از مهاجم چند میلیون دلاری تا مهاجم ۳۶۰ هزار دلاری پرسپولیس؛ دست یحیی در پوست گردو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی مجبور است تا نیم فصل با همین نفرات به کارش در پرسپولیس ادامه دهد.

از ابتدای فصل نقل و انتقالات یحیی گل محمدی درخواست بستن تیمی را داشت که بتواند با غول‌های آسیایی رقابت کند.این درخواست گل محمدی با استقبال و موافقت مدیران پرسپولیس روبرو شد و قول‌هایی هم داده شد. قول‌هایی که البته اکثرش عملی نشد و در حد همان وعده باقی ماند.

مسائل مختلف دست به دست هم داد تا پرسپولیس، تیم بالانسی نداشته باشد و همچنان در چند پست احساس ضعف کند. ترافیک در چند پست و کمبود بازیکن در چند پست دیگر باعث شد تا ترکیب تیم یحیی یکدست نباشد. گل محمدی بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرد به دنبال جذب یک مهاجم باکیفیت است که کار در بیاورد. مهاجمی که بالای یک میلیون دلار و شاید چند میلیون دلار هم برای پرسپولیس هزینه داشت. در نهایت اما باشگاه پرسپولیس بدون نظر گل محمدی اقدام به جذب مهاجم ۳۶۰ هزار دلاری کرد. 

پرسپولیس در فصل قبل هم در خط حمله مشکل داشت و اکثر گل‌های این تیم را مدافعان و هافبک‌ها می‌زدند. این مشکل با جدایی چند مهاجم و جذب بازیکنی مثل زاهدی نه تنها حل نشد، بلکه وضعیت این تیم در خط حمله بدتر هم شد. یحیی فعلا مجبور است با همین نفرات تا نیم فصل ادامه دهد و در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال تقویت تیمش باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ق ر IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    فوتبال حرفه‌ای نداریم همین که هست خدا رو شکر، در دوسال آخر در دولت سیزدهم قیمت گوشت قرمز ۳۵۰ در صد گران شد و شاید حدود ۵۰ درصدی افزایش حقوقی ها در این دوسال بودیم حالا چه توقعی از فوتبال داریم
    • محمد IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      ۱۳، ۱۴، ۱۵ و خب البته ۱ تا ۱۲ بعدش دوباره ۱۶ ، ۱۷ ، ..... ای دل ساده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی