خبرورزشی‌گردی| جباری: مربیان استقلال عدالت را رعایت نکردند/ مدیران استقلال حق من را نمی‌دهند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجتبی جباری در دوران بازیگری همواره به عنوان بازیکنی شناخته می‌شد که بیشترین چالش را با کادر مدیریتی باشگاه استقلال داشت و البته گاهی اوقات با مربیان هم کارش به اصطکاک می‌کشید.

یکی از بازیکنانی که طی دوران حضورش در استقلال بارها با مربیان و مدیران باشگاه دچار اختلاف شد، مجتبی جباری بود. هافبک فوق‌العاده تکنیکی که این روزها از هیاهوی فوتبال فاصله گرفته و کتاب‌فروشی باز کرده است!

در روزهای پایانی شهریور سال ۱۳۸۷ جباری با کادر مدیریتی باشگاه به خاطر عدم دریافت مطالبات خود دچار مشکل شد و حتی از تمرین هم قهر کرد. البته او برگشت و روز هشتم مهر ماه سال ۸۷ در گفت‌وگویی با خبرورزشی از این‌که مقابل راه‌آهن بازیکن تعویضی بود، ابراز دلخوری کرد. جباری در این مصاحبه مدعی شد اگر آمادگی لازم را نداشت، کادر فنی باید او را روی سکوها می‌فرستاد و اصلا اسمش را در لیست ۱۸ نفره نمی‌گذاشت اما مربیان نام جباری را در فهرست گذاشتند. جباری از این مسئله ناراحت بود و در این گفت‌وگو اعلام کرد مربیان استقلال رعایت عدالت را نکردند چون برخی از بازیکنانی که از لیست ۱۸ نفره خط خوردند، در تمرینات قبل از مسابقه با راه‌آهن به‌طور کامل حضور داشتند اما این مسئله برای کادر فنی مدنظر قرار نگرفت.

هافبک تکنیکی استقلال در ادامه مصاحبه‌اش با خبرورزشی از عدم تحقق وعده‌های داده‌شده به خودش و سایر بازیکنان هم انتقاد کرد و مدعی شد هیچ پولی اضافه بر سازمان نمی‌خواهد بلکه فقط حقش را می‌خواهد اما هنوز نتوانسته مطالبات خود را از استقلال به طور کامل بگیرد.

خبرورزشی‌گردی| جباری: مربیان استقلال عدالت را رعایت نکردند/ مدیران استقلال حق من را نمی‌دهند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی۸ IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    کیسه حق همه را به نوعی یه جوری ضایع کرده چون مدیران هاپولی میکنن پول کیسه تنا را

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی