نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
رضا درویش در آستانه برکناری از پرسپولیس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند می گوید صفحات هواداری می‌توانند مدیرعامل پرسپولیس را تغییر بدهند!

این جملات بیرانوند شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته باشد اما او رسماً مدعی شد که رضا درویش در آستانه برکناری از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است.

او در این باره گفت: مدیران پرسپولیس و استقلال نمی‌دانند تا چه زمانی هستند و به همین خاطر کار را تکمیل تحویل نفر بعدی نمی‌دهند. الان یک اتفاقاتی برای پرسپولیس می‌افتد که حس می کنم این صندلی (مدیرعاملی) دارد تکان می‌خورد.

وی افزود: میز باشگاه پرسپولیس در حال لرزش است. چون حقوق بازیکنان را نمی‌دهند و صددرصد آپشن بازیکنان هم پرداخت نشده است. مثلا قرارداد یک بازیکن ما پارسال ۱۲ میلیارد بوده و ۷۰ درصد آپشن داشته که می‌شود ۸ میلیارد. آنها برای این پول برنامه‌ریزی کردند و پول کمی نیست.

گلر پرسپولیس آینده مدیرعامل بعدی را هم به نوعی پیش بینی کرد: حتی بازیکنانی بودند که از دو سال پیش پنج درصد قرارداد را طلب دارند. الان اتفاقاتی در حال رخ‌دادن است که نفر بعدی کار راحتی نداشته باشد.

بیرانوند در پایان از کیومرث هاشمی خواست تا با مدیرعامل باشگاه قرارداد طولانی مدت ببندد: من از وزارت ورزش خواهش دارم با مدیرعامل پرسپولیس و استقلال قرارداد پنج ساله ببندید که وقت داشته باشد و برنامه‌ریزی کند. شما فقط یک کسی را می‌آورید که باشد، حالا او فردا با پست دو فن پیج که بالای ۲۵۰ هزار دنبال‌کننده داشته باشد، برکنار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۷
  • ساوالان IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    حیف پرسپولیس که دروازبان سبک مغز مثل تو دارد.. کافیست حرف بزند پاداش . پول ...... رفته برنامه میثاقی لابی گر استقلال!!!!! داره تاکتیک تیم را لو میده این بشر...
    • ا.شهرضا IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      بازیکن ومسئولان باشگاههای پرطرفدار،هرچیزی توجرایدوتلویزیون به زبون بیارند،بعضی رسانه های زردو نویسندگان جیره خوار،اآنچه میخواندبه خوردمخاطب میدن حتی اگه بیرانوندقربون صدقه درویش هم می‌رفت شمااین تیتررامیزدید،فقط ایکاش بجای منفی بافی وبازی باروح وروان هواداران زودباور تیمها ،ازدریچه مثبت به مصاحبه نگاه می‌کردید متأسفیم برای چنین جرایدی که ازرنجوندن جوان و نوجوانانی که تنهادلخوشی شون این تیمهاهستندلذت میبرند
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      چون رضا درویش بهش بیشتر از استقلال پول داده و تونسته خوب از کیسه بیت المال بتیغه و می بینه رضا درویش همه جوره هواش رو داره برای همینه که می خواد رضا درویش همچنان مدیرعامل استقلال بمونه ولی این وسط نام مدیرعامل استقلال رو میاره که کسی متوجه نشه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      بیشتر آپشن هایی که توی قرارداد بازیکنان پیروزی هست اکثرا مشخص نیستن مثل آپشن قهرمانی در لیگ که 10 درصده و آپشن قهرمانی در جام حذفی 5 درصده. حالا بیرانوند بگه از کجا خودش و بازیکنان دیگه پیروزی اول فصل می دونن که هم قهرمان لیگ و هم قهرمان جام حذفی میشن که روی این آپشن ها حساب باز می کنن و برنامه ریزی می کنن؟ یعنی از دست های پشت پرده خبر دارن؟
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      همین واژه "برنامه ریزی" یک فریبه برای تیغ زدن بیت المال. وقتی هنوز نه به باره و نه به داره چطوری شما برنامه ریزی کردید. اصلا کی گفته باید 12 میلیارد دستمزد بگیرید و 70 درصد آپشن. این دزدی از بیت الماله. یه پول مفت توی فوتبال دیدن و دنبال این هستن که درصد بیشتری بگیرن اون هم با انواع آپشن های من در آوردی که احتمالا دستشون توی یک کاسه است و با هم می خورن
  • سرزمین پارسی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    حالا کی از شما نظر خواست کیسه کش
  • ع ق ق QA ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    قصدش لرزش منظم و حاصل خوشحالی بود مثل رقص بندری درویش دوست داشتنی و محبوب
  • هادی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    هر کس به طریقی دل ما میشکند, بیگانه جدا دوست جدا میشکند, بیگانه اگرمیشکند حرفی نیست, من در عجبم دوست چرا می شکند. بیرو تو دیگه چرا?
  • امیر IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    درویش بره پی عکس گرفتن خودش و دخترش با رونالدو و بعد نیمار .... سواستفاده چی بیت المال
    • رسول IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      درویش میتونست فرش ۳ میلیاردی هدیه بده فقط واسه دیده شدن دخترش ولی نمی تونست عبدی رو نگه داره عبدی رو رد میکنه اونوقت میره زاهدی رو که هیچ تاثیری نداشته و مثل خودش و دخترش ارزومنده شرت ه رونالدویه
    • بهرام IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      درسته فشار روت زیاده ولی یه کم ادب داشته باشی بد تیست
  • اسماعیل مقدم IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    خدارو صدهزار مرتبه شکر فقط خداکنه یکی بیاد از این بدتر نباشه
  • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    حالا شما چه غلطی توی پرسپولیس یا تیم ملی میکنید که ۱۲ میلیارد و ۷۰ درصد اپشن میگیرید اصلا فوتبال ایران باید به صفر بند بشه که امثال شما بی خواسیت که بابل دمی زنی شما را هم نمی خواهند
  • سعید IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    میثاقی هم باندازه خودش زرنگ و می‌دونه چه وقت و چه کسی رو بیاره و چی بورسه . شل مغز نباشیم مثل بیرانوند
  • عادل IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    چقدر تبعیض هست بین باشگاهی که مدیرعاملش بعد از ۴سال عوض میشه و باشگاهی که سالی ۳تا مدیرعامل عوض میکنه
  • ! IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    فقط بخاطر کسر امتیازه برش نمیدارن حواس پرت میکنن از لنگ امتیاز نشه
  • سعید IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    درویش باید توریست میشد یا کاروان کربلا راه اندازی میکردبجای مدیرعاملی
  • عدالت خواه IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    ببینید چه پولهای رو تو تیم پیروزی تهران حیف و میل میکنن،! اونوقت دم از عشششششششق به پیراهن تیم پیروزی تهران میزنن، پسره علی بیرو هم که تا الان ۴ مرتبه خودکشی کرده، و به باباش گفته که بیخیال ۱۱۰ میلیارد، باید واسه پیروزی فی سبیل الله بازی کنی، فقط اونجاش که خوده بیرو واسه ۵ میلیارد شهر رو بهم ریخته بود...!!!! پس نتیجه میگیریم که، صداقت هدیه ای گرانبهاست، آن را از آدمهای فقیر توقع نداشته باشید .
  • ایرانی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    کاری به مدیریت درویش ندارم که بحثش جداست،اما این که بیرانوند در باره صندلی لرزان مدیر باشگاه صحبت میکنه، خنده ام میگیره و یادم میاد که یک زمانی آبدارچی ها همه کاره بودند و در باره مدیران نظر میدادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی