نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
ویکتور اوسیمن
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ویکتور اوسیمن به جز یک مورد، تمام عکس‌ها و اشاره‌ها به ناپولی را از رسانه‌های اجتماعی خود حذف کرده و قصد شکایت از باشگاهش را دارد.

ویکتور اوسیمن جرقه جنگ نقل و انتقالات لیگ برتر را برانگیخت. این مهاجم تمام تصاویر مربوط به ناپولی را از رسانه‌های اجتماعی خود حذف کرد. و اگر بخواهد در زمستان باشگاهش را ترک کند بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری مطمئناً علاقه‌مند به جذب او خواهند بود.

چلسی به شدت به یک مهاجم جدید نیاز دارد و شماره ۹ را برای پنجره نقل و انتقالات ژانویه در نظر گرفته است. آنها همچنین به ایوان تونی نگاه می‌کنند اما می‌دانند که مهاجم برنتفورد طرفدار انتقال به رقیبشان آرسنال است. توپچی‌ها هم می‌توانند به اوسیمن علاقه داشته باشند، و پیرز مورگان که از هواداران سرسخت این تیم است از میکل آرتتا می‌خواهد این انتقال را انجام دهد.

منچستریونایتد باشگاه دیگری است که در تابستان به شدت با این بازیکن نیجریه‌ای پیوند خورده بود. اریک تن‌هاخ مشتاق خرید هری کین بود اما در نهایت یونایتد ۷۲ میلیون پوند برای راسموس هویلوند هزینه کرد. با این حال، شانس جذب اوسیمن ممکن است بسیار وسوسه‌انگیز باشد، زیرا او ۶۲ گل در ۱۰۷ بازی برای ناپولی به ثمر رسانده است. تاتنهام پس از انتقال هری کین به بایرن مونیخ در تابستان به دنبال جایگزینی برای او می‌گردد. اگرچه آنها فصل را با سرمربی جدیدشان آنگه پستکوگلو به خوبی آغاز کرده‌اند، اما هنوز یک گلزن قهار کم دارند.

نیوکاسل نیز می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌ها باشد زیرا آنها به دنبال قدرت‌نمایی در لیگ قهرمانان هستند. و ظاهراً آنها در ژانویه گذشته پیشنهادی دادند اما رد شد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول همیشه نشان داده که آماده ورود به بازار برای یک مهاجم جدید هیجان‌انگیز است.

آقای گل تمام عکس‌هایش با پیراهن آبی را از اینستاگرام پاک کرد؟/ تیم‌های بزرگ لیگ برتری در پی شکار شکارچی بزرگ

اوسیمن ۲۴ ساله در فصل گذشته ایتالیایی‌ها را با ۲۶ گل به قهرمانی سری آ رساند. اما ناپولی فصل جدید را خوب شروع نکرده و از پنج بازی ابتدایی خود فقط دو برد به دست آورده است. آخرین بازی آنها تساوی ناامیدکننده ۰-۰ مقابل بولونیا بود. اوسیمن که یک پنالتی را از دست داد، پس از اینکه توسط رودی گارسیا به بیرون کشیده شد خشمگین شد، اما بعدا از رفتارش عذرخواهی کرد.

اما پس از آن که ناپولی چندین ویدیو را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد که به نظر می‌رسد اوسیمن را به سخره می‌گیرد، درگیری به وجود آمد. یکی از کلیپ‌ها نشان می‌دهد که مهاجم مقابل بولونیا درخواست پنالتی می‌کند با شرح «لطفاً پنالتی را به من بده» و بعد آن را از دست می‌دهد. این کلیپ از صفحه رسمی ناپولی حذف شد. ویدیوی دیگری به طرز عجیبی اوسیمن را با نارگیل مقایسه کرد، در حالی که ناپولی هنوز هیچ یک از این کلیپ‌ها را تایید نکرده است. اوسیمن قصد اقدام قانونی علیه باشگاه دارد و ایجنت او رابرت کالندا این کار باشگاه را غیرقابل قبول دانست.

دوران اوسیمن در ناپولی ممکن است به پایان برسد، و او به جز یک عکس در اینستاگرامش، تمام نام‌های باشگاه را از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی‌اش حذف کرده است.

بیشتر بخوانید: رفتار عجیب باشگاه ناپولی؛ ستاره تیم مسخره شد!/ اوسیمن شکایت می‌کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی