششم شهریور ماه گذشته (مقابل استقلال خوزستان) بود. چیزی تقریباً در حدود یک ماه پیش بود که استقلال در یک رقابت رسمی حضور پیدا کرد و حالا باید ۱۲ روز دیگر هم صبر کند تا بعد از ۴۲ روز (با احتساب ماه ۳۱ روزه شهریور) خودش را دوباره در شرایط مسابقه رسمی ببیند. این نوع برنامه‌ریزی بدون شک وضعیت سختی را برای کادر فنی استقلال به وجود خواهد آورد.

باز هم پای پرسپولیس در میان است؛ دردسر تازه نکونام هم از راه رسید!/ روزهای عذاب‌آور میلیاردرهای استقلال تمام نمی‌شود

حفظ آمادگی ۲۵ بازیکن که بخشی از آنها نفرات چندین میلیارد تومانی به شمار می‌روند کار کاملاً سختی است. فوتبالیست‌های تمام حرفه‌ای و ملی پوشی که اکثرشان باید با تغذیه و تمرینات مناسب در فرم مطلوب برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر باقی بمانند.

اگر به این مشکل وضعیت مالی باشگاه و ندادن پول به بازیکنان را اضافه کنیم متوجه می‌شویم که کار جواد نکونام و تیمی که این روزها آن را تمرین می‌دهد باز هم به مراتب سخت‌تر می‌شود.

معضل روحی روانی غیبت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا کم بود، حالا باید به آن اضافه کرد دوری چند هفته‌ای بازیکنان این تیم از مسابقات لیگ برتر را.

دوری استقلالی‌ها از مسابقات قطعاً این نفرات را در شرایط خوبی قرار نمی‌دهد. هرچند که این وضعیت برای ۱۲ تیم دیگر لیگ برتری هم وجود دارد اما بدون شک برای استقلال که با تیم‌هایی مثل سپاهان و پرسپولیس در کورس قهرمانی است می‌تواند دردسرساز باشد. چرا که دو تیمی که از آن یاد شد این روزها سرگرم مسابقه و تمرین برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستند و نفراتشان از انگیزه تمرینی بالایی برخوردارند اما استقلالی‌ها روز به روز از شرایط مسابقه دورتر می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • هوادار US ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    چند نفر از بازیکنان اصلی استقلال ، در اختیار تیم ملی امید هستند و بازیهای این تیم تا اطلاع ثانوی تعلیق است.. این هم تقصیر پرسپولیسه ؟!
  • رضایاک اصلی۶ IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    کیسه که تو لیگ قهرمانان نیست بازیهاشا انجام بده خب...
  • ع ق ق QA ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    وقتی بیست میلیارد بگیری ۵ میلیارد تو اوراق بنویسم خیلی بامزه ست تازه مالیات هم نداری یارانه دهک دهم هم بهت میدن
  • جواد پرسپولیسی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    الان اینایی که نوشتی چه ارتباطی به پرسپولیس داشت؟ چه ارتباطی بین تیتر ومتنت وجود داره.یه کم دقت کن
  • M.g IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    چرا آدرس غلط میدید به مردم این تعطیلی از همه بیشتر به پرسپولیس ضربه زد خجالت بکشید بسه دیگه
  • حبیب IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    تیتربامحتوی همسان نیست
  • کامران IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    لنگ مافیایی
  • مهدی IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    اینکه اونا رو تو بازیهای آسیایی قبول ندارن اینم تقصیر ماست
  • پارسوماش IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    اینهم گردن ما پرسپولیسی ها اصلا تمام مشکلات کیسه مقصرش پدسپولیسه
  • فاروق US ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    این چه تیتری زدی بازیکنان میلیاردی. مثال بقیه تیم ها میلیونی بستن همشون. تیتر زدن بلد نیستید تیتر نزدن که بلدید نزنید
  • زنده باد پرسپولیس IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    بخاطر کیسه بازیها به تعویق افتاد چون مطهری و حسینی تو تیم امید هستن حالا چه لزومی داشت که این دونفر تو تیم ملی امید باشن
  • علیرضا ss هویت ملی فوتبال ایران IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    این کار چندین ساله تاج و افشاریان ورفقا هست که به هر نحوی تمام لیگ باید ضربه ببینند تا یه تیم جعلی و بی هویت بی اصل و نسب حکومتی تو آرامش بره عروس عربها بشه و مایه شرمساری فوتبال ایران، فکر میکردن VARروایران نمیارن، بازم با رانت جلوی النصر نتیجه بگيرند، تیرشون به سنگ خورد، اومدن زمین آزادی رو شخم زدن، حیف زمین نبود بی لیاقتها، آسیا اصالت و ریشه میخواد چیزی که لنگپولیس جعلی هیچ وقت نداشته این تیم بی خاصیت حکومتی همیشه مایه شرمساری تاریخ فوتبال ایران بوده و هست..
    • شهروند IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      با این متن و عباراتی که کیسه‌کشان می‌نویسند، معلومه که مقدار و میزان ِ《فشار》 در حدی است که انتهایش را با تلسکوپ جیمزوب هم نمیشه دید!!!!!🤤 شما چندنفر معدود، به فضای‌مجازی و هارت‌وپورت‌های بی‌اساس، دل خوش کنید، چون سرخدلان مدت‌هاست از این مرحله عبور کرده‌اند و 《از بهانه‌هایشان قویتر شده‌اند...》💪🏽😊

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی