عکس| مهاجم سابق پرسپولیس دلتنگ یک تیم دیگر شد!/ تو در آنجا، من اینجا بی‌قرارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق پرسپولیس و تراکتور با انتشار تصویری در فضای مجازی برای تیم سابقش ابراز دلتنگی کرد.

محمد عباس‌زاده در ۲ فصل گذشته آمار درخشانی را با پیراهن تراکتور از خود بجا گذاشت. این بازیکن عباس‌زاده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ با زدن ۴ گل در ۵مسابقه ازسوی نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین مهاجم در این مرحله انتخاب شد و در فصل ۲۰۲۰–۲۰۲۱ با زدن ۱۲ گل در لیگ برتر بعد از سجاد شهباززاده و گادوین منشا سومین گلزن برتر لیگ شد و با گل‌هایش نقش مهمی در کسب مقام چهارمی تراکتور داشت.

عباس‌زاده فصل گذشته نیز آمار گلزنی خوبی زیر نظر پاکو خمز بدست آورد اما در پنجره تابستانی نقل و انتقالات به فولاد خوزستان پیوست.

مهاجم سابق تراکتور در فولاد اهواز که با بدترین شروع تاریخ این تیم در لیگ برتر بخاطر چهار شکست متوالی همراه شده روزهای خوبی را پشت سر نگذاشته و البته تنها گل فولادی‌ها از ابتدای فصل تا بدین جا را همین بازیکن به ثمر رسانده است.

اکنون عباس‌زاده به یاد تیم سابقش افتاده و با انتشار تصویری هوایی از شهر تبریز و ورزشگاه یادگار امام (ره)، ایموجی‌های قلب قرمز و یک تراکتور را به اشتراک گذاشته است.

عباس‌زاده با انتشار یک استوری برای تیم سابقش نوشت: «تو در آنجا، من اینجا بی‌قرارم! دل صبری تو داری من ندارم.»

عکس| مهاجم سابق پرسپولیس دلتنگ یک تیم دیگر شد!/ تو در آنجا، من اینجا بی‌قرارم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حمید IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    بیخود کرده این پست رو گذاشته ' بازیکن هر تیمی باشی و حقوق ازش میگیری بایست هوش و هواس و دلت اونجا باشه ' هر بازیکنی بایست اینجور باشه
    • ناشناس TR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      بیخود. رو پایتخت نشین ها کردن چطور بازیکن های که از لنگ و کیسه جدا میشن میرن تیم جدید لوگوی تیم جدید رو می‌بوسن شما حمله می کنید به بازیکن میگید چرا لوگوی تیم جدیدت رو بوسیدی اما به تراکتور رسیدنی این طور نظر میدید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی