نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
آمار و ارقامی مهم از حامی مالی استقلال؛ آیا آبی‌ها اسپانسر ورشکسته گرفته‌اند؟/ وزیر ارتباطات درباره اسپانسر استقلال چه گفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مروری بر اخبار روزهای گذشته مبنی بر عدم پرداخت پول به بازیکنان وضعیت بدی را در فضای هواداری برای باشگاه استقلال به وجود آورده است.

پس از دو ماه سرگردانی مسئولان باشگاه استقلال برای جذب اسپانسر سرانجام اعلام شد شرکت اپراتوری تلفن همراه رایتل به عنوان اسپانسر فصل جدید باشگاه استقلال معرفی شده است.

اما مروری بر اخبار سال گذشته مشخص می‌کند این شرکت در پاییز سال پیش تا آستانه ورشکستگی پیش رفته بود. اخباری که در آذر ماه سال ۱۴۰۱ منتشر شد حکایت از آن داشت که عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اشاره به مشکلات مالی شرکت رایتل اعلام کرده بود که در حال بررسی جبران ضرر و زیان آسیب دیدگان طرف قرارداد با این شرکت هستند.

علاوه بر این در شرایطی که عنوان شده این شرکت تلفن همراه با باشگاه استقلال مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان قرارداد بسته آمار و ارقام از سود حاصله سال گذشته این شرکت حکایت از اعداد و ارقامی به مراتب کمتر از این دارد. گرچه این احتمال هست که شرکت رایتل در طی یک سال اخیر تا امروز تغییر و تحولات گسترده‌ای در امور مالی خود داشته و توانسته خودش را از شرایط بد پاییز سال گذشته جدا کند.

ناگفته نماند؛ طبق آخرین آمار و ارقام مالی منتشر شده در برخی سایت‌ها این شرکت «زیان‌ده» نیست اما صورت مالی شرکت رایتل حکایت از آن دارد که اگر هم سودی حاصل فعالیت‌های این شرکت بوده نسبت به دیگر شرکت‌های اپراتوری همراه اول به مراتب کمتر است و اعداد و ارقام حاصل از سود این شرکت طی یک سال اخیر تا امروز با مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان حمایت مالی از باشگاه استقلال همخوانی ندارد.

با این وجود با ادامه‌دار شدن اعتصاب بازیکنان استقلال و مطالب منتشر شده در روزنامه‌های مکتوب و الکترونیکی همچنین رسانه‌های ورزشی رسمی و غیر رسمی و علاوه بر آنها صحبت‌هایی که طرفداران استقلال در فضای هواداری(مجازی) در این باره مطرح می‌کنند به نظر می‌رسد شرکتی که به عنوان اسپانسر باشگاه استقلال معرفی شده هنوز نتوانسته آنطور که باید و شاید در زمینه کمک مالی به این مجموعه که همین حالا بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان بدهی دارد کمکی انجام داده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • زهرا IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    ای بابا! بعد از این همه تحمل بی پولی حالا هم رفتن با یه شرکت ورشکسته قرارداد بستن؟
    • متعجب از این همه تناقض IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      از نظر هوادارات فهیم استقلال !!!! احتمالا باز هم پرسپولیس مقصر بستن این قرارداد هستش !!!!
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    خب کیسه کشا برن رایتل بگیرن اگه راست میگن زیادن و کمکش کنن😀😀
  • علی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    امیدواریم همه استقلالی های ایران، رایتل بگیرند و به هیچ وجه از همراه اول و ایرانسل استفاده نکنند، اینتریت رایتل هم همین امروز رفتم خریدم و از آن استفاده میکنم، همه ما استقلالیها باید بریم سیم کارت رایتل بخریم و استفاده کنیم ، حتی شده از امروز، ضمنا شرکت رایتل هم دفاتر بیشتری در شهرستانها دایر کند، شهرستان بابل ۶۵۰هزار جمعیت داره ولی تعداد دفاتر رایتل دربابل بسیار اندک میباشد. یاحق.
  • ... IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    رایتل تنها اپراتوریه که تا به حال یه قرون خرج تبلیغات نکرده. این اولین تبلیغات شرکت رایتله ولی کلا قیمتاش خدایی خیلی خوبه و از همراه اول و ایرانسل بهتر و منصفانه‌تره.
    • مسلمان IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      به زور دفترچه تامین اجتماعی سیم کارت رایگان دادند تا از هزینه شارژ کسب درامد کنند ،
  • هوادر IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    اتفاقا مدیریت استقلال خیلی هم هنر کرده قدیما که آدامس پرستو بود حالا شده رایتل برید خوش باشید
  • محبوب ملت IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    همیشه آویزون سرورشون بودن حالا دیگه بارایتل مستقل شدن ناراضین بیچاره نمیتونن رو پای خودشون وایسن عادت دارن زیر سایه سرورشون باشن
  • آرش IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    به نظر من حالا که رایتل تصمیم گرفته از استقلال حمایت کنه .هواداران استقلال هم باید از رایتل حمایت کنند .اگر حمایت رایتل درست انجام بشه ما هواداران استقلال هم حمایت همه جانبه میکنیم . با خرید خط و استفاده از خدمات رایتل .و از هواداران استقلال میخوام که لا اقل ایرانسل رو حمایت نکنن . #استقلال # رایتل #نه به ایرانسل
  • آنتی کیسه IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    طبق اعلام رسمی رایتل سال ۱۴۰۱ کلا ۲۴ میلیارد تومان سود کرده حالا ۱۳۰ میلیارد قراره به استقلال بده😳😳 جالب نیست؟ خدامیدونه از کجا قراره به اسم رایتل پول بدن به این تیم هوچیگر
  • ۶۶۶ IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    از نظر هوادارات فهیم استقلال !!!! احتمالا باز هم پرسپولیس مقصر بستن این قرارداد هستش !!!!
  • هوادار IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    سیم کارت سیم کارته من هم برای خودم سیم کارت رایتل میخرم و هم برای همه دوستام و اعضای خانواده ام
  • تاج⭐💙⭐ IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    ورشکسته نشده اینا همش الکیه رسانه ها و خیلیای دیگ موقع علیرضا بیرانوندو دیدین چیکار کردن این همون قضیه هست فقط بلدن فضای مجازی این حرفا رو در بیارن مطمئنم تو همین ی هفته رایتل سود کرده چون برندش رو پیراهن استقلاله و با رغیبش همراه اول و ایرانسل میخاد ک رقابت کنه بخاطر همینه از حسادت دارن میسوزن بلد نیستن چی بگن مطمئن باشید بازی اول استقلال با برند رایتل تو سینش همایت ها بیشتر و ادامه دار میشه به عشق تاج ایران همه باهم رایتل بخریم تا مشخص بشه بی اصالت یعنی چی چندین ساله تیم پرسپولیسو بازیاشو با داوری در اوردن قهرمان شده خیال کردن چی به چیه در ضمن از پرسپولیس تو اسیا حمایت کنید ممنون
  • حمایت از رایتل IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    سلام رایتل داره از استقلال حمایت میکنه و به استقلال ۱۸۰ میلیارد پول میده پس هر استقلالی وظیفه داره ۳۳ هزار پول بده و رایتل بخره رایتل داره ۱۸۰ میلیارد به استقلال پول میده حالا به رایتل ۳۳هزار پول ندیم تا سیمکارت بخریم؟ اونم سیمکارتی که پول اینترنتش نصف پول اینترنت ایرانسل یا همراه اول هم نیست رایتل بخرید تا پرسپولیسی ها ببینن همه رایتل دارن و همه استقلالی هستن یعنی کل استقلالی ها رایتل داشته باشن من که دوتا رایتل دارم خیلی هم اینترنتش قوی هست. هر هوادار استقلال=یک عدد رایتل یا بیشتر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی