مدی کیوزاک
منبع: Skysports
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پلیس اعلام کرد که هیچ مورد مشکوکی در مورد مرگ بازیکن ۲۷ ساله شفیلدیونایتد وجود ندارد.

مدی کیوزاک، هافبک تیم زنان شفیلدیونایتد، روز چهارشنبه درگذشت. این بازیکن ۲۷ ساله که همچنین به عنوان مدیر بازاریابی در باشگاه کار می‌کرد، از زمان پیوستن به باشگاه در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۰۰ بازی انجام داده است. پلیس می‌گوید هیچ مورد مشکوکی در مورد مرگ او وجود ندارد.

پلیس دربی‌شایر روز دوشنبه اعلام کرد که او در ملکی در هورسلی مرده است اما این مرگ مشکوک تلقی نمی‌شود. سخنگوی پلیس گفت: «ما را به ملکی در خیابان لیدی لی، هورسلی، درست بعد از ساعت ۶:۳۵ بعد از ظهر چهارشنبه ۲۰ سپتامبر فراخواندند. یک زن بیست و چند ساله در محل حادثه مرده بود. خانواده او از این اتفاق باخبر هستند و توسط افسران متخصص حمایت می‌شوند. مرگ او مشکوک نیست و پرونده پزشکی قانونی در حال تکمیل است.» سخنگوی پزشکی قانونی چسترفیلد تایید کرد که تحقیقات در زمان مناسب آغاز خواهد شد.

کیوزاک که در بخش بازرگانی باشگاه نیز کار می‌کرد، با سابقه‌ترین بازیکن زن فعلی باشگاه و اولین بازیکنی بود که به ۱۰۰ بازی رسید. قبل از بازی شفیلدیونایتد در لیگ برتر مقابل نیوکاسل در برامال‌لین در روز یکشنبه پیام‌های تسلیت و ادای احترام به او منتشر شد. همچنین بازیکنان با پوشیدن پیراهن شماره ۸ قبل از بازی با یک دقیقه سکوت یاد او را گرامی داشتند.

پلیس بیانیه صادر کرد؛ مرگ بازیکن شفیلدیونایتد مشکوک نیست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی