پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳
۰ |
۰
چمن ورزشگاه آزادی برای نیمار بهتر می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام شرکت توسعه و تجهیز چمن استادیوم آزادی برای بازی نساجی – الهلال شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

چمن استادیوم آزادی بعد از سال‌ها این فصل شرایط نا مساعدی پیدا کرده! این در حالی است که در سال‌های اخیر استادیوم آزادی همیشه مخمل بوده و به زعم خیلی‌ها بهترین چمن فوتبال کشور بود. به یکباره و با آغاز بازسازی استادیوم آزادی چمن این استادیوم شرایط بدی پیدا کرد که دلایل متعددی برای آن مطرح شد. برخی می‌گویند عمر چمن تمام شده و باید تعویض شود اما برخی هم بر این عقیده اند حضور ماشین آلات در استادیوم آزادی و عدم برنامه ریزی برای نگهداری از چمن موجب این وضعیت شده است.

به هر صورت شرکت توسعه و تجهیز قول داده که چمن استادیوم آزادی برای بازی با الهلال بهتر می‌شود. این وعده‌ای است که صادق درودگر، مدیر عامل باشگاه نساجی آنرا بر زبان آورد. او گفت: روند ترمیم و بازسازی ورزشگاه رضایت‌بخش بوده و همچنین عملیات احیای چمن نیز به سرعت در حال انجام است و شرایط ورزشگاه بهتر از بازی پرسپولیس و النصر خواهد شد.

متاسفانه چمن استادیوم آزادی برای بازی با النصر اصلا آبروداری نکرد و موجب شد تا بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم به شدت بعد از بازی از کیفیت چمن انتقاد کنند و گزارشگران و خبرنگاران عربستانی هم به این موضوع اشاره کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی