نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نگرانی بزرگ پرسپولیس قبل از بازی حساس/ یحیی شخصا پیگیر وضعیت پدیده سرخ‌ها شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس، پیگیر وضعیت محمد عمری شد.

بعد از برتری شیرین تیم ملی امید مقابل تایلند در بازی های آسیایی،اتفاق تلخی برای محمد عمری رخ داد و ستاره جوان فوتبال ایران با افت شدید فشار و سرگیجه مواجه شد. همین موضوع باعث شد تا این بازیکن به بیمارستان منتقل شود و تحت مراقبت قرار بگیرد.

قرار بود این بازیکن به همراه دو نماینده دیگر پرسپولیس در تیم امید دیشب راهی دوحه شوند تا برای بازی با الدحیل در تمرینات پرسپولیس حاضر شوند. با این وجود پرواز عمری به دوحه کنسل شد. تا زمانی که وضعیت او پایدار نشود، این بازیکن اجازه پرواز نخواهد داشت.

یحیی گل محمدی که حساب زیادی روی این بازیکن باز کرده بود، از این اتفاق تلخ به شدت نگران شد و خودش شخصا پیگیر وضعیت سلامتی عمری شد. در این باره گفته می شود وضعیت عمری نسبتا خوب است و او احتمالا امروز از بیمارستان مرخص می شود. با این حال نظر نهایی را پزشکان متخصص بعد از انجام آزمایشات نهایی خواهند داد.

پرسپولیس برای بازی حساس با الدحیل چند غایب دارد و اگر عمری هم به این بازی نرسد، شرایط این تیم سخت خواهد شد. از همین رو گل محمدی نگران وضعیت عمری است و اصلا دلش نمی خواهد در آستانه بازی حساس مقابل الدحیل یکی دیگر از ستاره های تیمش را از دست بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدعلی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    به امید خدا عمری شرایط خوب را پیدا میکند وبه پرسپولیس درمقابل الدحیل کمک خواهد کرد. فقط امیدوارم هم پرسپولیس وهم تیم امید با ۱۳بازیکن در اسیا ابروداری کنند.چون الدحیل میزبان وبازیکنان بزرگی دارد که یک امتیاز بازی پرسپولیس را امیدوار نگه میدارد ولی تیم امید اگر بعد از بازی با هنگ کنک با کره بازی کند احتمال صعودش بسیار کم رنگ خواهد شد.فدراسیون با سپاهان باید تعامل میکرد حداقل در این مرحله بازیکنان امید سپاهان قربان زاده ویوسفی به تیم امید ملحق میشدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی