چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
۲۶۱ |
۴۰
عادل فردوسی پور
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

خروج عادل فردوسی پور از تلویزیون، آن هم به صورت کاملا داوطلبانه، زنگ هشدار را به صورت جدی‌تر برای مسئولان امر به صدا درآورد که ممکن است این سیر ادامه‌دار باشد.

صداوسیما همچنان روزهای دشواری را سپری می‌کند. عمده این دشواری‌ها مربوط به ریزش مخاطب در بخش‌ها و شبکه‌های گوناگون است. حتی تغییر در مدیریت این سازمان هم بحران شکل‌گرفته را آرام نکرده است. اگرچه پیش از این، نگرانی‌ها فقط مربوط به شبکه‌های ماهواره‌ای بود حالا اما مسئولان صداوسیما، خاصه تلویزیونی‌ها، هراس جدیدی از رشد و پیشرفت شبکه‌های خانگی دارند. استقبال زیاد مخاطب ایرانی از پلتفرم‌های اینترنتی که در مقایسه با تلویزیون، فضای بازتری را تجربه می‌کنند، باعث شده تا تلویزیون در حال باختن به همین شبکه‌های اینترنتی هم باشد. اگرچه هر روز خبری می‌رسد که همین پلتفرم‌ها هم باید از نهادهای وابسته به صداوسیما، مجوز لازم برای شروع و تداوم کار را بگیرند. فارغ از حوزه‌های مختلف، بحث درباره جذب مخاطب برای برنامه‌های ورزشی هم برای صداوسیما تبدیل به چالشی جدید شده است. برنامه‌های ورزشی که از دیرباز در صدر فهرست برنامه‌های پربیننده قرار داشت، با اعمال سیاست‌هایی که بی‌شباهت به خودزنی نبود، افت محسوسی داشته و این نوع برنامه‌ها هم دیگر برای مخاطب جذابیت چندانی ندارند.

فارغ از این موارد، کناره‌گیری چهره‌های محبوب، قدیمی و مستعد صداوسیما از این سازمان و تلویزیون هم در افت کیفی برنامه‌های ورزشی بی‌تأثیر نیست. عادل فردوسی‌پور مهم‌ترین مجری، گزارشگر و مفسر ورزشی است که قید همکاری با تلویزیون را به صورت داوطلبانه زد. او که با برنامه «۹۰» قریب به دو دهه، در فهرست برنامه‌های پرمخاطب یکه‌تازی می‌کرد و جوایز مردمی و سازمانی را یکی پس از دیگری درو می‌کرد با بی‌مهری مدیران جدید شبکه سه، روبه‌رو شد تا دیگر برنامه‌ای به اسم ۹۰ و مجری‌–‌گزارشگری به اسم عادل فردوسی‌پور در این فرمت وجود نداشته باشد. برنامه جایگزین ۹۰ که به گمان مسئولان امر می‌توانست خیلی سریع جای عادل و تیمش را بگیرد، توفیق چندانی پیدا نکرد و حتی با وجود هزینه زیاد و وقت کافی، این تیم نتوانسته رونقی که ۹۰ به شبکه سه و در کل تلویزیون بخشیده بود تکرار کند. اگرچه مسئولان تصمیم‌گیر با عادل فردوسی‌پور سر ناسازگاری گذاشتند ولی عادل که پیش‌تر خودش را «فرزند صداوسیما» خوانده بود، به همکاری‌اش با تلویزیون در قالب برنامه فوتبال ۱۲۰ ادامه داد. او در این برنامه که مخاطبان خاص خودش را داشت به بررسی، تحلیل متن و حاشیه فوتبال خارجی پرداخت تا اینکه بالاخره بعد از چندین سال تهیه‌کنندگی این برنامه، تصمیم بزرگ را گرفت.

این بار عادل به صورت رسمی اعلام کرد دیگر علاقه‌ای به ساخت برنامه برای تلویزیون ندارد. او و تیمش از این قاب جدا شدند تا سازوکاری مشابه بر بستر اینترنت شکل دهند. خروج عادل از تلویزیون، آن هم به صورت کاملا داوطلبانه، زنگ هشدار را به صورت جدی‌تر برای مسئولان امر به صدا درآورد که ممکن است این سیر ادامه‌دار باشد. عادل در شرایطی بی‌خیال تلویزیون شد که پس از برچیده‌شدن برنامه «۹۰» شایعات مختلفی ازجمله اینکه ممنوع‌التصویر است و مجوز گزارش‌کردن را هم به دست نمی‌آورد درباره‌اش مطرح شد. شایعاتی که البته به صورت نهایی مورد تأیید قرار نگرفت. مشکل عادل، علی فروغی و مجموعه مدیریتی‌اش در شبکه سه بود؛ چراکه یکی، دو بار هم از او خواسته شده بود برای گزارش بازی‌های تیم ملی در جام جهانی خودش را آماده کند که این مورد با پاسخ منفی این مجری محبوب روبه‌رو شده بود.

وقتی ۲ مجری دیگر تلویزیون هم به عادل فردوسی پور پیوستند!

شاید عادل فردوسی‌پور بزرگ‌ترین مجری-‌گزارشگری باشد که بی‌خیال همکاری با تلویزیون شده ولی در این بخش تنها نیست. رضا جاودانی، مجری باسابقه برنامه‌های ورزشی که او هم کارش را از سال ۱۳۷۶ در صداوسیما شروع کرده بود، یکی، دو ماه قبل بدون اعلام قبلی، قید همکاری با تلویزیون را زد. جاودانی که یکی از دوستان عادل فردوسی‌پور هم محسوب می‌شود، سال‌ها مجری برنامه «گزارش ورزشی» بود که به پخش زنده بازی‌های خارجی اختصاص داشت. او در چندین برنامه غیبت داشت تا اینکه بالاخره شایعه قطع همکاری‌اش با تلویزیون را به صورت رسمی در گفت‌وگوی کوتاهی که با ورزش سه داشت، اعلام کرد. او گفت: «قطع همکاری خودم را با شبکه سوم سیما و به‌کلی با تلویزیون اعلام کرده‌ام. ترجیح می‌دهم در شرایط فعلی با صداوسیما همکاری نکنم».

جاودانی از آن دست مجریانی است که با وجود سابقه زیاد در تلویزیون، یکباره قید همکاری با این سازمان را زد تا جایگزین دیگری برایش در شبکه سه و برنامه گزارش ورزشی پیدا شود. او پیش‌تر فاش کرده بود در مأموریت‌های خارجی مشترک با عادل فردوسی‌پور، پیشنهادات بسیاری برای مهاجرت به همراه دستمزد هنگفت به دست عادل می‌رسید که در صدم ثانیه آنها را رد می‌کرد. جاودانی که با بخش حقوقی فدراسیون فوتبال ایران هم همکاری می‌کند، پس از آن جملات کوتاه، توضیح بیشتری برای دلیل جدایی ناگهانی‌اش از تلویزیون مطرح نکرده است.

به غیر از این دو مجری سرشناس، یکی از گزارشگران خوش‌آتیه فوتبال هم که با صدای دلنشینش این امید را به وجود آورده بود که عادل فردوسی‌پور جدیدی در تلویزیون متولد شده است، به ناگاه قید همکاری با صداوسیما را زد. بحث درباره فرشاد محمدی‌مرام، گزارشگر نسل جدید فوتبال در تلویزیون است. او از میان برنامه‌های استعدادیابی صداوسیما کشف شد ولی خیلی سریع با صدای خوب و اطلاعات به‌روز خودش را در دل علاقه‌مندان به فوتبال جا کرد. فرشاد البته هرگز علاقه‌ای به گزارش بازی‌های لیگ ایران نشان نداد و یکسره بازی‌های خارجی را گزارش کرد. فرشاد محمدی‌مرام در توضیح اینکه چرا قید همکاری با تلویزیون را زده جزئیات زیادی به زبان نیاورده است. او با انتشار یک استوری روی این نکته تأکید کرد که «تصمیم گرفتم دیگر با صداوسیما کار نکنم». البته که او ظاهرا برنامه‌ای دیگر برای گزارشگری دارد چون آن‌طور که در ادامه دلایلش درباره جدایی از تلویزیون نوشته، از این موضوع پرده برداشته که به‌زودی همکاری‌اش را با یکی از شبکه‌های اینترنتی برای گزارش بازی‌های فوتبال شروع می‌کند.

واضح است که این سه مورد جدایی داوطلبانه فقط مربوط به جدایی‌هایی‌ است که این اواخر در بین مجریان و گزارشگران ورزشی رخ داده چون پیش از هم سابقه داشته که مجریانی دیگر قید همکاری با تلویزیون را بزنند.

بیشتر بخوانید: فردوسی‌پور: اتفاقات مربوط به حضور رونالدو ربطی به مردم نداشت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴۰
  • محمد IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    سلام صدا و سیما مشکل چهره نداردمشکل آن نداشتن فضای باز در چار چوب قانون است .
    • رامین صفایی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      آخه عادل فردوسی پور دیگر چه عددی است . افراد ساده لوح از او یک بت ساخته اند اما در واقع عادل فردوسی پور یک سوپاپ اطمینان است که امروزه او را در آب نمک خوابانده اند تا هروقت لازم باشه به صحنه بیاوردند
    • ارش IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      عادل فردوسی پور فرزند صدا و سیما نبود یک فرد ضد ایرانی بود که تمام وقت و انرژی اش را برای کوبیدن بازیکنان و مربیان ایرانی و تحقیر ایرانیان بکار می‌برد و از کی‌روش خدا ساخته بود و در واقع فردوسی پور همه‌کاره رادیو و تلویزیون ایران بود. و رئیس صدا و سیما فقط مقام تشریفاتی داشت.
  • علی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    اینقدر از این مجری های خوب داریم که عادل و جاودانی به گرد پاهایشان هم نمیرسد. خدمت به مردم منت ندارد.
    • ی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      یکی اش خودت !!!!!
    • مدیر و تاجر IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      تنها چیزی که خارجی ها هنوزم هم دارن از ما تقلید میکنن هم سبک فردوسی پور هست ، بقیه رو ما از اونا کپی پیست میزنیم
    • آرش IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      خدایی خودت فهمیدی چی گفتی یا اینکه همینجوری چه چیزی پروندی که مثلا ابراز نظر کرده باشی؟؟؟
    • نعشه باز نباشیم IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      بعضیا با دیسلایک زندگی میکنن شعارشان اینه دیسلایک بیشتر زندگی بهتر پسر جان این حرف برای مهدی ترابی هم قفل بود
    • S IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      شماازقضا درمورد فرار مغزها و نخبه های کشور به خارج از ایران هم همیشه این شکل طرز تفکر پس مانده ای داشتین که نتیجه چنین افکاری نهایتا شده این اوضاع وخیم کشور در زمینه های مختلف که عمدتا بخاطر نبود تخصص واقعی هستند !! حالا عینا همین رو درمورد استعداد کم نظیری چون عادل مطرح میکنین که نتیجه ش شده میلیونها بیننده ایکه هرهفته پای تلویزیون در پیت ایران می نشستند بخاطر مهارت و شایستگی فردی فردوسی پور و تیم همراهش ، تقریبا کلا قید برنامه لگن میثاقی محافظه کار رو که اندازه یک هزارم برنامه ۹۰ هم محتوای جذاب نداره رو زده اند و خیلی نتایج دیگه ایکه مستقیم وغیرمستقیم از رواج این نوع نگرش عهد بوق حاصل میشه ومتاسفانه چوب تحجر صاحبان این افکار رو هم دارن توده مردم بی گناه میخورن در تمام زمینه ها و ازجمله ورزش و برنامه های تلویزیونی و.... اصلا خودتو راحت کن... بنظرت بهتر نیس کلا همه مردم بیارن تلویزیون هاشونو عین مردم طالبانی در افغانستان وسط خیابون‌ها بکوبند زمین و بسوزانند که حرامه دیدنش! اینطوری شماها هم راحت میشین و دیگه اینقدر دغدغه بهشتی شدن مردم رو نخواهید داشت!
    • کلنگلیس IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      حتما یکیش زیرآب زن میثاقیه
    • ناشناس IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      راست میگه مهران رجبی وشهبازی
    • مجتبی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      هیچ گزارشگری نمیتونه جای عادل فردوسی‌پور رو پر کنه
    • ناشناس IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      بهترین کارشناسان و مجریان عالی ورزشی و ... با لجبازی بر کنار کردیم چون خودمان نخواستیم برای این مجریان کار زیاد است
    • هیبت وشکوه IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      هرشخصی بعدازمدتی محبوب میشوداگربیشرف و قدرنشناس باشدازشرح وظایف حهت کسب شهرت وگرفتن گرین کارت رایگان تخطی کرده خیانت کرده وزحمات صداسبمابه هدرمیدهد،اگر باشرف باشدطبق شرح وظایفش عمل میکندانقد رافرادبادکاوت درایران داربم که رابطه ندارندتاشنا خته شوندصداسیماسینماتربیت بدنی وووباید حتماباگزینش استخدام ومجوزبدهندتافردخاین و طن فروش نوه شعبون بی مخ سلطنت طلب ومنا فق سربازان صدام وکوموله ای وافرادبی ظرفیت دربین انهانباشدبایدفردعلاوه برهوش وتخصص با اصل ونسب وحلال زاده باشدمهم همین هست . هرشخصی درایران استعدادداردگاهادشمن عمدا افرادبااستعدادراچون خاین نیستندبیشرف وبی غیرت نیستندعمدادرعین شایستگی تحقیر می کنند۰ایرانی اصیل حلال زاده هرگزدرکانالهای ماهوا ره ای دشمن فعال نمیشود
    • رضا IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      راست میگه جناب فردوسی پور مجری خوب باش قبول ولی قرار نیست که مثل سیاست دارها مون تبدیل به ژن خوب بشن ...
    • Fm IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      قبول کنید که مردم دیگه به دروغهای صدا و سیما توجهی نمیکنن واینکه خیلی خوبه که هنرمندای مردمی راهشونو از حکومت جدا می کنن تو این یه سال قشنگ معلوم شد کدام هنرمند مردمیه و کدامیک حکومتی
    • حمید IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      چرا حرف بیخود میزنی عادل فردوسی پور واقعا باسواد بود ما از این ناراحتم که یک مرد تلاشگر و باسواد مثل عادل فردوسی پور را از دست دادیم
    • سیبسرخ IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      این اقای هیبت وشکوه چی گفت؟شعبون استخون قفل گردن!!!اقاجانعزیزتان هرکسی متوجه شدچیمیگه لطفا بزبان فارسی توضیح بده ممنونتون میشم
    • کریم FR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      یکیشو بگو چرا اول فکر نمیکنی بعد حرف بزنی بهترین گزارشگر بهترین برنامه ساز بهترین مجری فقط عادل
  • فرزندایران IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    همشون برن به درک توکشور ۸۰ میلیونی پر گزارشگر باوجدان اینایی که رفتند جیبا شون پرپول شد غم نان ندارند به هر بهانه ای پای مردم رو میکشن وسط تریپ مردمی بودن میگیرن اینا یه شب گرسنه سر نکردند مردم اینقدر گرفتاری دارند که به امثال این نان به نرخ روز خورها کاری ندارن تو هشت سال جنگ کلی جونامون به خاطر وطن شهید شدن خیلی ها شون در غربت منطقه از یاد رفتند مفقود شدند اینقدر این کله اسفنجی رو برای ما شاخ نکنید
    • شاهین IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      اون موقعی که نشون میداد درصده چرا فردوس عالی پور میخند؟؟
    • احمد IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      کاه مغز کسی تلوزیون دیگه نمیکنه حتما امثال مهران رجبی بیان گزارش گری کنن برات لذت ببری حقت و حدت همینقده😅
    • طاها IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      دمت گرم
    • امید IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      شما تاکی میخاهین باخون شهدا کثافت کاری کم کاری خودتون پاک کنید. شهدا مگه برای شما رفتن شهید شدن . مردم که میگی اکثریت جامعه مخالف صداسیما شدن. دلیلش دشمن نیست دلیلش همونهایی هستن که خیلی مردم مردم میکنن مثل شما یه عدد ناچیز بی منطق زورگو
  • Ss IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    صدا و سیما کی نظر مردم و مخاطبین براش مهم بوده که حالا براش مهم باشه. در هرصورت بودجه های آنچنانی میگیرن و بخش عمده ای را هم برای حفظ صندلی خودشون هزینه میکنن .مگه از جیبشون هست که نگران ریزش مخاطب باشن.
    • کیروشی پور IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      این دو مجری از موقعیت خودشون و تریبون برای منافع شخصی خودشون سؤاستفاده میکردن و فاسد بودن.بهتر که رفتن.کاش کامل بازنشست میشدن و دست از سر فوتبال بر میداشتند
  • صدرا IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    همه شون با هم ی دکمه لباس سردار سلیمانی نمیشن، برن به جهنم اصلا صداوسیما اشتباه کرد به اینا میدون داد
    • مسعود IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      سردار سلیمانی قهرمان ملی وبا ارزش کشورمون هست اما عادل فردوسی پور هم شخصیتی کاریزما داره که ادبیات فوتبال رو خوب بلده وتلویزیون از این بابت ضرر کرده
    • محمد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      در پاسخ به صدرا : انقدر تو هپروت نگهتون داشتن که وقتی راجب صدا و سیمای میلی و گزارشگراش خبری می خونی، ناخودآگاهت با یه سردار جنگ مقایسش می کنی. خودت می فهمی چقدر حرف بی ربطی زدی؟
    • محمود IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      سردار سلیمانی ی فرد نظامی بود چ ربطی ب ی مجری گزارشگر داره چیرو با چی مقایسه میکنی؟
    • کاربر IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      البته اینکه تمام لباساش مارک و آمریکایی بودن هم بی تاثیر نیست.
  • سید IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    بعد منچستر دومه. بعد تیراختور اوله
  • همایون IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    کاری کردین که اکثریت ماه به ماه تلویزیون تماشا نمی‌کنند،،،
    • هادیان IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      اکثرهم لا یعقلون و لا یشعرون .
    • محمد IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      درجواب هادیان : میخوای بگی عربی؟ حالا اینا که گفتی ، خودتون دارید؟
  • احمد IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    عادل، بزار آب رو بریزن اونجایشون که میسوزه تو در قلب همه فوتبال دوستان هستی وتا ابد خواهی بود
  • علیرضا ملک زاده IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    عادل برای همیشه تو قلب فوتبال دوستان جادارد...تمام فردا عشقه
    • مجید SG ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      صدا و سیمای فرمایش جای انسانهای با شرف نیست ، فردوسی پور در قلب مردم ایرانه برای همیشه..
  • ع IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    درود بر آقای فردوسی پور و طرفدارانش
    • اکبر زارعی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      دردوبلاش و در بلا طرفداران عادل خان تو سردشمن اصلیش میثاقی که نمک خورده و نمکدان شکست الهی همان نان ونمک گورش کن
  • تاج کبیر IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    فردوسی پور محبوب لنگی ها هست و تمام هوادارنش از دم لنگی هستند.بیشترین ظلم به استقلال کرد و همیشه در خدمت لنگ بود.بعدا هم معلوم شد خودش هم لنگی هست.برنامه فقط برای خدمت به لنگ ساخته شده بود.
    • پرسپولیس IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      فردوسی پور مرد بزرگی بود و نبودش حس میشود.ولی جاودانی یه کیسه کش بود.حتی با دخالت های بیجا و مستقیم یه قهرمانی به تیم محبوبش استقلال هدیه کرد.با رفتنش از تلوزیون حداقل دیگه جلو چشممون رژه نمیره.واقعا رو اعصاب هواداران پرسپولیس بود.هر کس هم طرفدار جاودانی هست شک نکنید کیسه کش هست.
    • عدالت IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      بله معلومه ازفردوسی پوربدت میادچون داشت فسادوگندکاری های تیم محبوبت کیسه روافشامیکردتیم حکومتی کیسه انواع اقسام فسادوگندکاری آورده توفوتبال ازخریدداورباساعت رولکس وخریدآپارتمان و...کسرامتیازهایی که داخل کشوهاموندوامتیازی کم نشدخریدکمیته انضباطی واستیناف وکمیته اخلاق چون حکومتی بودتهدیدکارمندان فدراسیون وسازمان لیگ وکمیته هاوداورا وامتیازگرفتن ازهمه ارکانها فوتبالی کسی هم که مثل فردوسی پوروهمچین کسانی که چوب لای چرخشون میذاشتن کارشون ازدست میدادن الان هم میثاقی خبرنگارروزنامشون نشوندن جای فردوسی پور الان دیگه خیالشون هرفسادوگندکاری کنن میثاقی نمیادافشا کنه الان هم سقف قراردادهارودورزدن کسی کارشون نداره ..ولی هرهفته دارن باسپاهان وپرسپدلیس تراکتوروبقیه تیمها جنگ میکنه که نکنه کسی بیاد بگه قراردادهای کیسه روهم بیارببین چطورتیمی که پارسال به گفته خودشون ۴۶۰میلیاردهزینه کردن امسال سقف ۳۵۰میلیاردسقف قراردادرهایت کردن ..اول گندکاری هاتیمت حساب کن بعدیه گزارشگرومجری چطورمیتونه درحق کیسه ظلم کنه همیشه هم هرچی افشا کردچون که حکومتی بودین روش روپوشوندن
  • معرفی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    جدیدا رو اگه با عکس و برشی از صداشون معرفی کنید خیلی خوب میشه. یکی دوتاشون خوبن
  • محمدرئیسی IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    عادل فردوسی پور عالی بود مثل عادل دیگه زائیده نمیشه و۸۰درصد ایران طرف دار های عادل هستند
  • محمد رئیسی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    عشق یه کلام عادل وسلام
    • علی هستم IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      عشق فقط تاج، تاج، تاج، خخخخخخخ
  • زنیب رضایی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    خفن
  • ناشناس IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    رفتنش خیلی بهتره خودش هم نمی دانست چه میگه چه برسد به مردم
  • علیرضا US ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    هیچکی عادل نمیشه،هیچکی
    • یه بنده خدا IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      خوب معلومه هیچکس عاد ل نمیشه کل برنامه و‌کسایکه دعوت میکرد و سبک کارشناسی داوری در خدمت تیم مورد علاقه اش پرسپولیس بود این ادمو کشکی بزرگ نکنه این رسانه رو‌نمیشناسه ....و‌کار کردن در یک سازمان و انجام وظیفه تحت یک مدیری را بلد نبود.‌.‌‌
  • زنده بادایران عزیز IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    همچین نوشته زنگ خطر انگار قحطیه مجری اومده
  • حمید IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    دیگه کی شبکه های ایران رو میبینن اوایل خوب بود بعد شد فقط فوتبال الان فقط نتیجه فوتبال تلویزیون تو ایران داره به فراموشی می‌ره آمار بازدید برنامه‌ای تلبیوم را ببینید
  • امیرحسام الماسی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    خودش رفت ؟ بابا ازش پرسیدن باز دوس داری گزارش کنی؟ بدبخت بغض کرد میخواست جونش در بره
  • محمد IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    باید از مجری های محبوب تقاضا کرد و بهشون آزادی عمل داد.مجری های فرمایشی،عامل فاصله گرفتن از،صدا و سیما هستند
  • بی تا IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    ببخشید اما برن به .... مگه چهره کم هست خدا میداند از اول فقط جواد خیابانی هیچوقت از عادل خوشم نمی اومد. بهتر. برای مردم کار می کنند
    • امیررضا IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      آفرین فقط آقا جواد که بنده ی پول وشهرت نیست
  • طرفدارفوتبال IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    هردوخوب وعالي بودن
  • امیر ۳۳۰۵ IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    عادل رو همه فوتبال دوستان می شناسند و حتی منتقدان برنامه 90 به این قضیه اذعان داشتند که شخص عادل یکی از تواناترین مجریان و گزارشگران ورزشی است حالا هر کسی نظرش برای خودش محترم
  • ناسناس IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    غصه نخودید تامهران رجبی هست
  • حامد IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    زنده باد ایران.. کسی که اینجوری قید کشور و پرچم و وطنش را میزند به درک که رفتن..پرچم ایران همیشه بالاست عادل هر چه خوب باشع وقتی دلش و قلبش غربی هست بروه به در همون کشورهای غربی . ایران سرافراز بدست شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهیدان مقاومت و امنیت سرافراز شده نه با حرف زدن امثال عادل و جاودان و.... بروند پیش همون اونا که گولشون خورده اند
  • اهوازی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    هر کی رفت بسلامت خودشون توهم زدن فکر می کنن نباشن تلویزیون لنگ میزنه اتفاقا بهتر قدیمیا برن تا جا برای جوانان و بقیه جا باز بشه
  • فثی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    عادل یک مرد واقعی چون فهمید صدا سیما همشن دوزن جلو دوزی گرفت پاپوش درست کردن خراج کردنش
  • امید IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    خوبه که امثال محمدی مرام تا قبل از اینکه تلویزیون بزرگشون کنن فقط توی دورهمی ها برا جوک گزارش میکردن حالا برا ما کلاس میذارن بابا دست تلویزیون رو ببوس کی تورو میشناخت و کجا گزارش کرده بودی مابقی هم از این بدتر بودن عادل تو برنامه های مسابقه ای رفت و رفت تا بالاخره...
  • سلام US ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    عادل را همه دوست دارند چه بخواهیم چه نخواهیم ..
  • عبدالسلام US ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    عادل حرف نداردعالی است همه او را دوست دارند چه بخواهی چه نخواهی تمام،،،،
  • هادی IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    عادل نمک خورد و نمکدون شکست, فکرکرده که کیه. مگه همین شبکه سه سیما و 20 سال پشت برنامه ی نود عادل نبود? خود سازمان صداو سیما آوردش بزرگش کرد,اصلاً نمیدونم چرا تو ایران هرکی مشهور میشه لگد پرت میکنه. خوبی که از حد بگذرد , نادان خیال بد کند.
  • korosh IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    به اون دسته از عزیزانی که میگن بره به درک که رفت یا اینکه میگن مگه عادل کیه باید بگم بهشون که اخه دوزاری توچی از عادل میدونی که بهش توهین میکنی اونایی از عادل بدمیگن وبدشون میاد که همیشه عادل گندکاری هاشونو برملا کرده پس لطفا شما سکوت کنین صدسال دیگه هم مثل عادل نمیتونن بیارن ❤👌🙏
  • امیر IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    اینا مجریان سفارتی هستن . بالاخره سفارتها خرج شون را میدن .و اینا باید از دستورات سفارت پیروی کنند . پس الکی ژشت مردمی نگیرند
  • میثم IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    حالا باز ناعادل کیروشی پور یه ته صدایی داشت ولی جاودانی و محمدی مرام دیگه خیلی فاز برداشتن البته که مملکت پر است از انسان با استعداد فقط باید کشف کرد
  • داود IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    سلام.ببینید‌صداوسیمای‌ما‌هر‌موقع‌ریاستش‌عوض‌میشه‌کاملا‌سلیقه‌ای‌‌عمل‌میکنه‌و‌کل‌برنامه‌ها‌میره‌تو‌فاز‌جدبد‌در‌واقع‌ما‌مردم‌خودمون‌را‌باید‌باسلیقه‌آقایون‌‌خودمون‌را‌وقف‌بدیم‌یک‌نفر‌در‌برابر۸۵ملیون‌نفر‌‌میگه‌تو‌روزهای‌شادی‌هم‌باید‌گریه‌کرد‌بقیییه‌میگن‌چشم.‌مردم‌گریه‌کنید.‌مگر‌زمانی‌که‌ماه‌رمضان‌طنز‌پخش‌میشد‌عذاب‌الهی‌اومد‌که‌الان‌همه‌شبکه‌ها‌شده‌عزاداری‌بعد‌می‌خوای‌مخاطب.صبح‌تاشب‌بدو‌بدو‌کنه‌برای‌یک‌کیلو‌برنج‌و‌روغن‌شب‌بیاد‌این‌برنامه‌ها‌را‌ببینه؟‌محاله
  • سید مرتضی علم الهدی IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    علت رفتن اینها را کسی ظاهرا نمیداند.همه دلیل هایی که می‌آورند گمانه زنی است.به هر حال این افراد از قاب تلویزیون به شهرت رسیدند و جدایی آنها از تلویزیون ممکنه به دلایلی باشد که چندان خوشایند مردم نباشد.ولی از منظر من درست است که مردم ممکنه دیگه این گزارشگران را نبینند اما مهم تر اینست که این عزیزان از لذت تلویزیون و ارتباط با دوستداران خود محروم شدند.بنابراین من حیث المجموع بیشتر خود این عزیزان ضرر کردند تا مردم.اگه واقعا رفتن اینها از تلویزیون دائمی باشد صدا و سیما قادر است چهره هایی تازه و هنرمند بتدریج رو کند.
  • رضا IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    ببینید عادل رفت اره سواد داشت و غیره این جاودانی چی داره که با رفتنش اینقد شو میکنید چی داشت ی ادم که اصلا به بیننده احترام نمیزاشت و در کمال پررویی از از تیم محبوبش ریال طرفداری میکرد که این رو مرحوم صدر لو داد ایشون اصلا سواد فوتبالی نداشت وقتی تیمش میبرد اخر برنامه بل یک چهره خندان میومد رو انتن وقتی میباخت اونقد این چهره غمگین مشخص بود اون محمدی مرام هم اصلا گزارشگر خوبی نبود بیخودی گندش کردن فقط بلد بود وقتی ریال گل میزنه شرو کنه به داد زدن ولی چرا فردوسی پور حیفه واقعا حیفه ولی اقای فردوسی پور نباید زیر پای مجری ها بشینی اینکار خیانته ها
  • عاغ SE ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    جاودانی آدم خیلی پست ودروغ هستش این مردک بازنشسته شده ورفته چقدر چموشه این شخص
  • علی NL ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    به درک گردو از باغ قهر کنه دوتا گردو به نفع ساحب باغ
  • درویش US ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    چیه تا یه خبری میشه میگین کشور ما شهید داده . الان اگه شهیدان زنده بودن با این مسئولین بی‌عرضه هیچ وقت خودشونو به کشتن نمیدادن تا یه سری مفت خور بیسواد بیان برای کل کشور تصمیم بگیرن.
  • علی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    اینقدر جوانهای خوب وعالی درایران هستش که اگرهمه مجریان،، بازیگران و... بروند، ! به راحتی جاشون پرمیشه. مگراینکه بعضیا بخوان. باتبلیغ یکی را ببرن بالا یکی را بیارن پایین. والا هزاران جوان میتونن جای هرکدام ازاینها رابگیرند.. زیاد ناراحت رفتن مجری نباشبد!!
  • علی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    هرکسی درهرجایی، پستی،، و... یک روزمیاد، یک روزمیره!! خیلی طبیعیه،،، مهم این هست که. باامدن. ورفتن. اینها، چیزی عوض نمیشه.. تلویزیون کارخودش میکنه. مطمئن. باشید ازاونا بهترخواهدامد.، ازپارسال یه. جوراه افتاده،، این جوگیریها تمام میشه... اخرسر همونهایی پشیمان میشن که رفتن نه تلویزیون!؟
  • روحی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    نابغه ای مثل عادل برا هر کشوری آرزویه.. ولی افسوس که مدیران زورگو وبی سواد نمیزارن
  • مجید IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    روغن ریخته را نزل امامزاده نکنید که منت سر مردم بزارید دیگه از قراردادهای میلیاردی خبری نبود مجبور بود بین تی کشیدن در صدا وسیما و استعفا یکدومش را انتخاب کنه
  • ابراهیمی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    اینقدر مجریهای ارزشمند هستند که برای دوربین له له میزنن که نیازی به این آدمهای مشکل دار نیست
  • الوک IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    خب رفت که رفت هر آمدی یک رفتی دارد شما فکر می کنید که عادل یابقیه که رفتن دنیای فوتبال ما به پایان رسید نه مثلاً اون مردک میرزایی که رفته برای معاندین برنامه اجرا میکند. میدان تلاش همیشه باز است شاید عادل بتواند طور دیگری به ورزش خدمت کند یا هر کسی دیگر. فوتبال ما چند سال عمر می کند. چه پیشرفت هایی داشته تا این تاریخ گزارشگران چه گلی بسر فوتبال زدند این یکی آخری خیابانی چه کرد اخیراً فهمیده که برای مردم و جوانان کاری نکرده واقعاً خنده دار نیست. اخویا فوتبال ما مریض اندر مریضه در این فوتبال مافیای پول حاکم شده واقعاً کدامیک از بازیکنان ما این قدر ارزش مالی دارند اگر هست پس چرا کسی در دنیا این بازیکنان را دعوت نمی کند هر سال از این باشگاه به آن باشگاه میروند و کاسه لیسان فوتبالی هم توی بوق کرنا می‌کنند بیا و ببین. رسانه‌ها هم بخشی از ویرانی فوتبال هستند هر دم سازشان برای کسی کوک می شود باید اصلاح کرد فوتبال کار دارد.تا فوتبال شود یعنی ما حرفه‌ای هستیم یکی دو بازیکن برای تیم ملی می دهند باشگاه تعطیل میشود این حرفه ای یا مافیایه . اگر چند بازیکن مصدوم بود باز تعطیل می شد. نه ،?؟؟؟
  • رسول IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    آخه من نمیدونم اونهایی که از عادل بد میگن از اون خوبتر دیدن که به اون بد میگن همین آقای میثاکی که لنگی خالص هست و نمیتونه حرف روزمره‌اش رو بزنه یک سری ها هستن حمایتش میکنن به خدا این بابا پادو عادل بود وباید به قول یک بنده خدایی حق رشدش وبه عادل میداد که گندهش کرد حالا این بابا واسه عادل خان چهار تایی میاد ای روزگار یادت باشه با عادل چه کردی که حقش نبود
    • علی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      چون گزارشگرخوب هست ه کارکرد وازصداوسیما استعفادادبایدبریم التماسش کنیم برگرد هرکه خواست خدمت کنه بسم الله جوانان این مملکت دیگه استعداد گزارشگری ندارن دیگه تعطیل شد اون ازدل همین جوانان زمانی پیداشد بنده خدا آقای رجبی شهبازی جون مثل حضرات به وطن پشت نکردن بایدبه شون توهین کرد عادلان بارش بسته دیگه بذاره بقیه
  • Az IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    خلایق هر چه لایق گاهی افرادی هستن که زیادی بهشون بها می دن به خودشون غره می شن فکر می کنن خبریه!همونا دیگه لیاقت خدمت به مردم رو پیدا نمی کنن و می رن.همون بهتر که زودتر برن
  • محمد IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    عادل توقلب ماست توی قلب
  • کاظم IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    بابا جان تو این کشور ۸۵ میلیون چهار تا مجری پیدا نمیشه این همه جوان نمی تونید چند تا جوون بیارین
  • رسول IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    مجری خوب خیلی زیاد داریم، در این تحریم ها و مشکلات است که انسانها غربال میشوند... ان‌شاءالله دهه هشتادی ها جای این مجری ها رو میگیرند و ایران اسلامی رو آماده ظهور میکنند
  • محمدرضا IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    چه ایرادی داره که همه از صدا و سیما نون بخورن ، این همه جوان مستعد و بی پارتی دا ریم ، که به جارو کشی صدا و سیما هم دستشون بند نمیشه !
  • کیروشی پور IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    این دو مجری از موقعیت خودشون و تریبون برای منافع شخصی خودشون سؤاستفاده میکردن و فاسد بودن.بهتر که رفتن.کاش کامل بازنشست میشدن و دست از سر فوتبال بر میداشتند
  • علی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    ایران یعنی ۸۵ میلیون نفر،همه عضو یک خانواده ایم،بایدهوای یکدیگرراداشته باشیم،سعی نکنیم همدیگرراتخریب کنیم،ازامامان الگوبگیریم وبس
  • صفورا IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    محمدی مرام که کسی نمیشناختش توی همین صدا و سیما هم مطرح و معرفی شد و سریع نمکدونو شکست(البته شنیدم که چون رفته توی سکوی اینترنتی دیگه نمیتونه توی صداوسیما باشه) ، عادل هم که خودش خدای مافیاهاست و کل مملکت فعلا دارن روی موج بهم پاسش میدن و خودشم توی ابراست به لطف جناب فروغی که بهش لطف کرد و ازش یه قهرمان ساخت ...
  • احد IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    به درک...به وسیله صداوسیما به نون وآب رسیدن ولی حالا ناز میکنن
  • دوست دار فادل IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    زنده با عادل خان ایشالله هرجاهستی سالم وسلامت باشی به امید موفقیت های بیشتر شما دردل ماهستی همیشه دوستت داریم عادل خان کورشود چشم حسود
  • برنامه ۹۰ IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    پس از رفتن عادل فردوسی پور من دیگه شبکه سوم رو نگاه نکردم و کلا علاقه ای نداشتم به برنامه های جایگزین برنامه ۹۰ خیلی از دوستانم هم به این شکل بودن زیرا برای ما سوال شد که چرا یکدفعه این چنین شد در ضمن من هیچ وقت مسله ای رو تحلیل نمیکنم چون اکثرا ما ایرانی ها فقط الکی نقش یک تحلیل گر رو بازی می‌کنیم چنان قضاوت میکنیم و میگیم انگار تخصص ما همون مسله بوده🤩🤩👌👌
  • مجیدطالبی IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    هیچ نمیدانم.فقط همین را میدانم که امثال عادل،سرمایه هستند برای این کشور. خودزنی ممنوع.خلاص
  • ایرانی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    عادل فردوسی پور را ارزوست
  • آریو دلفان DE ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    معلوم نیست چرا حرف سلبریتی جماعت که میشه یه عده می افتن به جون هم. هیچی هم گیرشون نمیاد جز اعصاب داغون. بابا فردوسی پور خوب یا بد چی به ما میرسه. اینا خوباشون اگه سودی براشون نباشه حاضر نیستن یه سلفی با مردم بندازن. همه از بغل امثال ما آدم شدن حالا خودمون رو انداختن به جون هم.
  • حمید IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    شاید ۵۰سال طول بکشه تا کسی مثل فردوسی پور دوباره پیدا بشه .ولی خوب فردوسی پور میدونید ضد مصالح کشور کار میکرد ومدیران کیلویی واقازاده های مفت خور رو‌تو فوتبال اذیت میکرد ونمیزاشت راحت چند میلیارد بخورن .بله قربان گو هم نبود که بهش بگن با این کاری نداشته باش این خودیه اون ناخودیه .درست نثل علی کریمی وعلی دایی ومهدوی کیا یک چیزی داشت به اسم شرف که بنفع مردم حرف میزد از حکومت ومسولان نالایق هم انتقاد میکرد .مجری باید بیاد از هر چیزی که اتفاق میفته تعریف وتمجید کنه چه معنی داره با نماینده مجلس کل کل کنه .واقعا که متاسفم برای خودم وهمه مردم ایران پرست که اگه حرف حق رو بزنیم میشیم فاسد ضد انقلاب .کشوری که باسواد اشو فراری میده وافغانی وارد میکنه بجاش قطعا فقط درجا میزنه واخرشم سقوط میکنه .
  • مجید حاجی پور ال بویه IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    عادل فردوسی پور مرد بود نه مثل. میثاقی پست
  • سام IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    صدا و سیما بهتر است قدر مجریان و گویندگان قدیمی را بداند و حفظ آنان بیشتر تلاش کند، مجریان و گویندگان و گزارشگرانی حدید صدا و سیما بشدت ضعیف و بابل. هستند، مجریان و گزارشگران جدیدی که مشخص است از سواد ورزشی و بیان بسیار کمی برخوردار هستند، اگر به گزارشهایی که روی مسابقات ورزشهای رزمی دقت کنید به سرعت متوجه اشتباهات گفتاری آنان میشوید ، حتی نام فنون را نیز به غلط میگویند! بهار است قبل از به کار گرفتن نفرات حدید آنان را در کلاسهای تخصصی آموزش دهند، تا لااقل نام فنون کارانه و تکواندو را از هم تشخیص دهند. فن بیان طلبشان!
  • مجید IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    همه ما میمیریم وحقیقت برایمان روشن میشه اخرت رو مفت نفروشین حمایت از کسی که به دشمن پناه برده شما رو شریک در گناهش میکنه دنیا محل امتحانه اینو موقع جون دادن بهتر میفهمیم بیشترین حسرت رو اونایی میخورن که مفت باختن
  • بیدار IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    چرا ملت همیشه سر چیزهایی یا کسانی بحث می‌کنند که بی ارزشه اونا هیچ غمی جز منافع خودشون ندارن اصلا به هیچ چیز جز این فکر نمی کنند .چرا باید از اونا بت بسازید .شما ۸۰ یا ۹۰‌میلیون جمعیت رو ول کردین به یک نفر چسبیدین .بی عیب فقط خدایه .هر کسی تا زمانی قابل تحسینه که خوب باشه .بعد‌از اون باید راه جدا بشه .
  • احسان IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    اووووف.فکرش رو بکن.بازی بارسا من سیتی گزارشگر مهران رجبی😂
  • امیرعلی باقری IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    مشکل خود حکومت است که دوست داشت از چهره های انقلابی استفاده کنه و نتیجه اش رو هم داره می بینه.حذف بی دلیل عادل فردوسی پور و کار ندادن به امثال مزدک میرزایی ها باعث شده که بقیه هم ساز جدایی کوک کنند و اینچنین ریزش مخاطب رو در رسانه ها شاهد باشیم
  • محمد IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    تورو خدافوتبال۱۲۰دوباره بدیدبه عادل.حیف وصدحیف.اب درکوزه وماتشنه لبان میگردیم،،،یاردرخانه وماگرد جهان میگردیم.ازماست که برماست
  • رضا IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    شماها کنار. می کشید وقدرت نفوذتان اجازه نمی دهد که افراد توانمند دراین عرصه واردشوند ازحسادتان یا سیاسی بودنتان نوعی سنگ لای چرخ گذاشتن است
  • محمد IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    به سهم خودم از زحمات همه مجریان سابق تشکر می کنم و خوش امد به مجریان جدید میگم بنده یادمه وقتی امثال اقای فردوسی پور امدن اون موقع هم یک عده موضع منفی گرفتن ولی چون فضای مجازی نبود خیلی اشکار نشد فقط یادمان نره قرار نیست به هم توهین کنیم وقرار هم نیست صدا و سیما تا اخر دست یک عده باشد ممنون از همه اونهایی که قلبشون برای ایران عزیز می تپد
  • حسینی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    عادل, عادل است
  • محمد IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    عادل هر عیب و ایرادی هم که داشت حداقل دزد نبود ،دروغگو نبود ، ریاکار نبود ،چاپلوس نبود ، و در یک جمله انسان صادق و درستکاری بود .
    • اصغر فرهادی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      در اصل یک مرد واقعی بود نه مثل مجری نمک نشناس فوتبال برتر
  • تقی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    ولی به جای عادل وجاودانی آقای یوسفی روداری ای کاش به جای آقای محمدی آقای یوسفی رو مجری برنامه گزارش ورزشی می کردند
  • محمد IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    هر کس میاد یک ذره معروف میشه گذشته خودش از یاد میبره و برای همه شاخ و شونه میکشه
  • رحیم US ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    هرچیزی در صدا و سیما را ارتباط به عادل فردوسی پور میکنید،طرف ۳۵ سال بیشتر که نباید بمونه ،بزارین جوانها بیان،هرکس بازنشسته شد باید بره
  • کاوه IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    به نظر من عیب بزرگ مسئولان ما و بویژه صدا و سیما این هست که به ورزشکار ها مجری ها بازیگر ها و....‌‌این قدر بها میدن و در برنامه های مختلف با موضوعات متفاوت از اونا دعوت می کنن و اجازه اظهار نظر در مورد هر موضوعی رو بهشون میدن و به این ترتیب بزرگ شون می کنن و بعد یک باره می خوان جلوشون رو بگیرن!!! چه معنی داره که یه ورزشکار بیاد در صدا و سیما یا هر تریبون دیگه در مورد هنر یه سیاست و یا اقتصاد و یا دین و مذهب نظر بده اون فقط می تونه بطور تخصصی در مورد ورزش و مسائل مربوط به اون نظر بده تازه اگه صاحب نظر باشه و یا یک بازیگر و یا یک مجری و گوینده ویا.... در مورد مسائلی که در تخصص اونا نیست؟؟؟!!(در صورت صاحبنظر بودن) به نظر من این مشکل رو باید مسئولان در هر زمینه ای جلوش رو بگیرن تا این مسایل پیش نیاد و افراد خود بزرگ بینی درشون تقویت نشه البته ما مردم هم باید خودمون متوجه این مسائل باشیم و بی جهت کسی رو بزرگ نکنیم من به این ورزشکار هاکار ندارم بقول امام علی(ع): حق را با افراد نسنجید بلکه افراد را با حق بسنجید یعنی ملاک تون برای شناختن و خوبی و بدی افراد حق باشد والسلام
  • پژمان IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    راه باز جاده دراز.
  • Esd IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    به سلامت .آدم قحطی که نیست .اتفاقا وقت رفتنشون بود
  • حکیمم IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    کل صدا و سیما فدای یک تار مو عادل فردوسی بشن
  • داریوش IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    تعارف که نداریم.بهتر است افراد خود راضی و آتیش بیار معرکه بروند و چهره های جوان با اخلاق جایگزین شوند. با این شرایط معلومه که به یه عده مزدور هم فشار میاد والسلام
  • جاد IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    برو بابا..حالا انگار دنیا به آخر رسیده..فوتبال برای مردم نون نمیشه..چهرهای تکراری
  • عابد IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    عادل بی نظیره هیچکس جای خالی او را پر نخواهد کرد937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی