نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
جعبه سیاه مذاکرات بیرانوند با استقلال لو داد؛ ۱۱۰میلیارد نه، قرارداد گلر پرسپولیس ۹۵میلیارد بود/ او با ۲۰میلیارد استقلالی می‌شد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

علی نظری جویباری معاون سابق باشگاه استقلال فاش کرد: بحث بر سر ۱۱۰ میلیارد نبود و قرار بود ۵۰ میلیارد همان فرد استقلالی بدهد و ۴۰ میلیارد تومان هم باشگاه استقلال ۲ ساله با علیرضا بیرانوند ببندد. فردای آن روز بیرانوند درخواست ۵ میلیارد بیشتر کرد.

علیرضا بیرانوند با حضور در برنامه فوتبال برتر بحث مذاکره با استقلال را مطرح کرد و مدعی شد این باشگاه حاضر بود ۱۱۰ میلیارد تومان به او بپردازد!

علی نظری جویباری یکی از افرادی است که در زمان مدیریت حجت کریمی در استقلال در جریان مذاکرات آبی‌ها با دروازه‌بان ملی پوش و سرشناس پرسپولیس قرار داشت. حجت کریمی و معاونش علی امیری با نظری جویباری سرپرست و معاون سابق باشگاه استقلال برای خرید علیرضا بیرانوند مذاکره کردند چرا که او تجربه زیادی در این زمینه دارد.

علی نظری جویباری در سال ۱۳۷۹ مهدی هاشمی‌نسب ستاره وقت پرسپول یس را به خانه‌اش دعوت کرد و همان جا امضای استقلالی شدن را از او گرفت و...

بر همین اساس حجت کریمی سعی کرد علی نظری جویباری را که یک بار هم با بیرانوند بر سر پوشیدن پیراهن استقلال به توافق رسیده بود، مشورت کند.

در همین ارتباط با نظری جویباری که به نوعی جعبه سیاه مذاکرات باشگاه استقلال با علیرضا بیرانوند بوده، تماس گرفتیم که به ما گفت: ماجرای مذاکره با علیرضا بیرانوند از یک مهمانی شروع شد که من هم حضور داشتم. بحث اختلاف بیرانوند و مدیران باشگاه پرسپولیس پی شآمد. یک رفیق مشترک و علاقمند به استقلال، اعلام کرد حاضر است پول قرارداد علیرضا بیرانوند را بدهد.

وی ادامه داد: بحث بر سر ۱۱۰ میلیارد تومان نبود و قرار بود ۵۰ میلیارد تومان همان فرد استقلالی بدهد و ۴۰ میلیارد تومان هم باشگاه استقلال ۲ ساله با علیرضا بیرانوند ببندد. فردای آن روز بیرانوند درخواست ۵ میلیارد تومان بیشتر کرد که موافقت کردیم. حجت کریمی هم با من مشورت می‌کرد ولی ای‌کاش در تلویزیون ماجرای این بمب پرسپولیسی را لو نمی‌داد. فکر می‌کنم با رضا درویش هم تماس گرفت و از آن طرف قربان‌زاده حساس شد و ... خلاصه کلی تماس پشت سر هم که این نقل و انتقال انجام نشود.

معاون سابق باشگاه استقلال افزود: این درحالی بود که به حجت کریمی گفتم چراغ خاموش جلو برود و کسی بویی از این ماجرا نبرد. جالب آن که بیرانوند درخواست ۲۰ میلیارد تومان کرده بود و باید بلافاصله این مبلغ به حسابش واریز می‌شد. من خودم اعلام کردم که حاضرم ۱۰ میلیارد تومان بدهم که بیرانوند استقلالی شود! اگر این ۲۰ میلیارد تومان به حساب بیرانوند واریز می‌شد شک نکنید او به استقلال می‌آمد. باید با این رقم او را نمک گیر می‌کردیم و به جان بچه ام اگر دست من بود، علیرضا بیرانوند الان با تیم استقلال تمرین می‌کرد!

تمدید قرارداد علیرضا بیرانند با پرسپولیس

وی ضمن اشاره به ماجرای توافق با علیرضا بیرانوند قبل از پیوستن به پرسپولیس در زمان سرمربیگری برانکو، یادآور شد: به علیرضا بیرانوند که در نفت تهران خودش را نشان داده بود صحبت کردم و گفتم دم باشگاه نیاید. او را به دفتر خودم در خیابان ستارخان بردم و بر سر قرارداد ۳ ساله آن هم با مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به توافق رسیدیم. قرار بود بیرانوند دوباره بیاید و امضا کند اما پرویز مظلومی‌به خاطر مهدی رحمتی مخالفت کرد. هرچی به پرویزخان گفتم این پسر آینده دار است اما قبول نکرد تا درنهایت او به پرسپولیس برود و با برانکو قهرمان لیگ برتر شود.

نظری جویباری که در نقل و انتقال بزرگ مهدی هاشمی‌نسب در سال ۱۳۷۹ از پرسپولیس به استقلال نقش پررنگی در کنار علی فتح‌الله‌زاده داشته است، در این رابطه نیز گفت: انتقال مهدی از پرسپولیس و به استقلال مثل بمب ترکید. ما هم چراغ خاموش با مهدی مذاکرات را پیش بردیم. با هم به خانه من رفتیم و یواشکی به پسرم آرمین گفتم با این دوربین‌های هندی کم، فیلمبرداری کند. هاشمی‌نسب پرسید چرا پسرت فیلم می‌گیرد؟! من هم گفتم که بچه است، تازه دوربین خریده و از زمین و آسمان و همه چیز فیلم می‌گیرد و... اما انصافا هم مهدی هاشمی‌نسب حرفش حرف بود. او مرد و مردانه با من دست داد و پای حرفش ایستاد. هرگز آن انتقال بزرگ را فراموش نخواهم کرد چون در تاریخ فوتبال ایران ثبت شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • ناظریان US ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    جالبه پولهای بی حساب ( صد میلیون زمان هاشمی نسب و صد میلیارد الان) از طرف استقلال و هوادارهای ناشناس! زیرمیزی ارائه میشه ، اما مدام در رسانه از هوادار پرسپولیس حرف زده میشه !!!
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      خیلی خوشحالم که این پول داده نشد چون اولا بیرانوند اصلا انقدر نمی ارزه و دوما حالا که استقلال سقف بودجه رو رعایت کرده می بینیم پیروزی حکومتی خیلی بیشتر از 95 میلیارد با بیرانوند قرارداد بسته که تقریبا 36 میلیاردش برای این فصل و فصل بعد روی کاغد آورده شده و بقیه پول از بیت المال به صورت مخفیانه به حساب بیرانوند واریز می شه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      دقت کنید که فقط قرارداد بیرانوند تقریبا یک چهارم سقف بودجه پیروزی حکومتی رو پر کرده
    • احسان IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      چرا اینقدر ساده لوحانه و بدون منطق فکر میکنین در این مورد؟؟؟به عنوان یه طرفدار به این ماجرا نگاه نکنیم تا بیشتر متوجه واقعیتها بشیم!!!!!! این پولی که از استقلال نگرفت رو قطعا بیشترش رو از پرسپولیس و هوادار متمولی که ناخواسته از دهنش در رفت گرفته..همون هواداری که مدیر عامل پرسپولیس رابطه با اون رو از صفر تا صد و از ریشه انکار میکرد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      بدون هیچگونه شک و تردیدی هوادار متمول پیروزی حکومتی، آقای بیت المال است که متولد 57 و 44 ساله است ولی برای رد‌گم‌کنی آدرسش را کانادا اعلام می کنند. دلیل اینکه این هوادار متمول با توجه به صحبت های علیرضا بیرانوند نمی‌خواهد شناخته شود و یا حرفی نمی زند برای این است که بنده خدا لال و کر و کور است و عقل و اراده ای از خودش ندارد ولی کسانی که با آن ارتباط دارند و سر سفره آن نشسته‌اند به راحتی می توانند دستشان را دراز و داخل آن کنند و هر چقدر که می خواهند از این هوادار متمول پول بچابند
    • شمسعلی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      مهم این بود که بیرو مثل بمب اتم افتاد رو کیسه و پوکوندش😂😂
    • ساسان IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      به عنوان هوادار پرسپولیس می گم یا باید قرارداد ها چه این بازیکن دراز یا هر بازیکنی چه در پرسپولیس چه در هر تیم دیگه شفاف اعلام بشه همه و اگر قانونی وجود داره بر طبق قانون برخورد بشه. بازیکن ۱۰۰ میلیارد قرارداد بسته ( یاد بیارید چطور با اعصاب و روان هوادار بازی کرد) بعد از هوادار تا مدیریت باشگاه و ... رو میگه باید پشته بازیکن باشه و ... دراز پرسپولیس یا استقلال به خاطر هواداران ش هستند که اگر ارزشی دارند، پس ارزش و اعتبار رو از هوادار می گیرند. بازیکن میاد و می‌ره این باشگاه و هوادار هست که می مونه ما ۱۰۰ سال قهرمان نسیم شرف داره که زیر منت بازیکن تازه به دوران رسیده باشیم. توی که رفتی نیمکت نشین شدی اگر نبودی نهایتا یک فصل بعدش یک دروازه بان خوب داخلی یا خارجی پیدا می شد جات. به نظرم ارتباط هوادار متمول چه در پرسپولیس یا هر تیم دیگه با خود بازیکن به ضرر باشگاه تموم میشه. چون بازیکن خودش رو طرف اون می بینه نه هیچ کس دیگه.
    • حمید IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      بیرانوند دروازه بان خوبیه و به کار تیم میاد ولی دیگه اصلا ازش خوشم نمیاد.ارزش ۱میلیاردم نداره
  • پرسپولیس US ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    مورد اصلی که در این صحبت‌ها عمدا یا سهوا مورد غفلت قرار گرفته اینه که فسخ بیرانوند با پرسپولیس غیرقانونی بود و اصولا بیرانوند بازیکن آزاد نبود .
    • شیشپولیس IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      اگه غیرقانونی بود چطوری داشت می رفت استقلال. یعنی وکلای استقلال و وکیل بیرانوند نمی دونستن؟ اینکه بعدا گفته شد غیرقانونی بوده برای سرپوش گذاشتن روی قرارداد بالای 110 میلیاردی بیرانوند در شیشپولیس بود ولی دستشون رو شد
    • پرسپولیس US ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      اطلاعات رو به روز کن . چندین بازیکن استقلال و پرسپولیس قراردادها را فسخ کردند به امید اینکه نوتیس دادند. در حالیکه باید از نوتیس چهار ماه بگذرد تا حق فسخ قانونی شود بنابر همین علت سازمان لیگ بعد از چند روز صراحتا اعلام کرد که این فسخ قرارداد غیرقانونی بوده است. یکی از مقامات سازمان لیگ هم طی مصاحبه گفت.استقلال هم برای یکی دو بازیکنی که فسخ کرده بودند از همین قانون بهره برد و آنها را برگرداند.
  • سعید شش آتیشه پرسپولیس IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    ببینید چقدر راحت داره به کار کثیف و غیر ورزشیش افتخارم میکنه..... اونوقت مدعی اینن استقلال مظلوم
    • کیارش IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      دقیقا کاری که کرد هم غیر قانونی و هم کثیف بود مدامم دست پیش میگیرن همه حکومتی هستن غیر از خودشون به همه بی احترامی میکنن و اداعی اخلاق و مکتب دارن نکته دیگه منهای فوتبال پول چی شده تو این کشور که یه نفر انقدر ثروت داره که ۵۰ میلیارد به یکی میده؟؟ این ماجرا انقدر عجیب و احمقانه هست که ادم شاخ درمیاره(بهمون میزان که طبری فرمود کل لواسونم بخوام میده)شما چند سال باید کار کنی که یک پنجاهم این پول رو بدست بیاری معلوم هست منبع این پولها کجاست سازمان بازرسی که یقه اقازاده هارو نمیتونه بگیره حداقل تو این مورد خوابش نبره لطفا خدا کنه خبر این کامنتو چاپ کنه و یخ مطالبه گری شکل بگیره حداقل دیگه ان اوضاع تهوع اوره بدون اغماض با همه تیمهای خلافکار(آبی قرمز و زرد و هر رنگی) باید برخورد بشه از یوونتوس و میلان که گنده تر نیستن باشگاه های ما
    • تاج کبیر غول آسیا IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      چه کار کثیفی انجام داده ؟؟؟ بیرانوند مگه تو لنگ نیستش ؟؟؟؟؟؟؟
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    نتیجه این می شه که قرارداد بیرانوند با پیروزی حکومتی بیشتر از 95 میلیارده و این مبلغ 15 میلیارد و 800 میلیونی که برای فصل اول نوشتن و افزایش 25 درصدی فصل بعد هم، فقط روی کاغذه و قراره بقیه این پول از جیب آقای بیت المال ولی مخفیانه به حساب علیرضا بیرانوند خارج از قرارداد واریز بشه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      به نظر می رسه حجت کریمی پیروزی حکومتی رو توی تله انداخت با اینکار که دستشون رو پیش همه مردم رو کنه. الان مشخص شده که پیروزی و مدیرانش از حجت کریمی رکب خوردن و اصلا چنین پولی نمی خواستن به بیرانوند بدن و فقط می خواستن چهره پیروزی حکومتی رو به همه مردم نشون بدن
    • شله زرد تراکتور سوار دوچرخه ساز IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      نظری جویباری علنا گفت استقلال هم هوادار متمول داره و بیشتر هم از همه کمک میکنه ولی باز هواداران استقلالی دست از خصلت .... برنمیدارن و مدعی هستند فقط پرسپولیس هوادار متمول داره و استقلالی که ۱۱۰ میلیارد برای یک بازیکن میده هیچ خلافی نکرده و سقف رو رد نکرده !!!! بدونید استقلتل علاوه بر سقف عرش رو هم رد کرده ولی بخاطر طرز تفکر هوادارانش باعث شده بازیکنان تیم نات انی و کم کاری خودشون رو گردن دژمن فرضی بندازن
    • ابوالفصل عابدی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      فقط عشق است علی بیرو ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ که به تنهای کیسه رو سوراخ سوراخ کرد وکل کیسه طرفداراش به دنبال روغن سوختگی فرستادخخخخخخخخخخخخت
  • فساد در فوتبال US ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    خود مافیا داره میگه چه پول کثیف عظیمی چه در زمان هاشمی نسب و چه الان قرار بوده جابجا بشه ! تازه اعتراف می‌کنه از هاشمی نسب فیلم هم گرفته ! این بود یک حق سکوت هم از بیرانوند می‌گرفت. کلا اینها تبهکارند. ذاتشون با دروغ و فریب و
  • سعید شش آتیشه پرسپولیس IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    چقدرم به دقلبازیش داره افتخارم میکنه....باید در باشگاهی که معاونش بودی رو گگگگگگگگل گرفت
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    به نظر من بیرو فقط میخواست کیسه را بشونه سر جاش
  • سرباز US ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    خبرورزشی عزیز یک درمیان خبرهاش در مورد هوادار متمول پرسپولیس است ولی حتی یکبار درمورد این فردی که جرینگی حاضر شده 50 میلیارد تومان فقط برای خرید یک بازیکن برای استقلال هزینه کند زیرسیبیلی رد می کند . چقدر خوب است که ارزش و حرمت اون قلمی که در اختیارتان است را بیشتر بدانید .
    • دامون IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      فرد نه افراد. قرار بود این پول رو حدادیان مالک نساجی و موسوی مالک هواپیمایی معراج بدن. بقیه افرادی هم که به این تیم پول میرسونن مثل نامداری، کعبی، عبدیان در سکوت کارشون رو انجام میدن. اینکه مالک یک باشگاه بیاد برای یک باشگاه دیگه بازیکن بخره نشان از مافیای بزرگی داره. زمان استراماچونی هم علنا از حدادیان خواسته شده بود پول مربیشون رو بدن. همه اینها با همراهی رسانه های زنجیره ایشون و با متشنج کردن فضا انجام میشه. بارسایی ها سالها ادعا میکردند سیستم لالیگا به رئال کمک میکنه و حقیقت این بود که خودشون در حال رشوه دادن به لالیگا و داورها بودند.
  • هوادار US ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    اینها چند صد میلیون پول فیزیوتراپ یا باشگاه بوشهری را بالا کشیدند و با پنجره ی بسته دنبال بازیکنان خارجی و بیرانوند ( آنهم با پیشنهاد نجومی ) هستند
  • ! IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    بیرانوند دروغ میگه خودش میومد چون قلبا استقلالیه
  • بی طرف IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    واقعا" اقای نظری جویباری اسم این کارت را چی میذاری که بهش افتخار هم میکنی اینکه یه بازیکن که با یه باشگاه قرارداد داره هیچ فرقی هم نداره چه باشگاهی تو بری هواییش کنی و با پولهایی که معلوم نیست از کجا و چجوری اومده این همه اختلاف درست کنی به نظر من اگه کار دیگه ای برا خودت جور کنی بهتر از اینه لا اقل اون دیگه ناله و نفرین و فحش برات نداره یه مشت جوون دعات هم میکنند
  • احسان IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    چرا اینقدر ساده لوحانه و بدون منطق فکر میکنین در این مورد؟؟؟به عنوان یه طرفدار به این ماجرا نگاه نکنیم تا بیشتر متوجه واقعیتها بشیم!!!!!! این پولی که از استقلال نگرفت رو قطعا بیشترش رو از پرسپولیس و هوادار متمولی که ناخواسته از دهنش در رفت گرفته..همون هواداری که مدیر عامل پرسپولیس رابطه با اون رو از صفر تا صد و از ریشه انکار میکرد. و این یک اپیدمی بین همه تیم‌های پر طرفدار هستش و ماجرا ادامه دارد
  • مهدی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    خود این آقا میگه باچه حقه بازی و با چه رفتار ناشایستی مهدی هاشمی نسب رو از پرسپولیس دور کردند (البته خود مهدی هاشمی نسب هم کم مقصر نبود و به در باغ سبزشون جواب داد)و حالا هم اعتراف میکنند زیر پای بازیکنی که قرارداد داشته نشسته اند تا او به پرسپولیس نوتیس بدهد و اونو ببرند جائی با او قرارداد ببندد و نمک گیرش کنتد ... تا نتواند اگر به خودش اومد برگردد به پرسپولیس یا اگرم بخواد برگرددکاملا زندگیش را نابود کنند وهمچنین از هوادار پولدار حرف میزنند که خودش پول به بیرانوند بدهد بدون اینکه درحساب کتابهای باشگاه بیاید واز آنطرف گیر دادند به هوادار پرسپولیس چرا پول خرید دستگاه و لوازم به باشگاه می دهی چرا ......؟؟ واقعا نفهمید یا خودتان رو به نفهمی زدید فوتبال رو کامل نابود کردید با رانت و.... دستکاری درنتایج و خرید داور و ... اینها همه جرمه میفهمید جرم باید یه عظمی باشه اگر تیمی هر تیمی استقلال ، سپاهان و ... خلافی کرد طبق قانون با او برخورد شود مثل لیگ آلمان ایتالیا و...نه اینکه بگید فلان مسئول ناراحت می شود فساد را باید از ریشه خشکاند حتی با سقوط تیم ها به لیگ دست دو
    • کیارش DE ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      درود به شرفت باید تمام قراردادها از وقتی فوتبال حرفه ای شده تا الان توی همه تیمها بررسی بشه
  • اکبر IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    اون طرفدار استقلال که می خواست ۵۰ میلیاردی را هدر بده برای جذب دما‌غوند ، همین الان پول بده و کمک کنه به جذب بازیکن خارجی.
  • عدالت خواه IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    ولی همیشه زور هوادار متمول تیم پیروزی تهران بیشتر بوده و هست
  • ناشناس IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    خدارو شکر که جور نشد بیرانوند به استقلال بیاد ، بیرانوند در دربی به هواداران استقلال توهین کرد کریمی و جویباری و ....به چه حقی با چنین شخصی وارد مذاکره شدن ، فقط و فقط خواستن استقلال رو به حاشیه ببرن
  • ع ق ق QA ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    علی نظری جویباری عامل اصلی ماست مالی قتل غیر عمد و چپ کردن آخر شب با سرعت زیاد در حال مستی بود او خون جوان مردم را پایمال کرد ولی اون زن بزرگسال را به طرف چپوندند
  • hmmoheb IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    مطمئنا بحب هوادار متمول نبوده بلکه بحث شرط بندی بوده که یک همچین پولی را خواستند بدهند .... پس چرا الان این پول را نمیدهند یکجای کار میلنگه
  • احمدرضا IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    فرق هاشمی نسب و بیرو در این بود،مهدی که در دربی ها ۴ گل به استقلال زده بود را پرسپولیسی ها نمی‌خواستند اما بیرانوند را پرسپولیسی ها اعم از کادر فنی،مدیریت و هواداران میخواستند که در تیم بماند و موضوع اصلی این بود که علی رضا بهترین گلر اسیا دوست داشت در پرسپولیس و کنار دوستانش بماند و کلا لج کرده بود و احساس کرده بود به او بی احترامی شده،این وسط من تعجبم این استقلالی ها چرا اینقدر التماس علیرضا میکردند؟؟؟ همین بیرو یکماه پیش با دست اون عمل و کری سنگین را برای استقلالی ها خوانده بود!!!! واقعا استقلال تیم عجیبی هست و در حد لالیگا هواداران و پیشکسوتان شان مظلوم نمایی می کنند.عشق است پرسپولیس زیبا ترین نام جهان
  • حاج قدرت IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    وقتی ژاپن ۴ تا به آلمان زده ک ترکیه رو لوله کرد همه تعجب کردن !! حذف تیم امید که نیم قرن همه رو نا امید کرده چون دیگه عادی شده کسی اشاره ی هم نکرد چوم!! فوتبال پولکی ما و لبریز از حاشیه اون از منظر فنی تا مدیریتی زیر خط آماتوری و تنها نکته سرگرم کننده ش همین رقم ها و تکذیب و تایید این واونه و البته هواداریی که به جای ورزش اهل ...
  • زیگزاگ IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    هاشمی نسب کجا! ایشون کجا! آقا مهدی مرد است.
  • کاظم کردزنگنه FR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    درود! بسیار عالی است که عضو این گروه و یا مجموعه بشم.
  • جعفر IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    این کارای کثیف فقط ازکیسه کشابرمیادوبس بعدش افتخارهم میکنن میگن با100میلیاردمیخواستیم بیراوندوبگیریم خجالت اوراست اینکاراباشگاه بزرگ پرسپولیس اگررونالدوهم بیادکیسه ماچشم نمیندازیم بهش ولی کیسه کشا که همیشه ناله بی پولی میکنن دربه دردنبال بازیکنان پرسپولیس کبیرمیوفتن باپیشنهادهای شرم اور خجالت هم خوب چیزیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی