نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
طعنه سنگین ورزشکار ایرانی به مسئولان پس از ناکامی/ الان نمی‌خواهم با ناراحتی و هیجان‌زده تصمیم بگیریم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن تفتیان بعد از چهارمی در دوی ۱۰۰ متر بازی‌های هانگژو گفت: بدون مربی در این مسابقات شرکت کردم اما مسئولان فدراسیون آمده‌اند و مربی تخصصی ورزشکار نه.

حسن تفتیان در فینال دوی ۱۰۰ متر بازی‌های آسیایی هانگژو به رقابت با دیگر دونده‌ها پرداخت و در یک قدمی مدال  با ثبت زمان ۱۰.۱۴ ثانیه چهارم شد.  

تفتیان در مورد مسابقه خود گفت: کار ما در دوومیدانی با صدم ثانیه‌هاست که خیلی سخت است. تمام تلاشم را کردم و حتی بیشتر از توانم تلاش کردم اما جنگ نابرابری است.

او به شرایط دونده‌های سایر کشورها اشاره کرد و گفت: شرایط آماده سازی آنها قابل قیاس با من نیست. دوستان به من می‌گویند تو ارتش یک نفره‌ای که باید خودت پول اردو بدهی، خودت اردو بروی و تمرین کنی.  

تفتیان با بیان اینکه ۹۰ درصد سهمیه المپیکم قطعی است، تاکید کرد: با این حال باید برای کسب ورودی بیشتر تلاش کنم. الان نمی‌خواهم با ناراحتی و هیجان‌زده تصمیم بگیریم.  

اودر مورد نبودن مربی‌اش در بازی‌ها گفت: مربی من اینجا نبود و در یکی دو اردوی آخر شرایط خوبی نداشتم. مجبور شدم به ایران برگردم که همه اینها تاثیرگذار بود. رئیس و مسئولان فدراسیون اینجا بودند اما مربی تخصصی ورزشکار نبود.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ارسلان IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    اشتباه میکنی. ما بهترین مسئولین دنیا و داریم، البته فقط در دادن وعده های فراوان و داشتن ادعاهای بی پایان!!!
  • عدالت خواه IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    خسته نباشی دلاور،،،🌹 کسی که به اندازه کافی یار و یاور نداشته باشه، حقیقتاً غریب و تنهاست، درست مثل تیم پیروزی تهران ...!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی