نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پرسپولیس باید ببرد، چه با ستاره چه بی‌بازیکن!/ بازی مرگ و زندگی یحیی همین بازی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس دوشنبه شب در حساس‌ترین بازی خود در لیگ قهرمانان در قطر مهمان الدحیل است، بازی مرگ و زندگی برای صعود...

این روزها خبرهای خوبی از پرسپولیس می‌شنویم؛ بازگشت امیری و ترابی به تمرینات گروهی بعد از طی مراحل درمانی زیر نظر کادر پزشکی، بازگشت سلمانی و احمدی به جمع سرخپوشان؛ عمری‌ نیز می رسد.

این یعنی در غیاب سرلک که محروم است، پرسپولیس سایر بضاعت انسانی خود را در اختیار خواهد داشت اما چرا رسیدن این بازیکنان اینقدر مهم است؟

چون پرسپولیس در شرایط بسیار خطیری قرار دارد. از همان روز قرعه‌کشی لیگ قهرمانان مشخص بود که از این گروه النصر عربستان بالا می‌رود و جنگ بر سر سهمیه دوم خواهد بود، آن هم بین پرسپولیس و الدحیل پرستاره! تیمی که برای تقویت خود «کوتینیو» را خرید، وینگر برزیلی بارسا و لیورپول!

اما آیا قدرت حریف و امتیاز میزبانی می تواند مانع اراده  ما شود؟ پرسپولیس باید ببرد، چه با همه ستاره‌هایش و چه با ۱۲ بازیکن که یکی از آنها آدام همتی باشد!

این کنایه علیرضا بیرانوند و یادآوری خاطره برانکو الان برای کل تیم پرسپولیس بسیار مهم است. این درست که بضاعت انسانی خیلی مهم است اما فوتبال ورزشی تیمی است و این «تیم پرسپولیس» است که به ۱۲ امتیاز برای صعود نیاز دارد.

پرسپولیس نباید روی امتیازات بازی برگشت در خانه النصر حساب کند، باید چهار بازی باقیمانده را ببرد. پرسپولیس فصل قبل در آسیا نبود و باید آن خاطره تلخ را با یک موفقیت بشوید.

باز هم تکرار می‌کنیم که بازیکن یا مهره خیلی مهم است اما در شطرنج فوتبال مهره‌های مهم هم فدای تاکتیک تیمی می‌شوند! پرسپولیس چه با ستاره و چه بی‌ستاره باید این بازی را ببرد؛ والسلام!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کمک قهرمان آسیا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    پرسپولیس تیم چهارم این گروه میشه و بازگشت شکوهمندانه ای به لیگ برتر با مدیریت مهدی تاج فرمانده قهرمانیهای پرسپولیس خواهد داشت ، پرسپولیس قهرمان کوچه های خلوت تهرون با فشار کمیته افشار و امثالهم !!
    • علیرضا سرخ دل IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      پس یعنی کیسه در کوچه های خلوت هم نمی تونه قهرمان بشه
  • زهرا IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان
  • آریا US ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    ترکیب ترسو بکار تیم نمیاد و فقط باید هجومی بازی کنیم! مساوی هم نتیجه بدی نیست؛ چون بازی بدی الدحیل با النصره و به احتمال زیاد میبازه و ما با تاجیکستان در تهران بازی داریم؛ اما باید برای برد بریم تو زمین! به والله بازیکنان خوبی داریم؛ اگر یحیی از اونها استفاده کنه!!!! سلمانی و امید و ترابی و عمری و باهویی میتونن دفاع الدحیل رو بهم بریزن❤
    • چستقلال IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      اگر از اینایی که اسم بردی استفاده کنه خوبه!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی