نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
کریستیانو رونالدو
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اسطوره پرتغالی از بازی فوتبال لذت می‌برد و بسیار راحت‌تر از قبل با مردم ارتباط برقرار می‌کند. او زمین تا آسمان تغییر کرده است.

به جرات می‌توان گفت که دسامبر ۲۰۲۲ ماهی است که کریستیانو رونالدو ترجیح می‌دهد فراموشش کند. همه رویاهایی که در زمان رسیدن به جام‌جهانی قطر تصور می‌کرد دود شد و وارد بدترین لحظه دوران حرفه‌ای خود شد. این ناکامی به دلایل مختلفی اتفاق افتاد: رابطه او با تیم ملی، این واقعیت که اولین بار بود که هواداران پرتغالی آشکارا از او انتقاد می‌کردند، و همچنین به این دلیل که او به دنبال ترک منچستریونایتد در پی پیوستن به یک باشگاه بزرگ در اروپا بود، اما این اتفاق رخ نداد.

کریستیانو برای اولین بار تسلیم فشارها شد. او به خیلی چیزها از جمله ماندن یا نماندن در ترکیب ملی شک داشت، اما اسطوره پرتغالی موفق شد از یکی از بدترین لحظات زندگی ورزشی خود قدرتمندتر بیرون بیاید.

متواضع‌ترین کریستیانو

بازیکن سابق باشگاه اسپورتینگ، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس به خانواده خود پناه برد و بیشتر شبیه انسان‌های عادی شد. او پس از جام جهانی اذعان کرد که بسیاری از اوقات وقتی در اوج هستید از واقعیت غافل می‌شوید. اکنون او شادتر است و از زندگی بدون فشار لذت می‌برد.

انتقال او به النصر به او چیزی را که نیاز داشت اهدا کرد: توانایی بازی برای لذت و شادی در مرحله‌ای که مانند ۱۰ سال پیش خود نیست. برخی چیزها تغییر نکرده‌اند: او هنوز در بهترین حالت خود کار می‌کند، فیزیک بدنی‌اش همچنان پابرجاست و عطش گلزنی را از دست نداده است.

روزگار متفاوت کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی/ CR7 تغییر کرده است!

او تغییر کرده است

کریستیانو رونالدو از آن دسته بازیکنانی بود که کمتر به کنفرانس مطبوعاتی می‌رفت و از ارتباط با رسانه‌ها اجتناب می‌کرد. همه چیز تغییر کرده است: او اکنون برای سخنرانی در هر کمپ تمرینی پرتغال حاضر می‌شود و با مطبوعات مهربان است.

نزدیک‌ترین افراد به او می‌گویند که او فرد دیگری شده است. به همه نزدیک‌تر شده و در زمین به یک الگو تبدیل شده است. رونالدو فهمیده که بازی همیشه نباید از طریق او انجام شود. او آنجاست تا کمک کند و کاری را که در آن ماهر است انجام دهد: گلزنی.

بازیکن سابق رئال مادرید چیزهای جدیدی را در کشورهایی که قبلا هرگز به آنها سفر نکرده بود تجربه می‌کند، مانند ایران، جایی که مورد استقبال رئیس دولت قرار گرفت. هزاران نفر از هواداران از فرودگاه تا هتل او را دنبال کردند. در واقع، او مجبور شد شب از پنجره هتل سرش را بیرون بیاورد و از هواداران بخواهد کمتر سر و صدا کنند زیرا او نیاز به استراحت دارد. او همچنین انسانی‌ترین و مهربان‌ترین جنبه خود را نشان داد و به طور خصوصی با یک کودک معلول و یک هنرمند ملاقات کرد.

CR7 بدون فشار زیاد همچنان به لذت بردن از فوتبال ادامه می‌دهد و در نتیجه به مردم نزدیکتر می‌شود. او احساس خوبی دارد و می‌خواهد بدون فکر کردن به آینده رو به جلو حرکت کند. هدف اصلی او حضور ۱۰۰ درصدی در یورو ۲۰۲۴ است، اما ماها که او را از نزدیک دنبال کرده‌ایم، می‌دانیم که او با گوشه چشم به جام‌جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا و مکزیک نگاه می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیکن تاریخ فوتبال کیست؟ رونالدو، مسی، مارادونا یا...؟ هوش مصنوعی یک بار برای همیشه به این بحث پایان می‌دهد/ نظر شما چیست؟

روزگار متفاوت کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی/ CR7 تغییر کرده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا US ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    در عوض هر بازیکن مربی خارجی ایران میاد ما جوری برا پولش سر میدونیمش که تا مرز دیوونگی بره و در نهایت با زور شکایت پولشونو میدیم و البته ما با فرهنگیم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی